Metallover 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Zijn er ook mensen die een eenvoudig partijtje 4 op een rij leuk vinden? Ik vind het een topspel, alleen wil er nooit iemand in mijn omgeving dit tegen mij spelen. Dus misschien is er online een oplossing voor mij? Of wordt dit tegenwoordig al als gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 22 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Quote: Op dinsdag 22 februari 2005 13:12:18 schreef Metallover het volgende: Zijn er ook mensen die een eenvoudig partijtje 4 op een rij leuk vinden? Ik vind het een topspel, alleen wil er nooit iemand in mijn omgeving dit tegen mij spelen. Dus misschien is er online een oplossing voor mij? Of wordt dit tegenwoordig al als gezien? sorry de eo schreef dat vier op een rij een goddeloos spel is dus mag ik dat niet spelen van mn moeder dus nu doom3 ik vrolijk verder terwijl de teksten uit doom vrolijk in mijn hoofd blijven zitten Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Quote: Op dinsdag 22 februari 2005 13:14:00 schreef spongerob het volgende: [...] sorry de eo schreef dat vier op een rij een goddeloos spel is dus mag ik dat niet spelen van mn moeder dus nu doom3 ik vrolijk verder terwijl de teksten uit doom vrolijk in mijn hoofd blijven zitten HAHAHAHAHA!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Metallover 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Quote: Op dinsdag 22 februari 2005 13:14:00 schreef spongerob het volgende: [...] sorry de eo schreef dat vier op een rij een goddeloos spel is dus mag ik dat niet spelen van mn moeder ... Dus daarom draait m'n hoofd altijd zo raar rond nadat ik een spelletje win.... Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 23 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2005 Quote: Op dinsdag 22 februari 2005 13:26:51 schreef Metallover het volgende: [...] Dus daarom draait m'n hoofd altijd zo raar rond nadat ik een spelletje win.... waarschijnlijk wel ja ik hou het liever bij de educatieve bijbel triviant serie maare wie o wie wil een keertje online tege mij ouderwets tiberian sun spelen dan kan ik er ook achter komen of ik goed ben of gewoon ongeloofelijk kut Link naar bericht Deel via andere websites
bigDfanofP.O.D. 0 Geplaatst 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2005 Speel nog steeds GTA: San Andreas! Die vrijheid is gewoon ongeevenaard. Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2005 Quote: Op woensdag 23 februari 2005 13:24:21 schreef bigDfanofP.O.D. het volgende: Speel nog steeds GTA: San Andreas! Die vrijheid is gewoon ongeevenaard. OF NIET ik vind san andreas echt gruwelijk goed. alleen jammer dat het die ghetto gangsta sfeer is en niet de good old fashion hardcore cocaine mafia net als in vice city. maar het gta: sa is ongeloofelijk stoer Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2005 Ik zit met spanning te wachten op de nieuwe metal gear solid. Maar die spellen speel ik alleen op de ps2, vandaar dat dit spel niet in mijn lijstje voorkwam. Dit spel zit ook één van mijn favoriete games. Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 24 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2005 matal gear solid is echt super vet ik heb van die kleine beeldjes van metalgear solid gezien voor 7 euro. alleen het werkt als een suprise ei je weet niet welk beeldje in welk doosje zit. maar ze zijn allemaal echt gruwelijk mooi afgewerkt Link naar bericht Deel via andere websites
shawt.Y 0 Geplaatst 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2005 Ghehe HALO ROELEERT!! Vind Halo wel beter dan de 2e mjah blijft super! Ma de mastah game aller tijden blijft v0or mij KOTOR, denG wát een game pff n0u alleen KOTOR Sith Lords n0g aanschaffen 0e 0e kan nie wachten Verder Hitman (( c0ntracts )) Fable natuurlijk en Ninja Gaiden is 0ok gruwlijk spel Heb een Xb0x sjawellus, Xb0x r0eleert Kuwszz Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 25 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2005 fable ZUIGT ninja gaiden roelt wel idd kotor heb ik ook en die is best wel gaaf deel 2 ga ik ook kopen. mmmwaa qua kracht en {voor de helft games} roeleert xbox ps2 blijft ownen gamecube................tja alleen zelda is geniaal en resident evil 4 voor de rest vind ik het niet zo btw ik heb zelf een xbox Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2005 BOE!!!!!! http://doom3.planet-multiplayer.de/images/news/wallpaper_doom_3_13_1600.jpg Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2005 SCHRIK!!! Link naar bericht Deel via andere websites
shawt.Y 0 Geplaatst 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2005 n0hh vind Fable chill Maar KOTOR blijft de beste Kan nie wachten op Xbox2 ghehe whiii Kuwszz Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 26 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2005 Quote: Op zaterdag 26 februari 2005 03:49:14 schreef shawt.Y het volgende: n0hh vind Fable chill Maar KOTOR blijft de beste Kan nie wachten op Xbox2 ghehe whiii Kuwszz hmmz ik weet niet of ik de volgende console van microsoft ga kopen ...........alsie net uit is hij zal we weer sterves duur worden. ik sta wel echt uit te kijken naar halo 3 Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 26 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2005 Quote: Op zaterdag 26 februari 2005 01:15:46 schreef RobertF het volgende: SCHRIK!!! [afbeelding] sunshine speelde idd echt ideaal maar ik ben toch meer iemand die bloed wil zien vloeien Link naar bericht Deel via andere websites
shawt.Y 0 Geplaatst 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2005 Quote: Op zaterdag 26 februari 2005 12:32:29 schreef spongerob het volgende: hmmz ik weet niet of ik de volgende console van microsoft ga kopen ...........alsie net uit is hij zal we weer sterves duur worden. ik sta wel echt uit te kijken naar halo 3 Maar das meestal zo als iets net nieuw is Vond Halo2 toch wel tegenvallen, wat ik wel super vind is dat je mede- soldaten zelf een warthog kunnen besturen ghehe Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 27 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2005 Quote: Op zaterdag 26 februari 2005 12:44:02 schreef shawt.Y het volgende: [...] Maar das meestal zo als iets net nieuw is Vond Halo2 toch wel tegenvallen, wat ik wel super vind is dat je mede- soldaten zelf een warthog kunnen besturen ghehe halo 1 was heerlijk : plakbandje op je triggerbutton en schieten maar. deel 2 was echt van........eh....ben ik nu al door mn ammo heen?? zijn hier trouwens nog dames aan het gamen of niet Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2005 Quote: Op zaterdag 19 februari 2005 14:16:19 schreef spongerob het volgende: [...] jaaaaaaaaa doom 3 die is errug mooi ja . alleen toen mn moeder die teksten op de muur zag in het spel was ze niet zo blij met mn nieuwe spelletje Hoe ver ben jij met doom 3??? Ik zit nu net in de Hell. Ik moet daar de soulcube vinden. De omgeving is echt cool gedaan. Overal vuur enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 27 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2005 tijdelijk hellaas geen doom 3 voor mij ik moet eerst mn pc reanimeren voordat ik weer lekker naar de hel kan gaan en satan es even flink de waarheid laat voelen woehahahaha. tot nu toe zit ik op de huis tuin en keuken pc van mn ouders Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2005 Quote: Op zondag 27 februari 2005 20:25:19 schreef spongerob het volgende: tijdelijk hellaas geen doom 3 voor mij ik moet eerst mn pc reanimeren voordat ik weer lekker naar de hel kan gaan en satan es even flink de waarheid laat voelen woehahahaha. tot nu toe zit ik op de huis tuin en keuken pc van mn ouders Pas maar op, soms schrik je je af en toe de t*ring in het spel. Die monsters gaan expres vlak achter deuren zitten enzo. Doe je een deur open en komt er 1 op je af vleigen. Oh in april komt een expansion pack van doom 3 uit. Resuruction of evil. Kijk maar op www.doom3.com Link naar bericht Deel via andere websites
D-girly 0 Geplaatst 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2005 SSX tricky en SSX 3 vind ik echt helemaal te gek! Ik en mijn broer s zijn trouwens computer gek.. we hebben playstation ps2 nintendo64 en de supernintendo! dat wilde ik er even bij zeggen ghihi Link naar bericht Deel via andere websites
Siadhan 0 Geplaatst 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2005 Wolfenstein: enemy territory (), priston tale en heel afentoe nog diablo 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2005 Er is maar 1 game.. World ...of... Warcraft... het is zo ultiem shockerend goed, beangstigend gewoon. Link naar bericht Deel via andere websites
Großvater 0 Geplaatst 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2005 sims playboy edition(Y) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten