Paulus888 53 Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari Op 3-1-2025 om 15:47 zei Figulus: In gevallen van directe dreiging, wanneer er geen overheidsfunctionarissen aanwezig zijn om in te grijpen, is het m.i. gerechtvaardigd dat burgers zelf handelen om zichzelf of anderen te beschermen. Collectief handelen is noodzakelijk. Israël is een voorbeeld van een land dat de verantwoordelijkheid voor de bescherming van zijn burgers en de strijd tegen terrorisme serieus neemt. IDf is zelf terrorist.. Sowieso, wat is een terrorist? Een terrorist word door de vijand terrorist genoemd en door de vrienden vrijheidsstrijders. Maar jouw Israelpijpen kennen we onderhand wel. Op 5-1-2025 om 13:10 zei Dat beloof ik: Volgens de Bijbelse definitie, ben ik dus ook een antichrist. Want, de naam zegt het al, de term geeft alleen maar aan dat iemand anti christus is. Jij haalt er echter termen bij die helemaal niets met de Bijbelse definitie van antichrist te maken hebben: Als je niet in Jezus gelooft dan ben je toch niet meteen anti? Of ben je ook tegen God, aangezien je niet in God gelooft? Op 1-1-2025 om 14:10 zei sjako: Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. Welke god was Maximus Kekius genoemd dan? Even gegoogled en komt nergens naarvoren dat het een god/God was. Volgens bronnen op Google is het een meme, en een bitcoin. En probeert Musk die coin omhoog te stevenen in de vaart der volkeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) Op 1-1-2025 om 14:10 zei sjako: Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. Kek en Keket zijn de oude Egyptische god en godin van de duisternis. Musk liet eerder al weten de Dark MAGA aan te hangen. Maga is de hoogste rang in het satanisme. 7 januari bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari 1 uur geleden zei Flawless victory: Kek en Keket zijn de oude Egyptische god en godin van de duisternis. Musk liet eerder al weten de Dark MAGA aan te hangen. Maga is de hoogste rang in het satanisme. kekius is helemaal niet vernoemd naar Kek of Keket.. Het is een meme van een of andere kikker en maximus van Gladiator.. https://www.indiatoday.in/business/story/what-is-kekius-maximus-memecoin-elon-musk-new-identity-on-x-price-of-kekius-2657805-2024-12-31 Sommige mensen zien echt in alles het kwaad. Lachwekkend belachelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 8 januari Rapport Share Geplaatst 8 januari Op 6-1-2025 om 15:34 zei Flawless victory: Op 6-1-2025 om 06:40 zei Dat beloof ik: Aha, vandaar dat God op 7 oktober Hamas Israel liet aanvallen. Dat was in zijn 'Plan' voorzien. Net zoals in zijn plan was voorzien dat Hitler 6 miljoen Joden doodde. Is dat hetzelfde plan waarin hij (Genesis 6:6) zegt dat hij spijt had dat hij de mens had gemaakt? Expand God heeft inderdaad toegestaan dat Hamas dat deed en dat Hitler miljoenen Joden vermoordde. En wetende dat dit zou gebeuren heeft hij het gebruikt in Zijn Plan Dank voor het verschrikkelijke antwoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 2-1-2025 om 17:03 zei Aristarkos: Je blijft de propaganda gewoon geloven en verder verspreiden? Maar goed dat een forum anoniem is... Aristarkos Ik vrees dat je de tijd nog gaat meemaken dat je zelf snakt naar anonimiteit en die niet vinden zult, omdat de SATANISTENCLUB!!!! van Trump dan regeert. Onder het mom van gerechtigheid gaat een duivels plan schuil en menig christen trapt er in, ziende blind en horende doof. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 23 minuten geleden zei Flawless victory: Ik vrees dat je de tijd nog gaat meemaken dat je zelf snakt naar anonimiteit en die niet vinden zult, omdat de SATANISTENCLUB!!!! van Trump dan regeert. Onder het mom van gerechtigheid gaat een duivels plan schuil en menig christen trapt er in, ziende blind en horende doof. Jammer dat je er later niet over wilt praten. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Waar mensen zich nog zorgen over maken? Word eens wakker en zie eens wat er richting uw eigen landen marcheert. "wir haben das nicht gewusst?" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 8 minuten geleden zei Fundamenteel: Waar mensen zich nog zorgen over maken? Word eens wakker en zie eens wat er richting uw eigen landen marcheert. "wir haben das nicht gewusst?" Maar ze konden het wel weten maar geloofde de propaganda. Soms kun je het de mensen niet vertellen, maar moet je ze het laten zien. Nou, ze zullen het zien. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 8 minuten geleden zei Aristarkos: Maar ze konden het wel weten maar geloofde de propaganda. Soms kun je het de mensen niet vertellen, maar moet je ze het laten zien. Nou, ze zullen het zien. Aristarkos Het principe van "wij zijn de goede en wie ons durft tegenspreken met de waarheid is een dictator, racist, fascist, homofoob, antisemiet, wappie etc." Leg maar een voorraad wc papier en conserven aan. Het is heel nabij. Die drones in Amerika zijn wellicht van China. Amerika kan niet per land ingenomen worden, maar wel lamgelegd worden met 1 grootschalige actie. En dan is Europa haar back up kwijt en zal het hier wél via land gebeuren. Men was gewaarschuwd, maar ze wapperden liever verder hun vlaggen om moreel superieur te staan met het narratief. Grimmige tijden, prepare to die. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 49 minuten geleden zei Fundamenteel: Leg maar een voorraad wc papier en conserven aan. Het is heel nabij. Die drones in Amerika zijn wellicht van China. Amerika kan niet per land ingenomen worden, maar wel lamgelegd worden met 1 grootschalige actie. En dan is Europa haar back up kwijt en zal het hier wél via land gebeuren. Rusland heeft al aanzienlijke verliezen geleden in Oekraïne. Materieel, manschappen en logistieke capaciteit zijn uitgeput, wat een grootschalige aanval op Europa op de korte termijn praktisch onmogelijk maakt. Amerika lamleggen gaat niet gebeuren met drones alleen; daar is een EMP voor nodig, en dus een kernwapen. Ik betwijfel of ze zo ver willen gaan, aangezien dat enorme risico's met zich meebrengt. Ik vermoed dat ze eerder zullen inzetten op cyberaanvallen en de terroristen, die we inmiddels zo liefdevol een warm plekje hebben gegeven, als huurlingen zullen gebruiken om zodoende een asymmetrische oorlogsvoering te starten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 2 uur geleden zei Aristarkos: Maar ze konden het wel weten maar geloofde de propaganda. Soms kun je het de mensen niet vertellen, maar moet je ze het laten zien. Nou, ze zullen het zien. Aristarkos Je praat precies en wel echt exact de propaganda van Trump na. Als een gehoorzame robot. De wetteloze Trumpkliek, die LA in de fik heeft gestoken als een “message” aan Hollywood. Maar die berichten heb je natuurlijk over het hoofd gezien. Het is heel duidelijk waar jouw gedachtengoed vandaan is gekomen. Het is allemaal new age ideologie. 3 uur geleden zei Aristarkos: Jammer dat je er later niet over wilt praten. Aristarkos In jouw gedroomde “new age” zal ik niet aanwezig zijn beste Ari. Je zult je zaak voor God moeten bepleiten. Met je verkapte dreigementen en al. Heb je je saldo van je bankrekeningen al gebackupt in het QFS? Zoals het een gehoorzame Trump-volgeling betaamt? Wake up! @Aristarkos Je hebt toch wel goud en zilver gekocht van de Sekte? Zo niet, gauw nog doen hè, voor de 20e. Word je miljonair man!! Bovenop je miljoenen inde QFS. Je hoeft enkel maar je ziel aan de duivel te verkopen en het advies van Jezus (Openbaring 3:18) in de wind te slaan. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 16 minuten geleden zei Flawless victory: In jouw gedroomde “new age” zal ik niet aanwezig zijn beste Ari. Je zit wel erg diep in de propaganda, je zult het wel zien... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden zei Figulus: Rusland heeft al aanzienlijke verliezen geleden in Oekraïne. Materieel, manschappen en logistieke capaciteit zijn uitgeput, wat een grootschalige aanval op Europa op de korte termijn praktisch onmogelijk maakt. Amerika lamleggen gaat niet gebeuren met drones alleen; daar is een EMP voor nodig, en dus een kernwapen. Ik betwijfel of ze zo ver willen gaan, aangezien dat enorme risico's met zich meebrengt. Ik vermoed dat ze eerder zullen inzetten op cyberaanvallen en de terroristen, die we inmiddels zo liefdevol een warm plekje hebben gegeven, als huurlingen zullen gebruiken om zodoende een asymmetrische oorlogsvoering te starten. Oekraïne ook en Rusland is geen terrein verloren, he? Het westen staat niet enkel tegenover Rusland. Dit wordt een verrassingdaanval van jewelste. Onze dagen van vrede zijn geteld. 2 uur geleden zei Flawless victory: Word je miljonair man!! Alleen de liefde voor het geld is de wortel van kwaad, miljoenen scheppen en daarmee nuttige zaken doen is geen zonde. "Ik ben 1 met de bron van rijkdom en geld komt via diverse wegen op mij af en vermenigvuldigt zich via alle werken die ik verricht." 2 uur geleden zei Aristarkos: Je zit wel erg diep in de propaganda, je zult het wel zien... Aristarkos Laten wij "boldly" ons eigen programma schrijven en 2025 afsluiten in rijkdom en die werken aan onze Vader opdragen. 25:14 Want het is zoals een man die, op reis gaande, zijn dienaren riep en hun zijn goederen toevertrouwde. 15 Aan één gaf hij vijf talenten, aan een ander twee, en aan een ander één, ieder naar zijn vermogen. En hij ging op reis. 16 Toen ging degene die de vijf talenten had ontvangen, ermee aan de slag en won er vijf talenten bij. 17 Evenzo won degene die de twee talenten had, er ook twee bij. 18 Maar degene die het ene talent had ontvangen, ging heen, groef in de aarde en verborg het geld van zijn heer. 19 Na lange tijd kwam de heer van die dienaren en rekende met hen af. 20 En degene die de vijf talenten ontvangen had, kwam en bracht vijf andere talenten en zei: Heer, u hebt mij vijf talenten toevertrouwd; zie, ik heb er vijf andere talenten bijgewonnen. 21 Zijn heer zei tegen hem: Goed gedaan, goede en trouwe dienstknecht; over weinig bent u trouw geweest, ik zal u over veel stellen; ga in de blijdschap van uw heer. 22 Ook degene die de twee talenten ontvangen had, kwam en zei: Heer, u hebt mij twee talenten toevertrouwd; zie, ik heb er twee andere talenten bijgewonnen. 23 Zijn heer zei tegen hem: Goed gedaan, goede en trouwe dienstknecht; over weinig bent u trouw geweest, ik zal u over veel stellen; ga in de blijdschap van uw heer. 24 Toen kwam degene die het ene talent ontvangen had, en zei: Heer, ik wist dat u een harde man bent: u maait waar u niet gezaaid hebt en u oogst waar u niet gestrooid hebt. 25 En ik was bang en ging heen en verborg uw talent in de aarde; zie, hier hebt u het uwe. 26 Maar zijn heer antwoordde en zei tegen hem: U slechte en luie dienstknecht, u weet dat ik maai waar ik niet gezaaid heb en oogst waar ik niet gestrooid heb. 27 U had dan mijn geld bij de wisselaars moeten brengen, en bij mijn komst zou ik het mijne met rente hebben ontvangen. 28 Neem hem dan het talent af en geef het aan degene die de tien talenten heeft. 29 Want aan ieder die heeft, zal gegeven worden, en hij zal in overvloed hebben; maar wie niet heeft, van hem zal zelfs wat hij heeft, afgepakt worden. 30 En werp de onnutte dienaar in de buitenste duisternis; daar zal geween zijn en het tandengeknars. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 4 uur geleden zei Aristarkos: Je zit wel erg diep in de propaganda, je zult het wel zien... Aristarkos Nee jongen, jij verkondigt propaganda en misleidt mensen met je geheimzinnigdoenerij terwijl overduidelijk is dat je zuiver letterlijk de propaganda van de Trump cult napraat. 1 uur geleden zei Fundamenteel: Oekraïne ook en Rusland is geen terrein verloren, he? Het westen staat niet enkel tegenover Rusland. Dit wordt een verrassingdaanval van jewelste. Onze dagen van vrede zijn geteld. Alleen de liefde voor het geld is de wortel van kwaad, miljoenen scheppen en daarmee nuttige zaken doen is geen zonde. "Ik ben 1 met de bron van rijkdom en geld komt via diverse wegen op mij af en vermenigvuldigt zich via alle werken die ik verricht." Laten wij "boldly" ons eigen programma schrijven en 2025 afsluiten in rijkdom en die werken aan onze Vader opdragen. 25:14 Want het is zoals een man die, op reis gaande, zijn dienaren riep en hun zijn goederen toevertrouwde. 15 Aan één gaf hij vijf talenten, aan een ander twee, en aan een ander één, ieder naar zijn vermogen. En hij ging op reis. 16 Toen ging degene die de vijf talenten had ontvangen, ermee aan de slag en won er vijf talenten bij. 17 Evenzo won degene die de twee talenten had, er ook twee bij. 18 Maar degene die het ene talent had ontvangen, ging heen, groef in de aarde en verborg het geld van zijn heer. 19 Na lange tijd kwam de heer van die dienaren en rekende met hen af. 20 En degene die de vijf talenten ontvangen had, kwam en bracht vijf andere talenten en zei: Heer, u hebt mij vijf talenten toevertrouwd; zie, ik heb er vijf andere talenten bijgewonnen. 21 Zijn heer zei tegen hem: Goed gedaan, goede en trouwe dienstknecht; over weinig bent u trouw geweest, ik zal u over veel stellen; ga in de blijdschap van uw heer. 22 Ook degene die de twee talenten ontvangen had, kwam en zei: Heer, u hebt mij twee talenten toevertrouwd; zie, ik heb er twee andere talenten bijgewonnen. 23 Zijn heer zei tegen hem: Goed gedaan, goede en trouwe dienstknecht; over weinig bent u trouw geweest, ik zal u over veel stellen; ga in de blijdschap van uw heer. 24 Toen kwam degene die het ene talent ontvangen had, en zei: Heer, ik wist dat u een harde man bent: u maait waar u niet gezaaid hebt en u oogst waar u niet gestrooid hebt. 25 En ik was bang en ging heen en verborg uw talent in de aarde; zie, hier hebt u het uwe. 26 Maar zijn heer antwoordde en zei tegen hem: U slechte en luie dienstknecht, u weet dat ik maai waar ik niet gezaaid heb en oogst waar ik niet gestrooid heb. 27 U had dan mijn geld bij de wisselaars moeten brengen, en bij mijn komst zou ik het mijne met rente hebben ontvangen. 28 Neem hem dan het talent af en geef het aan degene die de tien talenten heeft. 29 Want aan ieder die heeft, zal gegeven worden, en hij zal in overvloed hebben; maar wie niet heeft, van hem zal zelfs wat hij heeft, afgepakt worden. 30 En werp de onnutte dienaar in de buitenste duisternis; daar zal geween zijn en het tandengeknars. Je kunt echt maar veel beter zwijgen in zaken waar je geen kennis van hebt genomen, zoals over de Trumpcultus, in plaats van lukraak met Bijbelteksten te gaan smijten. Het is zwaar satanisme wat daarachter steekt, je hebt werkelijk geen flauw idee waar je over l*lt. En geldzucht zal een heel groot probleem worden voor alle mensen die nog op aarde leven ten tijde het teken van het beest wordt ingevoerd. Openbaring 13. De vijand is LISTIG!!!!! Een tabaksverslaving stelt niets voor vergeleken bij de verslaving aan geld en handelen. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst gisteren om 05:34 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:34 5 uur geleden zei Flawless victory: Je kunt echt maar veel beter zwijgen in zaken waar je geen kennis van hebt genomen, zoals over de Trumpcultus, in plaats van lukraak met Bijbelteksten te gaan smijten. Het is zwaar satanisme wat daarachter steekt, je hebt werkelijk geen flauw idee waar je over l*lt. Gij zijt hier de enige die het meeste gemeenschap met Trump deelt in uw rechtvaardiging van genocide in Gaza? 5 uur geleden zei Flawless victory: Een tabaksverslaving stelt niets voor vergeleken bij de verslaving aan geld en handelen. Lees de tekst, renderen is geen zonde. Hoe jij je hier in iedere post opstelt tegenover anderen wel. Alsof jij alles beter weet en hoe je anderen behandelt, zo zal de Vader jou behandelen en de Zoon zal jou niet kennen als ge niet snel wat nederiger wordt en een relatie met Hem opbouwt. Jij gedraagt je des duivels. Doe daar iets aan, nu het nog kan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst gisteren om 06:01 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:01 Filippenzen 2:3: Doet niets uit partijzucht of uit eigen eerzucht, maar in nederigheid acht de een de ander hoger dan zichzelf. 2 Timotheüs 2:23-24 Zet u niet in voor dwaze en onzinnige vragen, omdat gij weet dat zij alleen twist veroorzaken. En een dienaar van de Heere moet niet twistzuchtig zijn, maar vriendelijk voor allen, in staat om te onderwijzen, geduldig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst gisteren om 06:22 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:22 6 uur geleden zei Flawless victory: Nee jongen, jij verkondigt propaganda en misleidt mensen met je geheimzinnigdoenerij terwijl overduidelijk is dat je zuiver letterlijk de propaganda van de Trump cult napraat. Je kunt je naam beter veranderen in Flawed defeat... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 11 uur geleden zei Fundamenteel: Oekraïne ook en Rusland is geen terrein verloren, he? Het westen staat niet enkel tegenover Rusland. Dit wordt een verrassingdaanval van jewelste. Onze dagen van vrede zijn geteld. Rusland heeft aanzienlijke terreinverliezen geleden sinds het begin van de oorlog in Oekraïne in februari 2022. In de beginfase nam Rusland grote delen van Oekraïens grondgebied in, maar tegenoffensieven van Oekraïne, ondersteund door westerse wapens en inlichtingen, hebben geleid tot het heroveren van veel van deze gebieden. Rusland grijpt niet zonder reden niet in in Syrië en Iran; de aandacht is voornamelijk gericht op andere conflicten en interne uitdagingen, zoals de oorlog in Oekraïne. Door de aanzienlijke verliezen in materieel, manschappen en middelen is het voor Rusland lastig om zich tegelijkertijd volledig op andere regio's te concentreren. Je 'profetische' waarschuwing berust op opruiende desinformatie. Probeer wat minder overdreven evangelisch te doen, beste. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 17 minuten geleden zei Figulus: Rusland heeft aanzienlijke terreinverliezen geleden sinds het begin van de oorlog in Oekraïne in februari 2022. In de beginfase nam Rusland grote delen van Oekraïens grondgebied in, maar tegenoffensieven van Oekraïne, ondersteund door westerse wapens en inlichtingen, hebben geleid tot het heroveren van veel van deze gebieden. Rusland grijpt niet zonder reden niet in in Syrië en Iran; de aandacht is voornamelijk gericht op andere conflicten en interne uitdagingen, zoals de oorlog in Oekraïne. Door de aanzienlijke verliezen in materieel, manschappen en middelen is het voor Rusland lastig om zich tegelijkertijd volledig op andere regio's te concentreren. Je 'profetische' waarschuwing berust op opruiende desinformatie. Probeer wat minder overdreven evangelisch te doen, beste. Den tijd zal ons leren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Den tijd zal ons leren Nee, correcte informatie en analyse leert ons het beste in deze situatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 7 minuten geleden zei Figulus: Nee, correcte informatie en analyse leert ons het beste in deze situatie. Ik weet niet of ge het goed beseft, maar die drones vliegen niet rond om eens goeiendag te wuiven he. En het westen is omsingeld met duikboten die voldoende meehebben om ons 100 maal van de kaart te vegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik weet niet of ge het goed beseft, maar die drones vliegen niet rond om eens goeiendag te wuiven he. En het westen is omsingeld met duikboten die voldoende meehebben om ons 100 maal van de kaart te vegen. Het is onwaarschijnlijk dat het Westen letterlijk omsingeld is door onderzeeërs met een dergelijke vernietigende capaciteit. Het Westen heeft ook een sterke nucleaire afschrikkingsmacht. De VS, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk beschikken over hun eigen nucleaire onderzeeërs die voortdurend patrouilleren. Samen vormen ze een kernmacht die een tegenaanval op elke agressie kan garanderen. Drones alleen zijn niet voldoende om een serieus offensief uit te voeren. De meeste drones die ingezet worden voor verkenning of kleinere operaties, zijn beperkt in hun slagkracht en afhankelijk van andere militaire middelen voor een grootschalige aanval. Hun kracht ligt voornamelijk in ondersteuning, verkenning en psychologische effecten: velen raken nogal onterecht onder de indruk van nieuwe technologie, die ze zelfs voor duivels en demonen aanzien! Paniekzaaiers dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 13 minuten geleden zei Figulus: Het is onwaarschijnlijk dat het Westen letterlijk omsingeld is door onderzeeërs met een dergelijke vernietigende capaciteit. Het Westen heeft ook een sterke nucleaire afschrikkingsmacht. De VS, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk beschikken over hun eigen nucleaire onderzeeërs die voortdurend patrouilleren. Samen vormen ze een kernmacht die een tegenaanval op elke agressie kan garanderen. Drones alleen zijn niet voldoende om een serieus offensief uit te voeren. De meeste drones die ingezet worden voor verkenning of kleinere operaties, zijn beperkt in hun slagkracht en afhankelijk van andere militaire middelen voor een grootschalige aanval. Hun kracht ligt voornamelijk in ondersteuning, verkenning en psychologische effecten: velen raken nogal onterecht onder de indruk van nieuwe technologie, die ze zelfs voor duivels en demonen aanzien! Paniekzaaiers dus. En dan zou ik desinfo verspreiden? Ge beseft niet half hoe deze politici alles tot zichzelf trekken en hoeveel het andere halfrond investeerde. Maar den tijd zal het ons leren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: En dan zou ik desinfo verspreiden? Absoluut; je bent een paniekzaaier en praatjesmaker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten