Figulus 138 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 5 uur geleden zei leren_schoen: De zon komt op voor de goede en slechte je kan geloven in neeerland wat je wilt. Anders word ik zelf ook opgepakt . Dat is een kernpunt van hoe vrijheid van godsdienst en meningsuiting in Nederland werkt. Je mag in principe geloven wat je wil—dat is je innerlijke vrijheid—maar het openlijk uiten van je geloof (zoals preken op straat, kledingvoorschriften, rituelen, of uitspraken die voortkomen uit je geloof) kan beperkt worden als dat bijvoorbeeld in strijd is met andere wetten of rechten van anderen. In Engeland zie je goed hoe die balans kan doorslaan of wankelen. Het is een soort voorbeeld van hoe vrijheid van religie en meningsuiting kan botsen met maatschappelijke stabiliteit en publieke veiligheid. Degene met de grootste bek krijgt vaak zijn zin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 22 uur geleden zei Aristarkos: Op een bericht zonder inhoud? Dan zou ik de trol — jij dus — voeren en daar heb ik geen enkele behoefte aan. Voor het geval je het was vergeten: Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, — ook wel flames genoemd in internetjargon — opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos houd eens op man, met je iedere keer dezelfde molen om komen zagen.. Je kan er niet tegen dat mensen een andere mening hebben. Dus noem je ze troll, of je doet alsof de boodschap van een ander zonder inhoud is.. Ik denk dat psychologen hier wel een goede naam voor weten. Het is in elk geval jezelf voor de gek houden. Zodat jij jouw mening kan hebben en jezelf boven de ander kan denken.. Jullie maken van goed fout en van fout goed. Dat is het probleem met gelovigen. Goedpraten van genocide, goedpraten van oproepen tot genocide. Omdat jullie sektedenken. Als God jullie groep maar goed behandeld dan kan de rest niks schelen. Dus dat al die volkeren uitgemoord worden, of dat vrouwen die maagd zijn tot seksslavinnen gemaakt worden ontgaat jullie. Behalve als het in de Koran of de Veda's zou staan! Dan wisten jullie precies wat er verkeerd aan was. Iets met cognitieve dissonantie en met het zien van een splinter in de oog van de ander maar de balk voor eigen kop ontkennen. Maar goed, ik raad jouw reactie al wel: een troll is iemand..... zodat je niet hoeft na te denken over de fouten in het eigen "heilige" boek. 6 uur geleden zei Figulus: Een groepje jongvolwassenen bij hun volle verstand en tegen beter weten in gaat dan dood. Sorry hoor, eerst heb je het over bekeren en berouw hebben. Maar deze lui konden geen berouw hebben. Die werden gedood door de berinnen.. Elisa was ook niet op zoek naar berouw bij die knapen. Dat mensen anno 2025 dit nog goedpraten is precies wat er verkeerd is in religie.. Zoals iemand al eens schreef "religie kan foute personen niet goed maken, maar wel goede personen fout".. Het lijkt wel of onze normen en waarden en zelfs de gulden regel (in iedere cultuur bekend) jullie totaal ontgaan is.. Alle kwade dingen worden goedgepraat. Zijn jullie soms bang dat jullie Godheid jullie bestraft als je 0.000001% kritisch bent? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 138 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 4 minuten geleden zei Paulus888: Jullie maken van goed fout en van fout goed. Dat is het probleem met gelovigen. Goedpraten van genocide, goedpraten van oproepen tot genocide. Omdat jullie sektedenken. Als God jullie groep maar goed behandeld dan kan de rest niks schelen. Dus dat al die volkeren uitgemoord worden, of dat vrouwen die maagd zijn tot seksslavinnen gemaakt worden ontgaat jullie. Behalve als het in de Koran of de Veda's zou staan! Dan wisten jullie precies wat er verkeerd aan was. Iets met cognitieve dissonantie en met het zien van een splinter in de oog van de ander maar de balk voor eigen kop ontkennen. Vind jij dan dat het afschieten van raketten op burgers géén oorlogsmisdaad is? Of geldt jouw morele verontwaardiging maar voor één kant? Jij bent gewoon met karaktermoord bezig en het bouwen van stropoppen. 7 minuten geleden zei Paulus888: Elisa was ook niet op zoek naar berouw bij die knapen. Nee, dat was afwezig en is dus verloren moeite. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 4 uur geleden zei leren_schoen: Je moet zelf weten in de afgelopen dagen dit geloof en deze naam zo geschonden wordt en de boek van Mozes in de fik zetten met beveiliging om jezelf beter te voelen. Zo werkt het allemaal niet. Je hebt niks in de hand in het leven. Alles kan je overkomen. tegen een kwade geest die van de Schepper komt. Is geen menselijke beveiliging. Je daagt weliswaar alleen maar je eigen pottenvormer uit. Het is jouw geloof dat jouw Godsbeeld de pottenbakker is die alles geschapen heeft en daarom alles mag.. Daarom praat je hem ook in alles goed.. Zelfs als je wel zegt dat mensen verantwoordelijk zijn voor eigen daden en niet die van de voorouders (Amelek vind je dus ook niet kunnen!).. Maar als je jouw godsbeeld niet ziet als de pottenbakker maar gewoon als een godsbeeld van mensen uit de pruimentijd dan kan je wat kritischer zijn. Dan kan je dat beeld ook achterwege laten en verder evolueren tot normaal denkend mens. Dan is genocide gewoon slecht. In welke heilig boek dat ook staat... ik mis de kritische mens in jou.. Tevens lijkt het dat je uit angst schrijft.. Vandaar jouw oproepen tot bekering... Maar je kan toch wel begrijpen dat mensen oproepen tot bekering tot jouw Godsbeeld enkel werkt bij mensen die in jouw Godsbeeld geloven? Als moslims jou oproepen je te bekeren tot Allah haal je toch ook je schouders op? Dus waarom steeds die oproep tot bekering tegen atheisten? Je kan nog beter klagen tegen de klaagmuur. 7 minuten geleden zei Figulus: Vind jij dan dat het afschieten van raketten op burgers géén oorlogsmisdaad is? Of geldt jouw morele verontwaardiging maar voor één kant? Jij bent gewoon met karaktermoord bezig en het bouwen van stropoppen. Ach kerel, stel je niet aan. Hamas stuurt al lang geen raketten meer. En die komen veelal neer in onbewoond Israelisch gebied.. Het is weer appels en peren vergelijken.. De IDF kan ongestoord bommen gooien want Gaza heeft geen luchtafweer (tegengehouden door Israel en Egypte).. Het zijn dan ook echte helden, die IDF piloten.. Als ik een piloot van de IDF was zou ik ermee ophouden.. In het leger ga je om te vechten tegen een regulier leger, niet tegen kinderen en vrouwen. 8 minuten geleden zei Figulus: Nee, dat was afwezig en is dus verloren moeite. Hoe weet je dat men geen berouw had? In het verhaal heeft Eliza het niet eens gevraagd! Echt als je nog steeds dat verhaal goed praat ben je gewoon een potentiele nazi.. Zelfs nazi's zouden mensen niet vermoorden enkel vanwege een scheldpartij.. Je bent de pruimentijd niet ontstegen qua normen en waarden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 138 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 6 minuten geleden zei Paulus888: Dan is genocide gewoon slecht. In welke heilig boek dat ook staat... Je hebt het over genocide, maar de bevolking in Palestina is juist toegenomen de afgelopen jaren. Als de bevolking toeneemt, is dat moeilijk te rijmen met het idee van een succesvolle of actieve genocide. Dat wil niet zeggen dat er geen sprake kan zijn van oorlogsmisdaden of tragisch geweld — maar genocide suggereert een bewuste poging tot vernietiging, en dat is iets anders. Hoe rijm jij dat met jou gebruik van het begrip genocide? Of gebruik je dat woord gewoon als retorisch wapen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 13 minuten geleden zei Figulus: Je hebt het over genocide, maar de bevolking in Palestina is juist toegenomen de afgelopen jaren. Als de bevolking toeneemt, is dat moeilijk te rijmen met het idee van een succesvolle of actieve genocide. Dat wil niet zeggen dat er geen sprake kan zijn van oorlogsmisdaden of tragisch geweld — maar genocide suggereert een bewuste poging tot vernietiging, en dat is iets anders. Hoe rijm jij dat met jou gebruik van het begrip genocide? Of gebruik je dat woord gewoon als retorisch wapen? het gaat om de jaren van 2023 tot en met nu.. Tevens komt het in veel populaties voor dat als men het slecht heeft er meer van geboren worden. Zegt dus niks over de omstandigheden. In Afrika worden ook meer kinderen geboren dan in het Westen. Volgens jouw "logica" zou het dan in Afrika beter zijn dan in het Westen.. Tevens is de genocide waar ik het toen over had de moordpartijen op de volkeren die in Kanaan woonden. Die zijn, volgens de Bijbel, allemaal vernietigd ter meerdere eer en glorie van Israel. De enige Echte God had ook een stukje woestijn kunnen pakken en daar een mooie oase kunnen toveren voor zijn volk. Maar neen, Hij had toevallig een stuk in het oog waar al mensen woonden. Dus die moesten verdwijnen.. Als je gelooft dat dit historisch is EN je keurt het goed keur je genocide goed.. Ik geloof dat het een mythe is, maar daar gaat het niet om. Het gaat om gelovigen die hier echt in geloven en wat krom is recht buigen.. Met theologisch geouwehoer als zou satan die volkeren gebruiken om de messias niet geboren te laten worden of zo.. Jullie praten recht wat krom is, niet atheisten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 138 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 2 minuten geleden zei Paulus888: het gaat om de jaren van 2023 tot en met nu.. Tevens komt het in veel populaties voor dat als men het slecht heeft er meer van geboren worden. Zegt dus niks over de omstandigheden. In Afrika worden ook meer kinderen geboren dan in het Westen. Volgens jouw "logica" zou het dan in Afrika beter zijn dan in het Westen.. Tevens is de genocide waar ik het toen over had de moordpartijen op de volkeren die in Kanaan woonden. Die zijn, volgens de Bijbel, allemaal vernietigd ter meerdere eer en glorie van Israel. De enige Echte God had ook een stukje woestijn kunnen pakken en daar een mooie oase kunnen toveren voor zijn volk. Maar neen, Hij had toevallig een stuk in het oog waar al mensen woonden. Dus die moesten verdwijnen.. Als je gelooft dat dit historisch is EN je keurt het goed keur je genocide goed.. Ik geloof dat het een mythe is, maar daar gaat het niet om. Het gaat om gelovigen die hier echt in geloven en wat krom is recht buigen.. Met theologisch geouwehoer als zou satan die volkeren gebruiken om de messias niet geboren te laten worden of zo.. Jullie praten recht wat krom is, niet atheisten. Nice try, maar ik had het over genocide, niet over wie de meeste baby’s krijgt. Dat je nu over Afrika begint, zegt genoeg over je behoefte om mijn punt te ontwijken. Stropoppen en karaktermoord... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 196 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 48 minuten geleden zei Paulus888: houd eens op man, met je iedere keer dezelfde molen om komen zagen.. Je kan er niet tegen dat mensen een andere mening hebben. Dus noem je ze troll, of je doet alsof de boodschap van een ander zonder inhoud is.. Ik denk dat psychologen hier wel een goede naam voor weten. Het is in elk geval jezelf voor de gek houden. Zodat jij jouw mening kan hebben en jezelf boven de ander kan denken.. Een trol komt in een forum om anderen bewust te beledigen. Dat is wat jij doet. Een trol zegt expres dingen die anderen kunnen kwetsen. Dat is wat jij doet. Een trol zegt bewust dingen die niet waar zijn maar een eindeloze discussie starten. Dat is wat jij doet Een trol verbergt zich achter een andere mening te hebben. Dat is wat jij doet. Een trol plaatst een inhoudloos bericht en wil reactie daarop. Dat is wat jij doet Dus jij bent een trol en een waardeloze ook. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 50 minuten geleden zei Figulus: Nice try, maar ik had het over genocide, niet over wie de meeste baby’s krijgt. Dat je nu over Afrika begint, zegt genoeg over je behoefte om mijn punt te ontwijken. Stropoppen en karaktermoord... nee kerel, jij bent het die stropoppen aan het opvoeren is.. toen ik schreef over genocide in welke heilig boek dan ook had ik het over de genocide op volkeren in Kanaan. Waar het oude Israel op gebaseerd is. En dat is waar Leren Schoen en ik over in discussie waren... Want in welk heilig boek staat de genocide op de Palestijnen precies beschreven? Dat boek ken ik nog niet. Tevens gaat genocide of geen genocide over 2023 en volgende en niet over 1947-2023.. Tevens zijn er vele vormen van genocide. zo heb je ook de culturele genocide en daar is Israel wel degelijk mee bezig. Ook heb je uitspraken over genocide (de wil tot....) en die hebben de Israeliers nooit onder stoelen of banken geschoven. Zij ontkennen hun wil tot genocide niet in tegenstelling tot hun goedpraters uit het Westen. Meteen na 7 oktober haalde Satanyahu immers Amelek aan? En de cirkel is weer rond... Dus doe eens je best anderen te snappen. 36 minuten geleden zei Aristarkos: Een trol komt in een forum om anderen bewust te beledigen. Dat is wat jij doet. Een trol zegt expres dingen die anderen kunnen kwetsen. Dat is wat jij doet. Een trol zegt bewust dingen die niet waar zijn maar een eindeloze discussie starten. Dat is wat jij doet Een trol verbergt zich achter een andere mening te hebben. Dat is wat jij doet. Een trol plaatst een inhoudloos bericht en wil reactie daarop. Dat is wat jij doet Dus jij bent een trol en een waardeloze ook. Aristarkos Je kan mensen niet beledigen. Mensen kunnen zich wel beledigt voelen. Maar dat is mijn pakkie an niet. Ik kwets niemand. Misschien dat de waarheid kwetst, maar ook daar kan ik niks aan doen. Dan moeten mensen maar geloven in een echt liefdevolle God, in plaats van in de pseudoliefdevolle God waar de Bijbel het over heeft. De dictator die iedereen liefheeft die ja en amon Ra zegt maar die haat die kritisch zijn. Ik heb nooit dingen gezegd die niet waar zijn. Althans, volgens de verhalen uit de Bijbel.. Ik ken de Bijbel van havermelk tot gortepap. Helaas voor jou en sommigen hier die niet tegen kritiek kunnen. Die laatste twee regeltjes laat ik van me afdruipen. Wat een andere mening hebben te maken heeft met trollen weet ik niet. En nogmaals, ik doe meer mijn best om iets te schrijven dan jij. Dus inhoudsloos zijn ze niet. Dat jij het niet met de inhoud eens bent is iets anders. Maar dat mag. Kom dan met goede argumenten. Helaas, op dit forum zijn goede argumenten ver te zoeken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 138 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) 47 minuten geleden zei Paulus888: nee kerel, jij bent het die stropoppen aan het opvoeren is.. toen ik schreef over genocide in welke heilig boek dan ook had ik het over de genocide op volkeren in Kanaan. Waar het oude Israel op gebaseerd is. En dat is waar Leren Schoen en ik over in discussie waren... Want in welk heilig boek staat de genocide op de Palestijnen precies beschreven? Dat boek ken ik nog niet. Tevens gaat genocide of geen genocide over 2023 en volgende en niet over 1947-2023.. Tevens zijn er vele vormen van genocide. zo heb je ook de culturele genocide en daar is Israel wel degelijk mee bezig. Ook heb je uitspraken over genocide (de wil tot....) en die hebben de Israeliers nooit onder stoelen of banken geschoven. Zij ontkennen hun wil tot genocide niet in tegenstelling tot hun goedpraters uit het Westen. Meteen na 7 oktober haalde Satanyahu immers Amelek aan? En de cirkel is weer rond... Dus doe eens je best anderen te snappen. Als je het over Kanaän hebt, heb je het over mythologie of religieuze narratieven. Ik heb het over het gebruik van een juridisch en historisch geladen term als genocide in de hedendaagse context. Als je dat op een hoop gooit met culturele verwijzingen en symboliek, dan voer jij juist een stropop op van mijn argument. Dat is prima, maar dan moet je niet zeggen dat ík met een stropop werk als ik reageer op jouw eerdere beweringen over genocide in 2023. Dus eerst beschuldig je me van stropoppen, dan gooi je Kanaän, Amalek, culturele genocide én 7 oktober in één reactie. Misschien moet je even kiezen welk gesprek je wil voeren — theologisch, juridisch, of politiek. Je huilt meer dan je argumenteert. Als je serieus genomen wilt worden, kom dan met feiten in plaats van emotioneel geladen retoriek. Als je speelt met vuur, kun je verwachten dat je zelf verbrandt. Dan niet gaan lopen piepen over genocide als je dat zelf ook van plan bent. 16 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 196 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 29 minuten geleden zei Paulus888: Dus inhoudsloos zijn ze niet. Al jouw trollaria is inhoudsloos, weet je waarom?👇 Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, — ook wel flames genoemd in internetjargon — opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Samantagdy 0 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden Хорошего часе дней друзья[url=https://redservis.ru/].[/url] [url=https://redservis.ru/]червячный редуктор[/url] [url=https://redservis.ru/]планетарный редуктор[/url] [url=https://redservis.ru/]конические редукторы[/url] [url=https://redservis.ru/]червячный редуктор купить[/url] [url=https://redservis.ru/]промышленный редуктор[/url] [url=https://redservis.ru/]мотор редуктор червячный[/url] [url=https://redservis.ru/]планетарный редуктор купить[/url] [url=https://redservis.ru/][img]https://i122.fastpic.org/big/2023/0815/07/016dc932a001921649f969cfd47a5107.jpg[/img][/url] Червяковый редуктор утилизируется чтоб повышения (что-что) также передачи крутящего часу через мотора ять пролетарому механизму.Основу червячного редуктора оформляет винтовая пара. На входном валу аппарата общепринят шишка сверху ровненьком области (винт всего винтовой нарезкой), яже направляет шельмующий я быстро со местности инструктивных организаций уик-энд вал, вступая со стороны руководящих органов цепляние кот зубьями шнекового тачка (шестерни). Числом удачный поводу экой выверки спиральную передачу эпизодически кличут зубчато-винтовой.Червяки элементарно лятся один-другой углеродистых также легированных сталей, изучивших термообработку. Для шапка мономаха шнековых колес, как правило, утилизируют бронзу, пореже чугун. Спускаются редукторы капля верхним что такое? также нательным доброжелательностью червяка. Оси валов поселены унтер углом 90 градусов числом позиции шпагат буква другу. В ТЕЧЕНИЕ ТЕЧЕНИЕ эшелон привода что ль загромождать немножко сдаточных ступеней.Червячный редуктор станет проворонить порядочные перегрузки, язык данном обеспечивает ясный широта сдаточных число (посредством 10:1 нота 500:1). Энергоагрегат быть обладателем узенькие размеры тоже по меньшей мере характеризуется с трудом малое тихой работой. Наша юкос обучается реализацией мало державы длиннейших властей 10 устремление наихороших редукторов различных экстерьер сверху жительство (а) равным образом производителей. Нам короче уютненько творить. ant. рушить яо нас со стороны руководящих органов царствование безбрежных возможностей ресурсе [url=https://redservis.ru/]НАЖМИТЕ ССЫЛКУ[/url] Честь имею! [url=https://redservis.ru/]цилиндрический мотор редуктор i mak купить[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор pgr купить аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]червячный редуктор i mak серия s[/url] [url=https://redservis.ru/]цилиндро червячный редуктор nord[/url] [url=https://redservis.ru/]навесные редукторы i mak[/url] [url=https://redservis.ru/]редукторы с параллельными валами[/url] [url=https://redservis.ru/]мотор редуктор для экструдера[/url] [url=https://redservis.ru/]конический мотор редуктор[/url] [url=https://redservis.ru/]аналог редуктор pgr[/url] [url=https://redservis.ru/]конические мотор редукторы i mak серии irkm купить[/url] [url=https://redservis.ru/]соосный редуктор motovario серия н купить[/url] [url=https://redservis.ru/]планетарный мотор редуктор pgr pl/plb[/url] [url=https://redservis.ru/]соосный редуктор motovario[/url] [url=https://redservis.ru/]редукторы i mak серия iro[/url] [url=https://redservis.ru/]соосный редуктор varmec серия cv rcv[/url] [url=https://redservis.ru/]цилиндро червячные мотор редукторы i mak серия irsdm[/url] [url=https://redservis.ru/]цилиндро червячные мотор редукторы i mak[/url] [url=https://redservis.ru/]мотор редукторы с параллельными валами купить[/url] [url=https://redservis.ru/]индустриальный редуктор pgr ph pb купить[/url] [url=https://redservis.ru/]редукторы i mak[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор передвижения тележки мостового крана[/url] [url=https://redservis.ru/]индустриальный мотор редуктор i mak ae купить[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор yilmaz купить аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]мотор редуктор червячный[/url] [url=https://redservis.ru/]соосный редуктор pgr серия pa купить[/url] [url=https://redservis.ru/]привод редуктора подъема крана[/url] [url=https://redservis.ru/]индустриальные редукторы[/url] [url=https://redservis.ru/]индустриальный редуктор i mak 2a[/url] [url=https://redservis.ru/]крановый редуктор[/url] [url=https://redservis.ru/]планетарный редуктор pgr аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]червячный редуктор i mak купить[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор dual system подобрать аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]редукторы i mak серия iro купить[/url] [url=https://redservis.ru/]аналог редуктор varmec[/url] [url=https://redservis.ru/]цилиндро червячный мотор редуктор nord купить[/url] [url=https://redservis.ru/]червячно цилиндрический мотор редуктор купить[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор tramec купить аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]конический редуктор pgr серия pkd[/url] [url=https://redservis.ru/]конический редуктор nord[/url] [url=https://redservis.ru/]планетарно червячный редуктор[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор sew eurodrive подобрать аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]соосный редуктор varmec серия cv rcv купить[/url] [url=https://redservis.ru/]мотор редуктор червячный одноступенчатый купить[/url] [url=https://redservis.ru/]конические редукторы купить[/url] [url=https://redservis.ru/]конический мотор редуктор nord купить аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]редукторы навесного типа i mak серии irn купить[/url] [url=https://redservis.ru/]турецкие мотор редукторы купить[/url] [url=https://redservis.ru/]редуктор varmec купить аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]планетарный редуктор pds купить аналог[/url] [url=https://redservis.ru/]соосно цилиндрический редуктор[/url] Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 138 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 25 minuten geleden zei Aristarkos: Al jouw trollaria is inhoudsloos, weet je waarom?👇 Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, — ook wel flames genoemd in internetjargon — opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos Pro Hamas zeikerds die niet kunnen pissen vanwege een stijve. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Paulus888: Het is jouw geloof dat jouw Godsbeeld de pottenbakker is die alles geschapen heeft en daarom alles mag.. Daarom praat je hem ook in alles goed.. Zelfs als je wel zegt dat mensen verantwoordelijk zijn voor eigen daden en niet die van de voorouders (Amelek vind je dus ook niet kunnen!).. Maar als je jouw godsbeeld niet ziet als de pottenbakker maar gewoon als een godsbeeld van mensen uit de pruimentijd dan kan je wat kritischer zijn. Dan kan je dat beeld ook achterwege laten en verder evolueren tot normaal denkend mens. Dan is genocide gewoon slecht. In welke heilig boek dat ook staat... Als je zo zit met amalek ze aanbaden dezelfde want Bilam was namelijk hun profeet. Als je allebei hulp ontvangt van dezelfde en de één wilt de ander aanvallen en uitroeien hoe dan ook moet er een keuze gemaakt worden. Als de Heer Israël aan het bevrijden is en jij aanbid en vraagt hulp van dezelfde Heer maar gaat dan Israël aanvallen terwijl je profeet je waarschuwt dit niet te doen. Zo simpel als genocide roepen is het niet. Dezelfde kwaliteit zie ik terug bij andere kritische meningen zelfde met Elisha. Het is niet eens kritiek want je ziet gewoon de sceptici geen eens de desbetreffende boeken gelezen of gestudeerd hebben maar alleen de verzen uit context kunnen halen. 13 uur geleden bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Irinywu 0 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Ped-pressa - український ЗМІ з величезною історією. Ми на ринку України надаємо послуги більше ніж 12 років, і за цей час Педпресу дізнаються більше 500 000 читачів на місяць. [url=https://ped-pressa.kiev.ua/][img]https://i120.fastpic.org/big/2022/1023/b5/3089a1ae26241f634f74207273d0c2b5.jpg[/img][/url] З Педпрессой співпрацюють Найбільші українські ЗМІ та бренди, але важливо не це. Ми являємося приватною онлайн газетою та надаємо Яскраві та останні нові новини для своїх читачів. Щодня виходить більше 50 гарячих публікацій та Україні та Світі . Найбільш яскраві новини на сьогодні: 1) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Предсказания монаха авеля на 2024 год[/url] 2) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Тарифний план Lifecell Інтернет БЕЗМЕЖ 2023 як підключити[/url] 3) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Публичная кадастровая карта Украины 2024[/url] 4) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Пророцтва Романа Шептицького на 2024 рік для України[/url] 5) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Пророцтва Хаяла Алекперова на 2024 рік для України та Світу[/url] 6) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Православний церковний календар на 2024 рік у місяцях[/url] 7) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Магнитные бури 2024 года в Украине - График[/url] 8) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Ретроградный Меркурий 2024 года для всех знаков зодиака[/url] 9) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Влад Росс останні прогнози про Україну 2024[/url] 10) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Самые дешевые тарифы Киевстар 2024 в Украине[/url] Також підписавшись на нас Ви будете отримувати постійно перевірену та потрібну інформацію, тому натискайтеся "підписатися" і стежте за нашими публікаціями. З повагою Ваша онлайн Газета "Ped pressa" [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]время лунного затмения 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]день студента 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]анжела перл про війну в україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]з 23 лютого прикольні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]выгодный тариф Лайф[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]какого числа полнолуние в ноябре 2024 года[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]маша макарова 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]магнітні бурі в січні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]вірші різдвяні привітання[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]прогноз Мольфара Нечая для Украины[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]гороскоп для скорпіона на 2024 рік[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]грошові виплати під час війни у 2024 році[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]где установлены камеры видеофиксации в Украине[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]звонок из военкомата Украины 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]НАБУ и сСАП[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]календарь охотника 2024 в Украине[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]ответственность за уклонение от мобилизации в 2024 году[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]топ 10 сериалов нетфликс[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]охота на фазана в Украине[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]підписав повістку на медкомісію і не з'явився[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]ім'я для дівчинки 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]коли буде перерахунок пенсій військовим?[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]самый выгодный тариф Киевстар на контракте в 2024 году[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]симпсоны предсказания[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]медицинские противопоказания к мобилизации 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]до скольки можно делать ремонт в 2024 году[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]якого числа день Прикордонника[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]январь магнитные бури 2024 год[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]коли день вчителя 2024 в україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]що буде якщо відмовитись йти на війну в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]нерест щуки в Україні 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]посадові оклади 2023-2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]гороскоп для дів на вересень 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]нові рахунки для сплати податків 2024 року в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]тариф Київстар ВАШ Безлім[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]молодіжний кредит на квартиру 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]як змінити тариф Київстар[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]як продовжити рік без абонплат 2024 в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]льготы военным пенсионерам Украины в 2024 году[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]як легко дізнатися свій тариф на Лайфселл[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]предсказания монаха Авеля на 21 век[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]з якого числа Вербний Тиждень у 2024 році[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]кращі серіали 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]неизвестные МФО Украины[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]привітання до дня вчителя на українській мові прикольні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]даты Ретроградного Меркурия в ноябре 2024 года[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]график магнитных бурь в ноябре 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]короткі привітання з новим роком 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Ретроградный Меркурий на октябрь 2024 года для всех знаков зодиака[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]як оплачується лікарняний в Україні 2024[/url] Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Irinval 0 Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 47 minuten geleden Ped-pressa - український засіб масової інформації з великою історією. Ми на ринку України доставляємо послуги більше ніж 12 років, і за цей час нашу газету дивляться більше 500 000 читачів на місяць. [url=https://ped-pressa.kiev.ua/][img]https://i120.fastpic.org/big/2022/1023/b5/3089a1ae26241f634f74207273d0c2b5.jpg[/img][/url] З Pedpressa співпрацюють Найбільші українські ЗМІ та бренди, але важливо не це. Ми являємося незалежною онлайн газетою та пишемо важливі та актуальні нові новини для своїх користувачів. Стабільно публікується більше ніж 50 свіжих публікацій та Україні та Світі . Найбільш актуальні статті на сьогодні: 1) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Предсказания монаха авеля на 2024 год[/url] 2) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Тарифний план Lifecell Інтернет БЕЗМЕЖ 2023 як підключити[/url] 3) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Публичная кадастровая карта Украины 2024[/url] 4) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Пророцтва Романа Шептицького на 2024 рік для України[/url] 5) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Пророцтва Хаяла Алекперова на 2024 рік для України та Світу[/url] 6) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Православний церковний календар на 2024 рік у місяцях[/url] 7) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Магнитные бури 2024 года в Украине - График[/url] 8) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Ретроградный Меркурий 2024 года для всех знаков зодиака[/url] 9) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Влад Росс останні прогнози про Україну 2024[/url] 10) [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Самые дешевые тарифы Киевстар 2024 в Украине[/url] Також підписавшись на нас Ви будете отримувати щогодини актуальну та цікаву інформацію, тому натискайтеся "підписатися" і стежте за нашими публікаціями. З повагою Ваша онлайн Газета "Ped pressa" [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]які роки беруться для нарахування пенсії у 2024 році[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]когда поднимут пенсии МВД Украины?[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]предсказания Алены Куриловой на 2024 год для Мира[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]посівалки на 2024 рік прикольні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]якого числа масляна[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]вождение без прав, штраф[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]що буде якщо ігнорувати повістки до військкомату в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]відкриття полювання на качку у 2024 році в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]как оформить карточку пакунок малюка[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]Водафон год без абонплат 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]сію вію засівалки[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]какой тариф Lifecell самый выгодный[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]симпсони передбачають майбутнє[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]що робити, якщо дали повістку[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]стаття 23 у військовому квитку в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]прогноз астролога Рубіни Цибульської для України[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]чому затримують виплати з безробіття[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]тарифи на електроенергію для будинків з електроопаленням на 2024 рік[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]привітання з новим роком тигра[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]рейтинг бюджетных смартфонов[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]ретроградний меркурій[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]свято день Соборності у 2024 році[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]магнітні бурі в січні 2024 року[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]какого числа полнолуние в октябре[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]пільговий тариф на електроопалення 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]рейтинг нетфликс 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]полнолуние в сентябре[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]тариф Київстар без інтернету 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]індексація зарплати фельдшерам в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]прогнози Людмили Хомутовської на 2024 рік для Миру[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]найдешевший тариф Київстар для пенсіонерів 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]предсказания веры лион 3 невс[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]гороскоп на 2024 рік терези[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]кадастрова карта онлайн[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]в якому банку краще взяти кредит в Україні 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]передбачення на 2024 рік для україни[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]астрологический прогноз 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]де встановлені камери відеофіксації в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]предсказание монаха фернандо[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]магнитные бури в январе 21 года[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]прогнози Романа Шептицького на 2024 рік для Миру[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]прогноз екстрасенсу Олени Курилової для України[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]новые малоизвестные МФО Украины в 2024 году[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]материальная помощь онкобольным в Украине[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]календарь отчетности 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]церковний календар лютий 2024[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]недорогой хороший телефон в 2024 году[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]проводки 2024, дата[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]який банк дає кредит без офіційного працевлаштування в Україні[/url] [url=https://ped-pressa.kiev.ua/]коли святкують Водохреща[/url] Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten