Paulus888 72 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Flawless victory: Ik begrijp dat je er positief in wilt staan. Die positiviteit ben ik verloren. Dat is enorm deprimerend maar het is niet anders en het is precies zoals het Woord voorzegt dat het zou gaan. En daar put ik dan weer kracht uit, want ondanks alles heeft Vader alles in de hand. Ik geloof dat we in de tijd zijn aanbeland dat uitsluitend de Wederkomst van de Mensenzoon soelaas kan bieden. Lucas 16:26-37 leert dat het in die (dus onze) dagen zo zal zijn als in de dagen van Lot (dus Sodom). https://bijbelin1000seconden.be/menu/tiki-index.php?page=Lucas+17%2C+26-37 Alsof er ooit een tijd was dat het er niet was zoals in de tijden van Lot? Tevens hebben de meesten van jullie een raar en vreemd beeld van de mensheid en van wat goed is. Als mensen gewoon doen en anderen laten lijkt mij niks aan de hand. Vertel jij dit Putin en Netanyahu even? Want jij denkt dat de laatste goede dingen doet, dus jouw goed-fout is verkeerd. De meeste mensen deugen van Rutger Bregman lijkt me wel een goed boek voor de pessimisten onder jullie. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten