Pietje 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Ik speel heelveel verschillende games, rts, fps, mmorpg, rpg en nog wat andere stuff. alle c&c warcrafts gta's en ut's speel(de) ik, tijdje geleden speelde ik ook cs source.(ook world of warcraft op het moment als iemand dat kent) En morrowind heb ik een tijd geleden ook gespeeld, was ook wel leuk.(verder nog neverwinter nights, diablo 2, starcraft, farcry, en ga zo maar door) Link naar bericht Deel via andere websites
Pietje 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Quote: Op zaterdag 19 februari 2005 14:16:48 schreef spongerob het volgende: wie kent hier het spel postal 1 en 2?? das pas zieke shit Ja postal 2 heb ik een tijdje gespeeld, wel geinig voor ff, maar het is behoorlijk ziek ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Quote: Op zondag 20 februari 2005 12:37:23 schreef spongerob het volgende: [...] zeker zeker morrowind is idd een heel goed spel sommige zeggen dat hij beter is als fable .......en dat klopt in mijn ogen ook. fable is een game vol met beloftes die er uiteindelijk helemaal niet in zitten daarom isie zo kut True! Hun geld was denk ik op ofzo. De engine is geweldig, hoe je caracter zich ontwikkeld is geweldig, maar de verhaal lijn... tja. Maar vooral als je van de verhaallijn af gaat stelt totaal niks meer voor. Tevens dingen als dorpen uitmoorden, weg lopen en weer terug gaan krijg je rare dingen. Het mooiste is morrowind, maar dan de caracter ontwikkeling van fable erin. Wie weet heeft de opvolger van Morrowind wel zoiets. Wat ik wel een klein minpuntje van morrowind vind is dat er een echte true evil storyline mist. Echt slecht wezen en ook een verhaallijn volgen ontbreekt. Je kunt niet the 6th house joinen oid. Het meest evil is een paar missies als weerwolf. En daar heb je ook nog een expansionpack voor nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
Dreamer 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Ik ben ook niet echt van de computer spelletjes. Maar vind WORMS helemaal geweldig . Ook spelletjes waarin je moet bouwen zoals Team Hospital of Rollercoaster Tycoon zijn ook wel leuk . Heb pas op een lan party een poging gedaan om UT te spelen maar dat is niet aan mij besteed Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 *zit nu op een lanparty* echt gamen doe ik niet. Af en toe wat mohaa, maar m'n computer is niet echt uh... 'goed genoeg' voor de meeste spellen Link naar bericht Deel via andere websites
Dreamer 0 Geplaatst 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2005 Ik ga straks naar een lan party toe. Maar game niet, gewoon ff rondkijken. Is altijd wel gezellig . Veel bekenden enzo Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op zondag 20 februari 2005 13:23:19 schreef Gorthaur het volgende: [...] True! Hun geld was denk ik op ofzo. De engine is geweldig, hoe je caracter zich ontwikkeld is geweldig, maar de verhaal lijn... tja. Maar vooral als je van de verhaallijn af gaat stelt totaal niks meer voor. Tevens dingen als dorpen uitmoorden, weg lopen en weer terug gaan krijg je rare dingen. Het mooiste is morrowind, maar dan de caracter ontwikkeling van fable erin. Wie weet heeft de opvolger van Morrowind wel zoiets. Wat ik wel een klein minpuntje van morrowind vind is dat er een echte true evil storyline mist. Echt slecht wezen en ook een verhaallijn volgen ontbreekt. Je kunt niet the 6th house joinen oid. Het meest evil is een paar missies als weerwolf. En daar heb je ook nog een expansionpack voor nodig. neu hun geld was niet op ze waren het zat met uitstellen Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Fable is inderdaad een beetje treurig verhaal. Er werd zóveel schitterends en écht revolutionairs belooft, maar een heleboel beloften kwamen niet uit. Zoals bij elke hype waren de verwachtingen weer véél te hooggespannen. Net zoals bij Doom III, Half-Life 2, Black & White, noem maar op. Je zou denken dat gamers hiervan leren, maar nog steeds worden er games gehyped bij het leven. En daardoor vaak ook gerushed, zodat het niet echt netjes en compleet kon worden afgewerkt. Andersom is soms ook het geval. Al meer dan tien jaar geleden werd ons Duke Nukem Forever, dé opvolger op Duke Nukem 3D, beloofd en deze is nog steeds niet gereleased. Maar hij moet nog wél komen. Alleen al door deze bizar lange wachttijd gaat dit spel, áls hij nog uitkomt, geschiedenis schrijven... Maar goed, de nieuwe spellen kan ik alláng niet meer spelen op mijn mooie PC'tje en ze interesseren me dus niet zo heel erg meer. Er komt ongelooflijk veel rotzooi uit, als je gamers mag geloven, en ze blijven nog steeds erg duur. Misschien dat ik ooit nog een console aanschaf of zo en "het vuur" weer kan laten oplaaien, maar denk het niet. Tja... Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Het beste spel ooit! Football Manager 2005 Alleen is mijn Save game een beetje.. f*cked up Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 14:05:10 schreef Groninger het volgende: Het beste spel ooit! Football Manager 2005 Alleen is mijn Save game een beetje.. f*cked up Amen tot that Verder speel ik Pro Evolution Soccer 4 helemaal grijs, op de XBOX dan Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 14:05:10 schreef Groninger het volgende: Het beste spel ooit! Football Manager 2005 Alleen is mijn Save game een beetje.. f*cked up Zijn hier ook eerdere versies van? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Dat was Championship Manager, ze hebben de naam moeten veranderen, koop dus geen CM2005, das de nepperd Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 15:41:10 schreef Michie23 het volgende: Dat was Championship Manager, ze hebben de naam moeten veranderen, koop dus geen CM2005, das de nepperd Die laatste heb ik dus! Ik zat al te wachten op CM2005! Nu snap ik het! Link naar bericht Deel via andere websites
Metallover 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 O nee ... niets voor mij. Al dat heen en weer gedraaf. Ik ben er meer éen voor gewoon rustig rondlopen en sluipen. Mijn spelletjes zijn meer in de trant van MGS (Metal Gear Solid) en Hitman En platformgames zoals Oddworld (de Abe-games) zijn ook toppie! Gewoon lekker maf! Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 16:09:16 schreef Metallover het volgende: O nee ... niets voor mij. Al dat heen en weer gedraaf. Ik ben er meer éen voor gewoon rustig rondlopen en sluipen. Dit is managen. komt geen toetsenbord aan te pas Link naar bericht Deel via andere websites
Jabberwocky 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 't Is al zo'n 8 jaar oud ondertussen, but still going strong: StarCraft: Brood War Beste RTS (mijn favo genre) ooit!! Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 16:42:12 schreef Jabberwocky het volgende: 't Is al zo'n 8 jaar oud ondertussen, but still going strong: StarCraft: Brood War Beste RTS (mijn favo genre) ooit!! starcraft word nog dagelijks door miljoenen koreaanen gespeeld omdat het gewoon een topgame is. ik kan niet wachten tot starcraft : ghost uit komt Link naar bericht Deel via andere websites
DeMaarten 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Civilization III Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 17:41:19 schreef DeMaarten het volgende: Civilization III ...........ja niet echt mijn genre maar wel geinig......... Link naar bericht Deel via andere websites
Jabberwocky 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 17:37:33 schreef spongerob het volgende: starcraft word nog dagelijks door miljoenen koreaanen gespeeld omdat het gewoon een topgame is. Inderdaad. En ook miljoenen niet-koreanen, zoals ik. Quote: ik kan niet wachten tot starcraft : ghost uit komt Lijkt me niks, is niet eens een RTS. Link naar bericht Deel via andere websites
Jabberwocky 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op maandag 21 februari 2005 17:41:19 schreef DeMaarten het volgende: Civilization III Heb je Civ3 Conquests ook? Eens een potje online spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Quote: Op zaterdag 19 februari 2005 19:32:14 schreef Dennis het volgende: Mijn favo PC games: * Operation Flashpoint (alle uitbreidingen dr bij) * Hidden & Dangerous 1 en 2 En natuurlijk: * Mafia * Gta VC * Stronghold Crusader * Annihilation Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2005 Ik speel af en toe nog Quake III Arena, ja ik ben een die-hard Voor mij is het nog steeds de gaafste first person shooter omdat het zo lekker snel is Daarnaast Icewind Dale II, een D&D-based RPG. Link naar bericht Deel via andere websites
Auke 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 MOHAA ALLIED ASSULT sinds 1 jaar nu online , hiervoor 2,5 jaar red alert 2 online gespeeld =) dat spel was gewoon geweldig Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 22 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Quote: Op dinsdag 22 februari 2005 03:27:49 schreef Auke het volgende: MOHAA ALLIED ASSULT sinds 1 jaar nu online , hiervoor 2,5 jaar red alert 2 online gespeeld =) dat spel was gewoon geweldig WAS ??? is het nog steeds zul je bedoelen wel leuk dat je reageert. altijd gezellig als de dames ook mee gamen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten