Thinkfree 528 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 12 minuten geleden zei Figulus: Dezelfde angsten leefden bij mensen in het verleden, bijvoorbeeld ten tijde van de ontwikkeling van automobielen, de industriële revolutie en de opkomst van computers. Het is op zich niet ongezond om kritisch te staan tegenover nieuwe technologieën, maar het gaat wel erg ver om demonen erbij te betrekken. Dat jaagt de angst enkel verder aan, en dat is onterecht, naar mijn mening. Heeft helemaal niets met angst te maken, althans bij mij niet. Waar het mee heeft te maken is de bijbel die spreekt van tekenen en wonderen in de hemel in de laaste dagen. De angst is een projectie van jezelf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Zojuist zei Thinkfree: Heeft helemaal niets met angst te maken, althans bij mij niet. Waar het mee heeft te maken is de bijbel die spreekt van tekenen en wonderen in de hemel in de laaste dagen. De angst is een projectie van jezelf. In vergelijking met wat de Bijbel zegt over die einstijdperikelen, is dit kinderspel te noemen. De enige die zijn school mag degraderen tot kleuterschool is die van de Charismatische bijbelacademie. Infantiele bedoeling daarzo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 14 minuten geleden zei Figulus: Kijk, weer zo een typische psychotische reactie. Kijk maar vol verwachting uit naar je neefjes en nichtjes uit de ruimte. Of blijf gewoon van de drugs af bijvoorbeeld. nl.wikipedia.org/wiki/Komeet hier, heb je nog wat te lezen sukkeltje.. Het leven is waarschijnlijk ontstaan door een komeet die op Aarde kwam. Citaat Kometen bevinden zich het overgrote deel van hun bestaan ver weg van de invloed van de zon en zijn in hun bevroren toestand niet veel veranderd sinds het ontstaan van het zonnestelsel. Het zijn tevens de bouwstenen van het buitenzonnestelsel. Tevens toont de geologie van de planeten aan dat ze onder een hevig bombardement van kometen en planetoïden lagen. De eerste tekenen van leven op aarde dateren van kort na die periode. Een mogelijke hypothese is dat zowel het water als de bouwstenen voor leven door middel van kometen op aarde is gekomen. De bijbel geloven, daar moet je drugs voor gebruiken. God sprak en het was goed.. Neen, dan is het duidelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 3 minuten geleden zei Figulus: In vergelijking met wat de Bijbel zegt over die einstijdperikelen, is dit kinderspel te noemen. De enige die zijn school mag degraderen tot kleuterschool is die van de Charismatische bijbelacademie. Infantiele bedoeling daarzo. "Kinderspel" heb zelden iemand zo opgeblazen zien doen. Je weet helemaal niet wat die tekenen zijn en of ze in mate toenemen. Ik blijf in ieder geval op mijn hoede. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 minuut geleden zei Thinkfree: Ik blijf in ieder geval op mijn hoede. Héél goed, voor je het weet zie je overal demonen waar eigenlijk gewoon nieuwe technologie aan het werk is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Zojuist zei Figulus: Héél goed, voor je het weet zie je overal demonen waar eigenlijk gewoon nieuwe technologie aan het werk is. In ieder geval beter dan in de misleiding trappen die plaats gaat vinden, waarbij de bijbel zegt dat het mogelijk ware ook de kinderen Gods erin zouden trappen. Meschien zegt dat wel iets over jouw staat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 16 minuten geleden zei Thinkfree: In ieder geval beter dan in de misleiding trappen die plaats gaat vinden, waarbij de bijbel zegt dat het mogelijk ware ook de kinderen Gods erin zouden trappen. Meschien zegt dat wel iets over jouw staat. Ad hominems gaan je geen gelijk geven beste. Dit is wat er staat: Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zij zullen grote tekenen en wonderen doen, zó dat zij, indien mogelijk, ook de uitverkorenen zouden misleiden. Het interesseert me geen kont wie er komt en beweert Christus te zijn. Wat deze persoon ook aan wonderen en tekenen zal verrichten, het liegt! Jezus is reeds gekomen en heeft de weg naar zaligheid gebaand door een wonder dat deze antichrist en duivel nooit zal kunnen doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 7 minuten geleden zei Figulus: Ad hominems gaan je geen gelijk geven beste. Dit is wat er staat: Als er iemand op de persoon speelt ben jij het wel. Jij wilt krampachtig je gelijk halen terwijl ik alle opties openhoud. ( En terecht) Gebrek aan argumentatie ligt bij jou, feit is dat we niet weten wat het is, jij prenteert het wel te weten (onterecht) bewerkt door Thinkfree Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 12 minuten geleden zei Thinkfree: Als er iemand op de persoon speelt ben jij het wel. Jij wilt krampachtig je gelijk halen terwijl ik alle opties openhoud. ( En terecht) Gebrek aan argumentatie ligt bij jou, feit is dat we niet weten wat het is, jij prenteert het wel te weten (onterecht) Hier, nog wat duivels die in hun achterschuurtje bezig zijn geweest: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 2 minuten geleden zei Figulus: Hier, nog wat duivels die in hun achterschuurtje bezig zijn geweest: Over gebrek aan argumentatie gesproken, strooien met linkjes is de oplossing. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden zei Thinkfree: Over gebrek aan argumentatie gesproken, strooien met linkjes is de oplossing. Kijk, doe mij maar zo eentje met een tweetakt. Ik ben nogal ouderwets namelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Veel valse rapporten, maar ook veel rapporten waarbij je denkt deze mensen verzinnen het niet. (Zoals politie mensen) Er gaan nu ook veel .A.I generated video's rond. Deze lijkt mij wel authentiek. Wat er ook aan de hand is het blijft vreemd. Als het echt is zijn er vraagtekens en als het nep is ook. (Massa hysterie ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst https://nos.nl/artikel/2548896-drones-boven-amerikaanse-oostkust-complottheorieen-nemen-vlucht Citaat Vaak zijn de beelden niet duidelijk genoeg om met zekerheid te zeggen of het om de veelbesproken drones gaat. "Bemande vliegtuigen, helikopters, zelfs sterren zijn per ongeluk als drones gerapporteerd", stelt John Kirby, woordvoerder van de Nationale Veiligheidsadviseur in het Witte Huis. Citaat Los daarvan: de VS telt een miljoen drones die relatief ongehinderd mogen vliegen. "Commerciële drones, hobbydrones, ook drones van de politie", zegt Kirby. "Wij hebben niets afwijkends geïdentificeerd, ook zijn er geen risico's voor de nationale en openbare veiligheid. Maar het werk gaat door." Citaat Waar het Witte Huis dergelijke complottheorieën stelselmatig ontkracht, doen sommige Congresleden mee aan het voeden ervan. Zo noemde de Republikeinse Afgevaardigde Jeff Van Drew het in gesprek met Fox News "zeer wel mogelijk" dat de drones van een Iraans "moederschip" komen. Hij sprak van "vertrouwelijke bronnen" voor zijn claims, waar geen enkel bewijs voor is. Ook Trump mengde zich in de discussie. Hij zei een weekendtrip naar zijn golfbaan in Bedminster, iets noordelijker in New Jersey, te annuleren. Ook daar zouden drones gezien zijn. "Het leger, onze overheid, ook onze president weet wat er aan de hand is. Om bepaalde redenen wil men dat niet met het volk delen", beweerde hij op een persconferentie. Onderbouwen deed hij dat niet. Zelfs de politiek doet mee met het aanjagen van complottheorieën. Maar ja, Donald Trump.....wat kun je anders verwachten van een zedendelinquent? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 1 uur geleden zei Hopper: https://nos.nl/artikel/2548896-drones-boven-amerikaanse-oostkust-complottheorieen-nemen-vlucht Zelfs de politiek doet mee met het aanjagen van complottheorieën. Maar ja, Donald Trump.....wat kun je anders verwachten van een zedendelinquent? Het zal me niet verbazen dat het gewoon de linkse piepers zijn die in hun psychose weer eens van alles en nog wat menen te zien. Afgezien daarvan, het is elk mens eigenlijk wel eigen, op een uitzondering na, om niet tevreden te zijn met het meest voor de hand liggende antwoord, omdat het niet voldoet aan de spectaculaire verwachtingen. Ik stel dat we gewoon te maken hebben met een aantal emotrippers die de ratio vaarwel hebben gezegd. Min of meer psychotische reacties/wartaal dus. bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst gisteren om 00:56 Rapport Share Geplaatst gisteren om 00:56 Interessante video om te bekijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst gisteren om 01:17 Rapport Share Geplaatst gisteren om 01:17 Kleine short over de orbs die lijken op de beschrijving in de bijbel (de orb aan het eind) Nog een opmerkelijke orb die reageert op de naam Jezus. Deed me denken aan een citaat uit de bijbel; de demonen geloven ook dat God één is en zij sidderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst gisteren om 09:43 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:43 8 uur geleden zei Thinkfree: Kleine short over de orbs die lijken op de beschrijving in de bijbel (de orb aan het eind) Nog een opmerkelijke orb die reageert op de naam Jezus. Deed me denken aan een citaat uit de bijbel; de demonen geloven ook dat God één is en zij sidderen. Pas op, straks sidder en beef je nog van je stoel achter je computer. Dan kun je je blauwe plekken alvast inzegenen. Maar geen paniek, vanavond gewoon even naar buiten en die rare dingen streng vermanen in de naam van Jezus. Wedden dat ze al sidderend en bevend weer terugschieten naar hun thuisplaneet! Kun je mooi zeggen dat je meehelpt aan het ruimteverkeer! Wegwezen in de naam van Jezus, dat is de oplossing voor dit zelfbedachte probleem! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst gisteren om 10:25 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:25 35 minuten geleden zei Figulus: Pas op, straks sidder en beef je nog van je stoel achter je computer. Dan kun je je blauwe plekken alvast inzegenen. Maar geen paniek, Nee hoor daar heb ik geen last van, en omdat ik je dat al eerder heb verteld is het waarschijnlijk de demon in jou die tegen zichzelf praat. 36 minuten geleden zei Figulus: vanavond gewoon even naar buiten en die rare dingen streng vermanen in de naam van Jezus Ik ga de komende tijd de lucht hier in de gaten houden, gewoon uit nieuwsgierigheid en om te onderzoeken. 37 minuten geleden zei Figulus: Wedden dat ze al sidderend en bevend weer terugschieten naar hun thuisplaneet! Wedden mag niet, en denk niet dat ze een thuisplaneet hebben. 38 minuten geleden zei Figulus: Kun je mooi zeggen dat je meehelpt aan het ruimteverkeer! Wat voor reden zou er zijn om immateriële verschijnselen te corrigeren? Zit jij aan het spotten? 40 minuten geleden zei Figulus: Wegwezen in de naam van Jezus, dat is de oplossing voor dit zelfbedachte probleem! Mocht het een zelfbedacht probleem zijn, wat inderdaad mogelijk is. Denk ik dat jou gedrag geen zelfbedacht probleem is, en alles behalve christus zijn karakter reflecteert. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst gisteren om 11:16 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:16 48 minuten geleden zei Thinkfree: Nee hoor daar heb ik geen last van, en omdat ik je dat al eerder heb verteld is het waarschijnlijk de demon in jou die tegen zichzelf praat. Ik ga de komende tijd de lucht hier in de gaten houden, gewoon uit nieuwsgierigheid en om te onderzoeken. Wedden mag niet, en denk niet dat ze een thuisplaneet hebben. Wat voor reden zou er zijn om immateriële verschijnselen te corrigeren? Zit jij aan het spotten? Mocht het een zelfbedacht probleem zijn, wat inderdaad mogelijk is. Denk ik dat jou gedrag geen zelfbedacht probleem is, en alles behalve christus zijn karakter reflecteert. Uiteraard, daar is de ad hominem. Ik ben geen demon, maar gewoon iemand met een andere mening. Laten we het hebben over de argumenten, want persoonlijke aanvallen helpen de discussie niet verder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst gisteren om 12:10 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:10 50 minuten geleden zei Figulus: Uiteraard, daar is de ad hominem. Zeg jij dat? (Retorische vraag) 50 minuten geleden zei Figulus: Ik ben geen demon Heb ik ook nooit beweerd. 51 minuten geleden zei Figulus: gewoon iemand met een andere mening Idem dito. 51 minuten geleden zei Figulus: Laten we het hebben over de argumenten, Het zou je inderdaad sieren. 52 minuten geleden zei Figulus: want persoonlijke aanvallen helpen de discussie niet verder Ben blij dat jij jezelf eindelijk doorhebt. (Fingers crossed) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst gisteren om 12:11 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:11 (bewerkt) Vanaf de 6e minuut heel interessant. Trauma-arts Doctor Steven Greer verklaart dat 98 procent van de drones/UAPs (ufo’s) van menselijke makelij zijn en dat de schaduwregering over technieken beschikt die ze hebben back-engineered aan de hand van neergestorte vaartuigen van buitenaardsen. Dit is allemaal voor de mensen verborgen gehouden. Het meeste wat nu in de lucht is is volgens Doctor Greer van menselijke makelij waarmee ze waarschijnlijk een false flag willen uitvoeren. Er zijn echter wel zes soorten buitenaardsen bekend. Sommige worden door mensen gevangen gehouden in ondergrondse faciliteiten. Overigens niet in Area 51. gisteren om 12:14 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst gisteren om 14:39 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:39 4 uur geleden zei Thinkfree: Nee hoor daar heb ik geen last van, en omdat ik je dat al eerder heb verteld is het waarschijnlijk de demon in jou die tegen zichzelf praat. jij bent wel in paniek, Thinkfree.. Daarom maak je je wijs dat de ufo's reageren op de naam van Jezus en sidderen... Doet mij trouwens erg magisch denken aan. Beetje zoals het bijgeloof van vroeger, dat je vampiers had en dat die bang waren voor een kruis en knoflook.. Ik dacht dat we dat soort bijgeloof hadden uitgebannen, maar helaas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst gisteren om 14:47 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:47 (bewerkt) 2 uur geleden zei Flawless victory: Vanaf de 6e minuut heel interessant. Trauma-arts Doctor Steven Greer verklaart dat 98 procent van de drones/UAPs (ufo’s) van menselijke makelij zijn en dat de schaduwregering over technieken beschikt die ze hebben back-engineered aan de hand van neergestorte vaartuigen van buitenaardsen. Dit is allemaal voor de mensen verborgen gehouden. Het meeste wat nu in de lucht is is volgens Doctor Greer van menselijke makelij waarmee ze waarschijnlijk een false flag willen uitvoeren. Er zijn echter wel zes soorten buitenaardsen bekend. Sommige worden door mensen gevangen gehouden in ondergrondse faciliteiten. Overigens niet in Area 51. Wat is de bron van deze informatie? En zijn er onafhankelijke onderzoeken of bewijzen die deze claims ondersteunen, zoals die over neergestorte buitenaardse vaartuigen of gevangen buitenaardsen? Het lijkt me belangrijk om zulke ingrijpende beweringen goed te onderbouwen. Ik vraag me af hoe het komt dat Doctor Greer toegang zou hebben tot zulke exclusieve informatie over buitenaards leven, terwijl de rest van de wereld—inclusief gerenommeerde wetenschappers en instellingen—dat niet heeft. Waarom zou nu net hij op de hoogte zijn van iets wat zo enorm geheim zou moeten zijn? Is daar een plausibele verklaring voor? Hoe houden ze die buitenaardsen dan in leven in die ondergrondse faciliteiten? Hebben ze een speciaal dieet, of eten ze net als wij brood en drinken ze melk? Of hebben ze een totaal andere biologie? gisteren om 14:52 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst gisteren om 15:23 Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:23 42 minuten geleden zei Paulus888: Ik dacht dat we dat soort bijgeloof hadden uitgebannen, maar helaas. Nee helaas, er zijn nog heel veel bijgelovigen die de evolutie voor waar houden. Die geloven bv dat leven voortkomt uit de dood. (Lijkt wel een vampire storie) Ja je verzint het niet, haha.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst gisteren om 15:37 Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:37 9 minuten geleden zei Thinkfree: Nee helaas, er zijn nog heel veel bijgelovigen die de evolutie voor waar houden. Die geloven bv dat leven voortkomt uit de dood. (Lijkt wel een vampire storie) Ja je verzint het niet, haha.. Leven is een chemisch proces. Dus als je lang genoeg wacht en de planeet word bestookt met kometen met daarop chemische dingen dan kan daar leven door ontstaan. Veel betrouwbaarder dan "God sprak en zie het was er"... Laten we dan het verhaaltje "God wil een relatie met de mens (waarom niet met een ander dier?) en daarom komt Gods Zoon op de Wereld om voor de zonden te sterven, opdat God de mens kan vergeven" maar helemaal buiten beschouwing laten.. Veel christenen denken "het leven is te ingewikkeld om zomaar ontstaan te zien (alsof wetenschap dit overigens zegt) dus onze God moet wel waar zijn"... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten