Spring naar bijdragen

Amerikanen verontrust over mysterieuze vliegende objecten, Trump wil ze neerschieten

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Figulus:

En in je hoofd blijkbaar ook. Net zoals in het hoofd van die Katrina Duck en haar nonsens verhaaltje. Ego en het vermeende gebrek aan aandacht voor dat ego zijn vaak de drijfveren achter dit soort sensatiezoekende inhoud. Veel makers van dit soort video's lijken hun eigen gevoel van belang of invloed te willen versterken door het creëren van mysterie en opwinding.

Er wordt iets mysterieus gesuggereerd zonder harde feiten. Dramatische beelden en taalgebruik: versterken de emoties en laat rationele beoordeling achterwege. Commentaren en likes maken dat mensen denken dat iets meer gewicht heeft dan eigenlijk het geval is. Het benadrukken van termen als "energiebol" of "wat gebeurt er echt?" trekt veel aandacht, maar voegt zelden iets concreets toe.

Ik denk dat jouw Engels je een beetje in de steek laat. Doctor Steven Greer maakt duidelijk dat het hoogst waarschijnlijk door mensen gemaakte  back-engineerd vaartuigen zijn. Iets wat Trump ook al eens gesuggereerd heeft door op te merken dat het leger heel goed weet waar ze vandaan komen en waar ze naartoe gaan. Maar de Amerikaanse mensen maken dit nog dagelijks mee. En daar gaat dit topic over. Niet over “je ego”. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik denk echter dat we het allemaal dit jaar te weten zullen komen.

Ik zit hier al op te wachten sinds de covid poppenkast begon, maar het is al bekend sinds 2017. Het zal nog een spektakel worden dit jaar, dat is zeker. Ben benieuwd of het de 20ste al gelijk losbarst of dat het nog even duurt. Ach, wat babbel ik toch weer, maar ja ik ben dan ook een egoïstische, cult en kliek aanhangende opa's vermoordende wappie. Althans daar ben ik voor uitgemaakt door hele boze mensen die het natuurlijk veel beter weten dan ik. Het glijd van me af als water van een eend.

Tijd is een heel mooi iets, het zal laten zien wat er werkelijk aan de hand is en die tijd komt met rasse schreden nader.

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Paulus888:

jij bent voor de gek gehouden, met bijna alles

Kijk kijk, de tovertrol opent zijn mond weer...

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Aristarkos:

Kijk kijk, de tovertrol opent zijn mond weer...

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

Aristarkos

ik wilde even aangeven dat het voor jou ook geld, net als voor iedereen. Dat het moeilijk is te geloven dat je voor de gek gehouden bent.

Maar goed, je moet weer dom reageren. Ik vraag me af of mensen die anderen altijd voor troll uitmaken zelf geen troll zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Aristarkos:

Ik zit hier al op te wachten sinds de covid poppenkast begon, maar het is al bekend sinds 2017. Het zal nog een spektakel worden dit jaar, dat is zeker. Ben benieuwd of het de 20ste al gelijk losbarst of dat het nog even duurt. Ach, wat babbel ik toch weer, maar ja ik ben dan ook een egoïstische, cult en kliek aanhangende opa's vermoordende wappie. Althans daar ben ik voor uitgemaakt door hele boze mensen die het natuurlijk veel beter weten dan ik. Het glijd van me af als water van een eend.

Tijd is een heel mooi iets, het zal laten zien wat er werkelijk aan de hand is en die tijd komt met rasse schreden nader.

Aristarkos

Eigenlijk lekte het hele plan al ergens eind jaren 80. Maar dan zijn ze aan ridiculisatie begonnen van de waarheid, en wie ze luidop durft bespreken is er aan voor de moeite. 

Daarom spreken meesten niet meer openbaar over deze zaken. 

De tijd zal ieder wel wijzer maken. :) Het enige wat telt zijn eigen dierbaren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Eigenlijk lekte het hele plan al ergens eind jaren 80. Maar dan zijn ze aan ridiculisatie begonnen van de waarheid, en wie ze luidop durft bespreken is er aan voor de moeite. 

ja, jullie complotgelovigen denken altijd "de tijd zal het lerne".. Maar terugkomen op jullie beweringen zit er nooit bij. Want als het morgen niet is dan is het overmorgen, anders de dag daarna of de dag daarna. Maar jullie zullen ooit eens gelijk krijgen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het hele plan heeft nooit gelekt, dan hadden ze het wel gestopt. De tijd zal alle nee zeggers wel op hun plaats zetten. Wacht maar tot het losbarst.

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Aristarkos:

Het hele plan heeft nooit gelekt, dan hadden ze het wel gestopt. De tijd zal alle nee zeggers wel op hun plaats zetten. Wacht maar tot het losbarst.

Populistische leiders hebben de neiging om met grote beloften en krachtige retoriek te komen om brede steun te mobiliseren, maar in de praktijk blijkt de grote mond niet zoveel te zeggen als werd gepresenteerd. Zoals bij Wilders, zo ook bij Trump. Hun aantrekkingskracht ligt in het aanspreken van emoties en het beloven van snelle, directe oplossingen voor ingewikkelde kwesties. Ze moeten echter nog steeds opereren binnen de kaders van bestaande politieke systemen en instituties. En dan blijkt het toch wat minder simpel te zijn dan werd voorgesteld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Aristarkos:

Aristarkos

Neen maar het agenda is toen eens gelekt en daarin kwam de pandemie van 2019-2020 ter sprake. Als ik dat terug vind zal ik het eens delen hier. 

Ja het zal losbarsten. Bedenk ook de ellende eens als er geen microchips meer geleverd worden. China kan het westen lamleggen zonder 1 schot te lossen. 

2 uur geleden zei Paulus888:

ja, jullie complotgelovigen denken altijd "de tijd zal het lerne".. Maar terugkomen op jullie beweringen zit er nooit bij. Want als het morgen niet is dan is het overmorgen, anders de dag daarna of de dag daarna. Maar jullie zullen ooit eens gelijk krijgen!

Maar jongen toch... Corona kan wel tellen als een dikke vette told you so en die globalisten verloren mij al bij Irak, waar nooit wmd lagen. Iedere oorlog is een complot gebleken.

En wij zeggen nu dat Amerika in 1 grote actie lamgelegd zal worden waarna het makkelijker wordt Europa omver te werpen. 

Tijd zal het u tonen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja het zal losbarsten. Bedenk ook de ellende eens als er geen microchips meer geleverd worden. China kan het westen lamleggen zonder 1 schot te lossen.

Dat zou economische automutilatie zijn van China. Door zichzelf vrijwillig te snijden in een sector die zo cruciaal is voor hun eigen groei en welvaart, zouden ze niet alleen de wereld treffen, maar ook hun eigen economie zware schade toebrengen. Dat schot zou in eigen voet landen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar jongen toch... Corona kan wel tellen als een dikke vette told you so en die globalisten verloren mij al bij Irak, waar nooit wmd lagen. Iedere oorlog is een complot gebleken.

En wij zeggen nu dat Amerika in 1 grote actie lamgelegd zal worden waarna het makkelijker wordt Europa omver te werpen. 

Tijd zal het u tonen. 

wat is er precies "told you so" aan het corona virus dan? Naar mijn weten is het virus nu een hold toegeroepen door vaccinaties. Niet omdat het niks was, groter werd gemaakt dan het was etc. Ook in het verleden waren er vira die de mensheid uitroeiden, dus God bless vaccinatie. 

Rusland heeft geen behoefte om Europa om ver te werpen. Dan moet je namelijk Europa gaan bezetten en dan treedt operatie Gladio in werking. Overal verzetshaarden. Daar zitten ze momenteel dus niet op te wachten. 

De ufo's zijn gewoon een hype, en kinderen of mannen met kinderlijke zielen, gaan dan op die hype in en dus meer chaos. Zal over een tijdje wel uitkomen! Mark my words!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Dat zou economische automutilatie zijn van China. Door zichzelf vrijwillig te snijden in een sector die zo cruciaal is voor hun eigen groei en welvaart, zouden ze niet alleen de wereld treffen, maar ook hun eigen economie zware schade toebrengen. Dat schot zou in eigen voet landen.

Alles is aan het shiften. Wat heeft het westen nog te bieden behalve bureaucratie? China en Rusland wonnen al de harten in Afrika. Als alle goederen niet meer onder de reservemunt dollar worden geruild en de inflatie wordt ons bekend, dan hebde wat voor. De daklozen in Amerika tonen al het instorten van de economie, worden ze nog overspoeld met fentantyl uit China en Mexico. De oorlog is al lang begonnen. Maar gebeurt stiekem. 

Het gaat echter wel eens compleet losbarsten. 

Zojuist zei Paulus888:

wat is er precies "told you so" aan het corona virus dan? Naar mijn weten is het virus nu een hold toegeroepen door vaccinaties. Niet omdat het niks was, groter werd gemaakt dan het was etc. Ook in het verleden waren er vira die de mensheid uitroeiden, dus God bless vaccinatie. 

Rusland heeft geen behoefte om Europa om ver te werpen. Dan moet je namelijk Europa gaan bezetten en dan treedt operatie Gladio in werking. Overal verzetshaarden. Daar zitten ze momenteel dus niet op te wachten. 

De ufo's zijn gewoon een hype, en kinderen of mannen met kinderlijke zielen, gaan dan op die hype in en dus meer chaos. Zal over een tijdje wel uitkomen! Mark my words!

Ja jongen, het waren de vaccins. Ge hebt gelijk zenne. 

3 minuten geleden zei Paulus888:

Het zijn drones, en niet van den Amerikaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Paulus888:

dat weet ik. Als ik iets schrijf dan is het waarheid.. 

Ik zou daar op kunnen ingaan. Maar ik ben net herstellende van die zaken na enkele overlijdens, door die vaccins. 

Ik ben nooit gevaccineerd en heb natuurlijke immuniteit zonder schrik van lange termijn effecten. Ieder zijn keuze. Als jij wilt geloven dat het onder controle kwam door vaccins is dat je recht. Corona zal echter nooit verdwijnen en blijven muteren om zowel gevaccineerde als niet gevaccineerde ziek te maken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites