Mister_L 0 Geplaatst 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2005 Quote: Op vrijdag 11 maart 2005 22:44:23 schreef bart1984 het volgende: [...] ja als je het niet kan, wordt het idd saai ja Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 12 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2005 ja pcies daar heb je gelijk in . ik heb gewoon geen tijd voor dat soort dingen joh. ik ben meer een race sport game meneertjuh Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 Ik heb net de demo van SWAT 4 gedownload, echt een gaaf spel!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 Quote: Op maandag 14 maart 2005 21:51:55 schreef Dennis het volgende: Ik heb net de demo van SWAT 4 gedownload, echt een gaaf spel!!!!! Ja??? Ik had de oude swat wel eens gezien. Waar kan je de demo downloaden?? Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 Quote: Op maandag 14 maart 2005 21:51:55 schreef Dennis het volgende: Ik heb net de demo van SWAT 4 gedownload, echt een gaaf spel!!!!! Toeval - dat wilde ik net posten. Je kan het googlen - dan krijg je een 1-level demootje. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 de laatse tijd vooral Mafia en NFSU2 daarvoor een hele tijd niet meer gegamed Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2005 Swat 4 viel zwaar tegen. Het spel is veel te langzaam. Als je rent heb ik nog het gevoel dat ik zo hard als een slak ga. Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 Quote: Op woensdag 16 maart 2005 22:04:40 schreef bart1984 het volgende: Swat 4 viel zwaar tegen. Het spel is veel te langzaam. Als je rent heb ik nog het gevoel dat ik zo hard als een slak ga. Dat klopt, maar dat is ook wel realistisch, want met zo'n bepakking kun je ook niet veel sneller. Sorry plaatje is een beetje groot, moet die kleiner? Modedit: Yep, is al wat verkleind. Probeer de volgende een maximumbreedte aan te houden van 640 pixels, scheelt ons weer werk. Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 18 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2005 realistisch waarom rennen de mariniers zich dan de pleuris met een nog zwaardere bepakking? voor een echte swat game moet je gewoon ff rainbow aanschaffen. ik had voor de gein de 1na laatse swat gekocht voor de xbox..........zware bagger het leek net of ik rambo was en de vijanden papiertjes........ik hoefde mn team maten amper commando's te geven want ik kon alles toch zelf. ik hoop dat swat 4 beter word maare ....... wie gaat er ook close combat kopen?? Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2005 Quote: Op vrijdag 18 maart 2005 11:47:25 schreef spongerob het volgende: realistisch waarom rennen de mariniers zich dan de pleuris met een nog zwaardere bepakking? Ja, die rennen ook echt snel in SWAT 4 kun je ook wle rennen maar niet zo snel als een "normaal" mens rent. Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 18 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2005 dat lijkt me logisch ja maar toch vind ik rainbow six een betere game dan swat3 van 4 weet ik nog niets af. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst 2 april 2005 Argh! Ik kan WoW niet meer spelen omdat ik geen time-cards heb (Freerecordshop schuift de release-datum steeds verder vooruit) terwijl mijn kameraad die bij bol.com heeft besteld hem wel al heeft! Grrr. Ik mis mijn Gnome warlock! Dit wilde ik gewoon even zeggen uit ergernis. Link naar bericht Deel via andere websites
Brendardam20 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Ik speel Medal Of Honor en Call Of Duty op de pc online. En vind het helemaal topie deze spellen tespelen Zeker online echt gezellig! Groetjes Brenda Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Quote: Op maandag 11 april 2005 16:12:12 schreef Brendardam20 het volgende: Ik speel Medal Of Honor en Call Of Duty op de pc online. En vind het helemaal topie deze spellen tespelen Zeker online echt gezellig! Groetjes Brenda Ik heb ze ook gespeeld maar die spellen trekken mij niet meer zo, zeker nu ik Operation Flashpoint en Hidden & dangerous 2 hebben, die vin dik veel realistischer en leuker om te spelen! Link naar bericht Deel via andere websites
Carrera 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Farcry snoeihard! Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Ik deel je pijn Tom. ( eigenlijk niet, gebruik creditcard, maar toch, ik dacht ik doe barmhartig ) Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Nog steeds niemand die het in Starcraft of Civ3 tegen mij op wil nemen? Link naar bericht Deel via andere websites
JohnM 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Ach mensjes toch, PC is uit de tijd voor racespelletjes Gran Turismo 4 (PS2 Only!!) is géwéldÃg Mja... voor schietspelletjes uiteraard nog altijd de PC hoor - Battlefield 1942/Vietnam - Medall of Honor Allied Assault/Breakthrough/Spearhead/Pasific Assault - Call of Duty - The Cronicles of Riddick - Etc, etc, etc Helaas 3 weken terug voor t laatst goed gegamed Mja... die tijd komt wel weer Link naar bericht Deel via andere websites
metalrick 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 na de aankoop van een betere videokaart weer volop aan het gamen: Halflife 2 Halflife online deathmatch Counterstike source (net begonnen) Act of war, direct action Far-Cry Wolfenstein enemy territory Battlefield 1942 (vooral op lans) Richard Burns rally Command and Conquer Generals Zero-Hour vooral de bovenste 3 speel ik op het moment veel, vanwege de briljante gameplay en de verbluffende graphics Link naar bericht Deel via andere websites
huiskamerolifant 0 Geplaatst 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst 13 april 2005 command en conquer red alert 2. blijft favoriet net als deel 1. ( met uitbredingen natuurlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
FreakSis 0 Geplaatst 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst 13 april 2005 Ik speel Lineage II maar je moet er een mega goede en snelle computer voor hebben wat ik dus zelf niet heb. (Mn pa had er wel 1 maar toen mn ouders gingen scheiden nam mn pa zn pc meej.. to bad!) Ik speel het dus voornamelijk als ik bij mn vader ben of als ik bij mn vriend ben Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 Delta Force (4) Black Hawk Down - Team Sabre Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2005 hey ik speel zelf veel games op de xbox (ook op xbox live) games die ik veel speel zijn: pro evolution soccer 4 pgr2 halo 2 ik weet niet of hier meer luitjes zijn die op live spelen zo ja, gamertag: dutch caliber. voeg me dan ffies toe. groet Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2005 Ben he-le-maal verslaafd aan GTA San Andreas. Sinds ik het heb is mn hele bioritme verstoord Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2005 Nog steeds niemand die Starcraft tegen me wil spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten