Abbath 0 Geplaatst 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2005 Yo CJ! Starcraft .. That's ancient History . Snapte er nooit niets van toen ik het in 1998 van mijn Twilight CD kopieëerde ^^. Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Quote: Op dinsdag 21 juni 2005 23:13:47 schreef Abbath het volgende: Snapte er nooit niets van toen ik het in 1998 van mijn Twilight CD kopieëerde ^^. Twilight cd's zijn humor ik heb hier nog nr. 2 liggen Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Bestaan die cd's nog steeds/worden ze nog uitgebracht? Ik had er op een gegeven moment ook een stapeltje liggen maar ben ze in de loop van de tijd kwijtgeraakt volgens mij Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 ik ga nu san andreas installeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 hmmff.. k moet echt eens zorgen dat ik een gamecube kan kopen.. en dan Dave Mirra voor op de GC en dan gamen gamen en gamen.. oh en Tony Hawk moet k dan ook maar een paar halen.. (alleen moet ik dan wel ooit een keer geld hebben) Link naar bericht Deel via andere websites
Rick 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 nath... geloof me wanneer ik zeg dat een GC het laatste is wat je wil hebben Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 nee.. dat wil ik wel.. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 waarom zou ik dat niet willen? Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Rick, niet teveel fanboy uithangen hier heh Link naar bericht Deel via andere websites
Rick 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 De cube heeft echt zijn beste tijd gehad. Dit zeg ik niet uit rancune tegenover Nintendo (ik zal die arme kees er een hartberoerte mee bezorgen), maar meer uit een observatie. Burnout3: ps2 en de xbox. GTA: ps2 en xbox Dave mirra en Tony Hawk zijn beide ook op andere consoles te krijgen. De enige geldige reden om een GC te kopen is vanwege zelda. Bovendien is de bibliotheek van de ps2 en xbox vele malen groter dan die van de GC. Daarom voornamenlijk eigenlijk. Maar áls je'm hebt: potje tony hawken? Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 count me in ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 tjah Rick, daar zullen we het nooit over eens worden denk ik.. Je hebt in zekere zin wel gelijk, maar toch blijf ik trouw bij Nintendo .. zelfs al is het alleen maar voor het beste spel(-lenreeks) wat ooit gemaakt is (nofi, maar wel grappig: http://www.spong.com/news/r/e/revolution168939l.jpg) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 TSM is ziekelijk goed.. marem.. die ene beruchte zaterdagavond ... whahaaha.. dat was _vet_ hè Kees.. Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 hehe jah dat was vet.. maar ik wacht nog steeds een keer op een klein wedstrijdje tussen Rick en mijzelf Om maar even in de trend van het topic door te gaan: Ik speel over het algemeen op mn cube, met name de volgende spellen: Tony hawk (3 4 underground2) 1080 Avalanche Zelda (OoT, MM, WW) Bloody Roar Soul Caliber Mario Kart (enzzzz..) en dan op mn pc nog de nodige emulatoren met spellen als: Metal Slug (1,2,X,3,4,5) een zooitje gba spellen een paar old skool arcade spellen en dan nog een aantal fps (serious sam, UT, enz) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 mag ik komen kijken?? (ik zal NIET afleiden) Link naar bericht Deel via andere websites
Rick 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Och... ik ben benieuwd of ik hem aankan als ik het weer oppak Eerst werd ik echt gruwelijk ingemaakt, maar dat was voor ik de revert doorhad dus wie weet :> @Kees: Je koppigheid siert je. Net als de koppigheid van Nintendo. Ik hoop echt voor ze dat de Revolutie gaat verkopen, want het gaat echt niet goed met ze volgens mij. Ik zie ze dezelfde richting opgaan als Sega... (wie weet: zit ik over 4 jaar Nintendo spelletjes te spelen op mijn ps3 ) Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 haha, (zou je nu ook al kunnen, maar das een ander verhaal) misschien is het toch maar slim om ons oude plan te volgen.. allebei Sega fanboy worden edit: btw k zie in de TS staan "Cheats uitwisselen".. das wel een beetje lame eigenlijk .. kunnen daar geen tags omheen Link naar bericht Deel via andere websites
Rick 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 VIRTUA FIGHTER 4EVER [/nerd] Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 -edit- te domme fout van mij SONIC WORDT DE NIEUWE MARIO Link naar bericht Deel via andere websites
Rick 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Heheh... die shadow sonic is echt _verschrikkelijk_ gewoon. (beetje slowchat zo of niet? ) Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 hij heeft een gun.. t is een beest met 1337 krachten.. en dan geven ze hem een GUN (hmm daar begint het wel op te lijken heh) Link naar bericht Deel via andere websites
why be 0 Geplaatst 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2005 ik speel(de... ben momenteel druk met school dus moest ff kappen met gamen helaas tsja is niet anders dan in zomervakantie weer verder ) XIII. Ik vind het best geinig spel. Speel dan doorgaans sabotage en dan ben ik sniper, althans dat probeer ik. Verder vind ik commando's errug goed. voor de rest ach.. niet veel als ik me nu verveel tijdens het maken van huiswerk wil ik nog wel eens op internet een spelletje opzoeken speel de laatste tijd veel bubbels Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2005 toch wel bubble de luxe heh? Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2005 Ik speel nu weer veel "oude" spelletjes (pure nostalgie voor mij ) zoals Crimson Skies, Heroes Might and Magic 3, Emergency 1 etc. Link naar bericht Deel via andere websites
why be 0 Geplaatst 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2005 @TSM: www.funnygames.nl/spelletjes/803.html uit mn hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten