Fundamenteel 1.019 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) 5 minuten geleden zei Figulus: Absoluut; je bent een paniekzaaier en praatjesmaker. Tijd En dat is geen paniekzaaierij, dat is gewoon de huidige observatie. Amerika is omsingeld door duikboten van China en Rusland. 18 uur geleden bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 22 minuten geleden zei Fundamenteel: Tijd En dat is geen paniekzaaierij, dat is gewoon de huidige observatie. Amerika is omsingeld door duikboten van China en Rusland. En jij bent omsingeld door moslims die je ineens aan het knuffelen bent. Opdonderen met zulken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 5 uur geleden zei Fundamenteel: Gij zijt hier de enige die het meeste gemeenschap met Trump deelt in uw rechtvaardiging van genocide in Gaza? Lees de tekst, renderen is geen zonde. Hoe jij je hier in iedere post opstelt tegenover anderen wel. Alsof jij alles beter weet en hoe je anderen behandelt, zo zal de Vader jou behandelen en de Zoon zal jou niet kennen als ge niet snel wat nederiger wordt en een relatie met Hem opbouwt. Jij gedraagt je des duivels. Doe daar iets aan, nu het nog kan. Je gebruikt woorden die christelijk lijken maar hebt geen flauw idee waar het ten diepste over gaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 38 minuten geleden zei Figulus: En jij bent omsingeld door moslims die je ineens aan het knuffelen bent. Opdonderen met zulken. Maar ik zal de praatjesmaker zijn Ik ben een lone wolf, niemand rond mij. Bewuste keuze. 23 minuten geleden zei Flawless victory: Je gebruikt woorden die christelijk lijken maar hebt geen flauw idee waar het ten diepste over gaat. Lees uw eigen teksten. Niets licht, enkel haat en papegaaien van propaganda tegen Trump. Kan je nu echt niet beter dan dat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 311 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 52 minuten geleden zei Fundamenteel: Amerika is omsingeld door duikboten van China en Rusland. Dat mogen we hopen. Want de huidige trend en moraal is er op gericht dat een mondiale kernmacht door de knieën stort. Dat gebeurt bewust met de strategie en hoop dat de macht implodeert door interne druk, en in de cynische realiteit dat de enige denkbare andere optie logisch en onafwendbaar wordt, dat die macht uit bestaansbehoud gaat doen waarvan heel de wereld zegt dat die macht er slecht genoeg voor is, waardoor met recht een vernietigingsoorlog gevoerd kan worden. En wat wij daar mogen hopen, is dat er voldoende realiteitszin komt, om weer de zinnen te richten op vrede, eerder dan vernietiging. Zonder interne dreiging van serieus geweld, zullen de machtige hoogmoedigen nooit hun hoogmoedigheid zien of althans erkennen als hoogmoed. Dat ondertussen velen sterven, zou ergens iets van moraal moeten oproepen. Dat ondertussen de roep om nog meer te laten sterven toeneemt, zou ergens iets van verzet van medewereldbewoners moeten oproepen. En het gewenste evenwicht zal alsnog een zijn van dreiging van oorlog en geweld. Zoals je bijdrage inderdaad stelt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden 2 uur geleden zei Figulus: En jij bent omsingeld door moslims die je ineens aan het knuffelen bent. Opdonderen met zulken. donder zelf op, zoals ik een paar keer geopperd heb.. Lekker naar de psycholoog.. Net zoals de meesten die hier aan het "debat" meededen en men weet het allemaal het beste.. Echt grappig voor een atheist/agnost zoals ik 🤣 2 uur geleden zei Flawless victory: Je gebruikt woorden die christelijk lijken maar hebt geen flauw idee waar het ten diepste over gaat. en jij wel dan, met je zelfbedachte wereldbeeld? Je kan je aansluiten bij de miljoenen die in hun tijd dachten "het einde der tijden is aangekomen! Bekeerd u!" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 10 uur geleden zei Fundamenteel: Gij zijt hier de enige die het meeste gemeenschap met Trump deelt in uw rechtvaardiging van genocide in Gaza? Er is geen sprake van genocide in de Gazastrook. De situatie daar kan beter worden omschreven als een oorlog of gewapend conflict, waarbij aan beide zijden slachtoffers vallen. Interessant is dat we vaak focussen op bepaalde tragedies terwijl andere, zoals de vervolging van Duitse burgers tijdens en na de wereldoorlogen, minder aandacht krijgen. Waarom wordt dat minder besproken en sta je daar niet om te janken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei Paulus888: donder zelf op, zoals ik een paar keer geopperd heb.. Lekker naar de psycholoog.. Net zoals de meesten die hier aan het "debat" meededen en men weet het allemaal het beste.. Echt grappig voor een atheist/agnost zoals ik 🤣 en jij wel dan, met je zelfbedachte wereldbeeld? Je kan je aansluiten bij de miljoenen die in hun tijd dachten "het einde der tijden is aangekomen! Bekeerd u!" Als er 1 een heel bataljon psychologen nodig heeft ben jij het wel. Een gefrustreerde ex-christen die het na ettelijke jaren nog steeds niet is gelukt het christendom los te laten. “Bekeerling 14”. 3 minuten geleden zei Figulus: Er is geen sprake van genocide in de Gazastrook. Zo is dat. Ik ga niet eens in op figuren die alleen maar Hamas-propaganda napraten en zelf niet meer nadenken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Paulus888: donder zelf op, zoals ik een paar keer geopperd heb.. Lekker naar de psycholoog.. Gisteren nog een gesprek gehad met een psycholoog, een verplicht nummertje vanuit justitie. Het was een prima gesprek, zodanig dat een vervolg niet nodig werd geacht. Dat geeft m.i. aan dat ik in staat ben om mijn gedachten en houding helder over te brengen wanneer dat nodig is. Ik mag dan ongenuanceerd uit de hoek kunnen komen, maar ik kan ook heel genuanceerd zijn. Een contextafhankelijke aangelegenheid noem ik dat dan maar. Soms vraagt een gesprek om nuance en diplomatie, terwijl andere situaties juist directheid of krachtigere statements vereisen. Op het moment dat ik de trekker overhaal om een terrorist zijn hoofd van zijn romp te scheiden, mag men mij gerust als ongenuanceerd beschouwen; dit is mijn genuanceerde mening en tevens paradoxale antithese. 12 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Figulus: Er is geen sprake van genocide in de Gazastrook. De situatie daar kan beter worden omschreven als een oorlog of gewapend conflict, waarbij aan beide zijden slachtoffers vallen. Interessant is dat we vaak focussen op bepaalde tragedies terwijl andere, zoals de vervolging van Duitse burgers tijdens en na de wereldoorlogen, minder aandacht krijgen. Waarom wordt dat minder besproken en sta je daar niet om te janken? Ik jank sowieso niet. Maar het is wel opvallend dat Flawless V hier constant over Trump bezig zaagt, maar er meer mee gemeen heeft dan hij zelf doorheeft. Over de rest ga ik niet met uitweiden, daar zoekt ge maar mensen van uw hoogte voor op 6 uur geleden zei Tomega: Dat mogen we hopen. Want de huidige trend en moraal is er op gericht dat een mondiale kernmacht door de knieën stort. Dat gebeurt bewust met de strategie en hoop dat de macht implodeert door interne druk, en in de cynische realiteit dat de enige denkbare andere optie logisch en onafwendbaar wordt, dat die macht uit bestaansbehoud gaat doen waarvan heel de wereld zegt dat die macht er slecht genoeg voor is, waardoor met recht een vernietigingsoorlog gevoerd kan worden. En wat wij daar mogen hopen, is dat er voldoende realiteitszin komt, om weer de zinnen te richten op vrede, eerder dan vernietiging. Zonder interne dreiging van serieus geweld, zullen de machtige hoogmoedigen nooit hun hoogmoedigheid zien of althans erkennen als hoogmoed. Dat ondertussen velen sterven, zou ergens iets van moraal moeten oproepen. Dat ondertussen de roep om nog meer te laten sterven toeneemt, zou ergens iets van verzet van medewereldbewoners moeten oproepen. En het gewenste evenwicht zal alsnog een zijn van dreiging van oorlog en geweld. Zoals je bijdrage inderdaad stelt. Amerika zal de dans niet ontsnappen. Ze moeiden zich teveel zn wierpen teveel regimes omver,ooit wreekt zich dat. Die tijd is nabij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Over de rest ga ik niet met uitweiden, daar zoekt ge maar mensen van uw hoogte voor op Het lijkt erop dat dit onderwerp wat ongemak oproept, gezien je ontwijkende reactie. Arrogante kwast. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 3 minuten geleden zei Figulus: Het lijkt erop dat dit onderwerp wat ongemak oproept, gezien je ontwijkende reactie. Arrogante kwast. Ongemak? Maar lol toch kijk uw temperatuur eens na? Ik ga mijn tijd niet verdoen aan blaffende honden die wereldvreemd zijn, simpel als dat. Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Het lijkt erop dat dit onderwerp wat ongemak oproept, gezien je ontwijkende reactie. Arrogante kwast. haha, sukkel..... zie je echt in Gaza een oorlog tussen twee machten? Welke filmpjes kijk jij? Zie je Hamas al met vliegtuigen Israel bombarderen? Zie je Oekrains-Russische situaties? Neen gast, het is geen oorlog met af en toe colletaral dammage. De Israelische piloten hoeven niet te bidden tot Jahweh of ze alsjeblieft weer veilig thuis mogen komen. Want uit de lucht worden ze niet geschoten. Ze kunnen vrijelijk en zonder problemen hun eitjes laten vallen op veelal onschuldige slachtoffers. Enige wat kan gebeuren is dat ze een verkeerde handeling uitvoeren en daarom iets sneller beneden zijn dan de bedoeling is. Zelfde geld overigen voor Libanon. Waar Amerika op toe gezien heeft dat Libanon geen luchtverdediging kreeg (want Hezbollah) en daar profiteren de Zionisten van. Toen de Russen een restaurant in Oekraine aanvielen met raketten kreeg Rusland de boeman toegespeeld en de ene sanctie na de andere. Israel valt scholen aan, ziekenhuizen, kerken en moskeeen en vermeld "daar zaten Hamas strijders". Het werd toegestaan. De Russen zeiden "daar zaten Oekrainse soldaten" en ze werden uitgelachen. Zo zit de wereld anno 2025 in elkaar. Trouwens, vervolging van Duitse burgers NA de beide oorlogen? Wat bedoel je hiermee? En is het idee dat B erg is dat A dan ineens minder erg is? Weet je hoe mensen dit noemen? Een whataboutism.. 1 uur geleden zei Flawless victory: Als er 1 een heel bataljon psychologen nodig heeft ben jij het wel. Een gefrustreerde ex-christen die het na ettelijke jaren nog steeds niet is gelukt het christendom los te laten. “Bekeerling 14”. ik heb al hulp van een psycholoog... Tevens lukt het me zeer goed om christendom los te laten. Ik ben blij dat ik de Joodse genocide eisende God niet meer als het Hoogste en Ideaalste zie.. Tevens ben ik niet gefrustreerd dat ik niet meer geloof. Ik probeer mensen van hun domheid te overtuigen. Maar zoals zo vaak kan je domme mensen niet vertellen dat ze dom zijn.. 1 uur geleden zei Flawless victory: Zo is dat. Ik ga niet eens in op figuren die alleen maar Hamas-propaganda napraten en zelf niet meer nadenken. Jij bent een gek die enkel zionistische prietpraat nablaat. Omdat het "in een boekje staat"...Even serieus, als er in de Koran had gestaan dat Allah de Moslims het gebied had beloofd dat wij nu NL noemen zou je dan vrijwillig je plek afstaan? Of zou je denken opbokken met dat boekje. En vechten voor je bestaan in het hier en nu? Het is retorische vraag, want iedereen vecht voor zijn bestaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 23 minuten geleden zei Paulus888: haha, sukkel..... zie je echt in Gaza een oorlog tussen twee machten? Welke filmpjes kijk jij? Zie je Hamas al met vliegtuigen Israel bombarderen? Zie je Oekrains-Russische situaties? Neen gast, het is geen oorlog met af en toe colletaral dammage. De Israelische piloten hoeven niet te bidden tot Jahweh of ze alsjeblieft weer veilig thuis mogen komen. Want uit de lucht worden ze niet geschoten. Ze kunnen vrijelijk en zonder problemen hun eitjes laten vallen op veelal onschuldige slachtoffers. Enige wat kan gebeuren is dat ze een verkeerde handeling uitvoeren en daarom iets sneller beneden zijn dan de bedoeling is. Zelfde geld overigen voor Libanon. Waar Amerika op toe gezien heeft dat Libanon geen luchtverdediging kreeg (want Hezbollah) en daar profiteren de Zionisten van. Toen de Russen een restaurant in Oekraine aanvielen met raketten kreeg Rusland de boeman toegespeeld en de ene sanctie na de andere. Israel valt scholen aan, ziekenhuizen, kerken en moskeeen en vermeld "daar zaten Hamas strijders". Het werd toegestaan. De Russen zeiden "daar zaten Oekrainse soldaten" en ze werden uitgelachen. Zo zit de wereld anno 2025 in elkaar. Trouwens, vervolging van Duitse burgers NA de beide oorlogen? Wat bedoel je hiermee? En is het idee dat B erg is dat A dan ineens minder erg is? Weet je hoe mensen dit noemen? Een whataboutism.. ik heb al hulp van een psycholoog... Als een minder sterke partij ervoor kiest om de confrontatie aan te gaan met een veel sterkere tegenstander, moet die partij zich bewust zijn van de ongelijke machtsverhouding en de mogelijke gevolgen van die keuze. Het zou niet logisch zijn om te klagen over de "oneerlijkheid" van de situatie, aangezien het van tevoren duidelijk is dat de uitkomst sterk beïnvloed zal worden door de ongelijke krachtsverhouding. Met dat gepiep en gejank zal je als terrorist bij mij weinig bereiken. Ik doorzie het meteen en jaag je gewoon een kogel door je gezicht, dat je met krokodillentranen hebt ontsierd. Hulp zoeken bij een psycholoog raad ik je af overigens. Dat zijn enkel pseudowetenschappelijke kwakzalvers die je geen steek verder helpen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 9 minuten geleden zei Figulus: Als een minder sterke partij ervoor kiest om de confrontatie aan te gaan met een veel sterkere tegenstander, moet die partij zich bewust zijn van de ongelijke machtsverhouding en de mogelijke gevolgen van die keuze. Het zou niet logisch zijn om te klagen over de "oneerlijkheid" van de situatie, aangezien het van tevoren duidelijk is dat de uitkomst sterk beïnvloed zal worden door de ongelijke krachtsverhouding. Met dat gepiep en gejank zal je als terrorist bij mij weinig bereiken. Ik doorzie het meteen en jaag je gewoon een kogel door je gezicht, dat je met krokodillentranen hebt ontsierd. Hulp zoeken bij een psycholoog raad ik je af overigens. Dat zijn enkel pseudowetenschappelijke kwakzalvers die je geen steek verder helpen. wat ben jij toch een stoere jongen zeg. Sympathiek ook... Er waren 30.000 Hamas strijders. Er woonden 2 miljoen Gazanen. Dus dan zijn er 1970000 onschuldigen. Die niet de strijd zijn aangegaan met een grotere macht. En 99% van de doden bestaan uit die meerderheid van onschuldigen. Dus ja, enkel als je alle Gazanen en Westbankers op 1 hoop gooit dan kan je denken wat jij denkt. Terwijl van de 1200 doden aan Israelische kant er 600 zijn die soldaat waren of wapens droegen. Die dus wisten dat het zou kunnen gebeuren. Dat jij een psycholoog af zou raden is wel duidelijk. Jij denkt dat het iedereens fout is maar niet die van jou. En dat doe je met alles. Daar zou een psycholoog eens op moeten afstuderen. Op jouw hersenbedrading. Ik denk dat daar iets fout zit. Maar goed, ik ben geen neuroloog of wetenschapper. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 6 minuten geleden zei Paulus888: wat ben jij toch een stoere jongen zeg. Sympathiek ook... Er waren 30.000 Hamas strijders. Er woonden 2 miljoen Gazanen. Dus dan zijn er 1970000 onschuldigen. Die niet de strijd zijn aangegaan met een grotere macht. En 99% van de doden bestaan uit die meerderheid van onschuldigen. Dus ja, enkel als je alle Gazanen en Westbankers op 1 hoop gooit dan kan je denken wat jij denkt. Terwijl van de 1200 doden aan Israelische kant er 600 zijn die soldaat waren of wapens droegen. Die dus wisten dat het zou kunnen gebeuren. Veel, zo niet alle, Gazanen zijn het eens met Hamas en steunen hen. Ze doen enkel alsof ze het heel oneens zijn met Hamas, maar dat is onderdeel van de tactiek. Het zijn allemaal terroristen met maar één doel: de vernietiging van Israël. En de rest zijn krokodillentranen. Ik ben gelukkig niet op de wereld gezet om door iedereen sympathiek gevonden te worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) 47 minuten geleden zei Figulus: Veel, zo niet alle, Gazanen zijn het eens met Hamas en steunen hen. Ze doen enkel alsof ze het heel oneens zijn met Hamas, maar dat is onderdeel van de tactiek. Het zijn allemaal terroristen met maar één doel: de vernietiging van Israël. En de rest zijn krokodillentranen. Ik ben gelukkig niet op de wereld gezet om door iedereen sympathiek gevonden te worden. Dan heb ik meer respect voor deze Irish MP dan mensen die beweren dat het allemaal krokodillentranen zijn.. Maar in andermans of vrouws schoenen staan zit er niet in voor narcistische criminelen. 8 uur geleden bewerkt door Paulus888 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 40 minuten geleden zei Paulus888: Dan heb ik meer respect voor deze Irish MP dan mensen die beweren dat het allemaal krokodillentranen zijn.. Maar in andermans of vrouws schoenen staan zit er niet in voor narcistische criminelen. Die Ierse parlementslid is ongeschikt om te dienen in het leger. Dit zijn de typische ridders op witte paarden die ontgoocheld en klaar voor de psychiater uit dienst komen. Het is gewoon een slecht idee om op basis van contextloze video's en plaatjes een conclusie te trekken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 11 minuten geleden zei Figulus: Die Ierse parlementslid is ongeschikt om te dienen in het leger. Dit zijn de typische ridders op witte paarden die ontgoocheld en klaar voor de psychiater uit dienst komen. Het is gewoon een slecht idee om op basis van contextloze video's en plaatjes een conclusie te trekken. ach je bent niet goed, was niet goed en zal nooit goed zijn.. Waar was een negeermodus ook al weer voor? O ja, om debielen zoals jij uit mijn leven te bannen. En hopelijk als er oorlog komt dat jij als eerste naar het front gaat. Zijn we daar ook weer vanaf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 4 minuten geleden zei Paulus888: ach je bent niet goed, was niet goed en zal nooit goed zijn.. Waar was een negeermodus ook al weer voor? O ja, om debielen zoals jij uit mijn leven te bannen. En hopelijk als er oorlog komt dat jij als eerste naar het front gaat. Zijn we daar ook weer vanaf. Een dergelijke gedachtegang is David duur komen te staan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 19 minuten geleden zei Figulus: Een dergelijke gedachtegang is David duur komen te staan. klopt, daar refereerde ik nog naar. Met Uria.. is jou blijkbaar ontgaan zoals zoveel jou ontgaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Nog vijf dagen tot Adolf aantreedt. Met zijn duivelse vriendje. Voor wie niet begrijpt welke god Musk bedoelt, het gaat om AI. Dat is zijn god. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten