Paulus888 51 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 7 minuten geleden zei Figulus: Je bedoelt mensen met een psychiatrische aandoening. nee hoor, die hebben geen aandoening.. Ze worden al jaren gebombardeerd door een bepaald land. Waarbij vele honderden doden vallen. Dus dan is het vrij normaal dat ze zich gedragen zoals ze zich gedragen. Zouden ze het netjes over zich heen laten komen dan zouden ze een aandoening hebben. Apathie of zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 3 uur geleden zei Flawless victory: vergeet vooral Trumps gouden adelaars niet te kopen. Die kun je daarna naar men zegt voor miljoenen verkopen en op je quantum bankrekening laten bijschrijven. Ik denk alleen dat je er niet veel aan zult hebben want de geschiedenis heeft uitgewezen dat men in de oorlog niets meer had aan al die bankbiljetten Goud houdt zijn waarde. Bankbiljetten niet. 3 uur geleden zei Flawless victory: Door de woekerprijzen van voedsel en het bonnen-systeem. Die bonnen kunnen ze inbouwen in de blockchain op je quantumcentjes Ja zeg wat is het nou, bankbiljetten of bitcoins. Maak een keus, maar haal niet alles door elkaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Opmerkelijk, hoe christenen angst proberen te zaaien voor een systeem dat ook zou bestaan als hun ideaal werkelijk zou zijn geworden, de terugkomst van Jezus. Als dat de ongereguleerde agressie van extremistische religieuzen zou controleren, graag. precies, dat zeg ik ook altijd tegen gelovigen. De wereld die eruit ziet als de gelovigen gelijk hebben is de NWO die zij zo vrezen. alleen zijn de gelovigen dan degene die geluk hebben en de ongelovigen degene die pech hebben. Daarom denk ik dat ALS Jezus terugkomt hij door de gelovigen voor een tweede keer "gekruisigd" word alszijnde de antichrist. Ook omdat men gelooft dat satan dezelfde dingen kan doen als God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Maccabi-slachtoffers over zware rellen: ‘Please take my money!’ Een paar rotte appels... Dat zegt wel wat over zijn fruitschaal denk ik. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 1 uur geleden zei Figulus: Maccabi-slachtoffers over zware rellen: ‘Please take my money!’ Een paar rotte appels... Dat zegt wel wat over zijn fruitschaal denk ik. Oppakken dat tuig, in de gevangenis ermee, en daarna uitzetten. En die agenten die weigerden hun werk te doen ontslaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 10 november Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/parijs-vreest-voetbalwedstrijd-frankrijk-israel-donderdag-joodse-beweging-organiseert-provocatie Parijs vreest voetbalwedstrijd Frankrijk-Israël donderdag, joodse beweging organiseert provocatie Hoofdcommissaris Laurent Nunez spreekt van een hoog risico-wedstrijd "in een zeer gespannen geopolitieke context". Hij waarschuwt dat de politie een zero tolerance beleid zal voeren voor en na de wedstrijd. De maatregelen volgen na de schrikbarende ongeregeldheden in Amsterdam waarbij agressieve Israëlische supporters burgers belaagden die openlijk met Palestina sympathiseren en pro-Palestijnse raddraaiers op jacht gingen naar willekeurige Israëlische staatsburgers en hen vervolgens intimideerden en mishandelden. Olie op het vuur is volgens de Huffington Post de aankondiging van een internationale rechtse Joodse organisatie om aan de vooravond van de wedstrijd in Parijs een protestbijeenkomst tegen antisemitisme te houden met als gast een extreemrechtse Israëlische minister. I Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november 24 minuten geleden zei Hopper: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/parijs-vreest-voetbalwedstrijd-frankrijk-israel-donderdag-joodse-beweging-organiseert-provocatie Parijs vreest voetbalwedstrijd Frankrijk-Israël donderdag, joodse beweging organiseert provocatie Hoofdcommissaris Laurent Nunez spreekt van een hoog risico-wedstrijd "in een zeer gespannen geopolitieke context". Hij waarschuwt dat de politie een zero tolerance beleid zal voeren voor en na de wedstrijd. De maatregelen volgen na de schrikbarende ongeregeldheden in Amsterdam waarbij agressieve Israëlische supporters burgers belaagden die openlijk met Palestina sympathiseren en pro-Palestijnse raddraaiers op jacht gingen naar willekeurige Israëlische staatsburgers en hen vervolgens intimideerden en mishandelden. Olie op het vuur is volgens de Huffington Post de aankondiging van een internationale rechtse Joodse organisatie om aan de vooravond van de wedstrijd in Parijs een protestbijeenkomst tegen antisemitisme te houden met als gast een extreemrechtse Israëlische minister. Als je het allebei vet drukt dan ben je eerlijk. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november (bewerkt) Op 9-11-2024 om 17:59 zei Flawless victory: Maar dit staat geheel los van de georganiseerde pogroms die zijn uitgevoerd. Hopper rukt alles uit zijn verband. Met het gebruik van het woord pogrom ruk je ook een boel uit het verband. Hier zijn bij rellen tussen religieuze groeperingen een handjevol licht gewonden gevallen. Bij pogroms werden mensen gedood en afgevoerd. Dat is hier totaal niet gebeurd. Op 9-11-2024 om 18:02 zei Figulus: Ik heb het niet zo op die emotieve klungels die verdwijnen met de staart tussen hun benen als het erop aankomt. Hebben ze rellende Joden gefilmd, js of ja ....? 2 uur geleden zei Hopper: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/parijs-vreest-voetbalwedstrijd-frankrijk-israel-donderdag-joodse-beweging-organiseert-provocatie Parijs vreest voetbalwedstrijd Frankrijk-Israël donderdag, joodse beweging organiseert provocatie Hoofdcommissaris Laurent Nunez spreekt van een hoog risico-wedstrijd "in een zeer gespannen geopolitieke context". Hij waarschuwt dat de politie een zero tolerance beleid zal voeren voor en na de wedstrijd. De maatregelen volgen na de schrikbarende ongeregeldheden in Amsterdam waarbij agressieve Israëlische supporters burgers belaagden die openlijk met Palestina sympathiseren en pro-Palestijnse raddraaiers op jacht gingen naar willekeurige Israëlische staatsburgers en hen vervolgens intimideerden en mishandelden. Olie op het vuur is volgens de Huffington Post de aankondiging van een internationale rechtse Joodse organisatie om aan de vooravond van de wedstrijd in Parijs een protestbijeenkomst tegen antisemitisme te houden met als gast een extreemrechtse Israëlische minister. I Dan moet je als Franse overheid het lef hebben om te zeggen: religieuze conflicten vecht je maar lekker ergens anders uit, maar niet in ons land. En aangezien de Israëlische regering mee doet: het team gewoon het land niet binnen laten. 11 november bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 11 november Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Dan moet je als Franse overheid het lef hebben om te zeggen: religieuze conflicten vecht je maar lekker ergens anders uit, maar niet in ons land. En aangezien de Israëlische regering mee doet: het team gewoon het land niet binnen laten. Helemaal mijn idee, geen enkele Israëliër meer op ons continent toelaten. Het is vragen om problemen als je die lui toelaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 3 uur geleden zei Hopper: Helemaal mijn idee, geen enkele Israëliër meer op ons continent toelaten. Het is vragen om problemen als je die lui toelaat. Dat is niet wat ik zeg. Israëliërs zijn ook gewoon mensen. Maar ik trek een tolerantie grens bij religieuze conflicten of alles wat daar naar riekt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 14 uur geleden zei Dat beloof ik: Hebben ze rellende Joden gefilmd, js of ja ....? Ze hebben het voortdurend over proportioneel geweld. Wat is er proportioneel aan het vergelden van het neerhalen van een vlaggetje dmv de ander overhoop te rijden met mogelijk de dood tot gevolg? Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november (bewerkt) 15 uur geleden zei Dat beloof ik: Met het gebruik van het woord pogrom ruk je ook een boel uit het verband. Hier zijn bij rellen tussen religieuze groeperingen een handjevol licht gewonden gevallen. Bij pogroms werden mensen gedood en afgevoerd. Dat is hier totaal niet gebeurd. Betekenis 'Pogrom' po·grom (de/het; m en o; meervoud: pogroms)1heftige, plotseling optredende vervolging van een minderheid, m.n. van Joden https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/Pogrom Ik heb op Telegram de berichten gezien die die moslims naar elkaar stuurden om Israëliërs te pakken te nemen. Er was wel degelijk sprake van goed georganiseerde vervolging. Pogroms dus. Mensen werden ook gedwongen hun paspoort te laten zien. Als daar Israël op stond dan werden ze afgetuigd. Dit stond helemaal los van de overige rellen waarbij Israëliërs zich misdragen hebben. Beiden zijn verwerpelijk. 11 november bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 11 november Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat is niet wat ik zeg. Israëliërs zijn ook gewoon mensen. Maar ik trek een tolerantie grens bij religieuze conflicten of alles wat daar naar riekt. Het maakt niet uit, Frankrijk laat toch Israëliërs toe. Die voetbalwedstrijd wordt gezellig met die 4000 agenten. En dan is er ook nog eens een gala van een pro-Israël-organisatie die banden heeft met extremistische Israëlische kolonisten. Dat is de kat op het spek binden. Op de gastenlijst van het gala staat ook de ultrarechtse Israëlische minister van Financiën Smotrich, die er openlijk voor uitkomt dat hij Palestijnen wil verdrijven van door Israël bezette gebieden. We geven wel weer commentaren als het finaal uit de hand is gelopen, men smeekt bijna om ellende door Israëliërs toe te laten. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 8 minuten geleden zei Hopper: Het maakt niet uit, Frankrijk laat toch Israëliërs toe. Die voetbalwedstrijd wordt gezellig met die 4000 agenten. En dan is er ook nog eens een gala van een pro-Israël-organisatie die banden heeft met extremistische Israëlische kolonisten. Dat is de kat op het spek binden. Op de gastenlijst van het gala staat ook de ultrarechtse Israëlische minister van Financiën Smotrich, die er openlijk voor uitkomt dat hij Palestijnen wil verdrijven van door Israël bezette gebieden. We geven wel weer commentaren als het finaal uit de hand is gelopen, men smeekt bijna om ellende door Israëliërs toe te laten. Dit ben ik ten dele met je eens. Het is allemaal doorgestoken kaart om Europa in een chaos te storten. Maar de ellende komt niet alleen door de Israëliërs maar ook door de vijfde colonne die we inmiddels in Europa, en vooral in Frankrijk hebben door toedoen van voorgaande kabinetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 2 uur geleden zei Figulus: 17 uur geleden zei Dat beloof ik: Hebben ze rellende Joden gefilmd, js of ja ....? Ze hebben het voortdurend over proportioneel geweld. Wat is er proportioneel aan het vergelden van het neerhalen van een vlaggetje dmv de ander overhoop te rijden met mogelijk de dood tot gevolg? Je geeft geen antwoord op de vraag. Dan voel je dus wel aan waar de schoen wringt. Aan het begin waren er rellende Joden. 2 uur geleden zei Flawless victory: Ik heb op Telegram de berichten gezien die die moslims naar elkaar stuurden om Israëliërs te pakken te nemen. Gezien het optreden van de Israëliërs in Gaza en Libanon, begrijp ik dat. De Israëliërs hadden zich tevoren moeten beseffen wat er ging gebeuren. Dat hebben ze niet gedaan en dat is erg naïef. Ik praat daarmee niet goed wat de moslims deden, want ook dat is verkeerd. Hopper reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 2 uur geleden zei Flawless victory: Betekenis 'Pogrom' po·grom (de/het; m en o; meervoud: pogroms)1heftige, plotseling optredende vervolging van een minderheid, m.n. van Joden https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/Pogrom Ik heb op Telegram de berichten gezien die die moslims naar elkaar stuurden om Israëliërs te pakken te nemen. Er was wel degelijk sprake van goed georganiseerde vervolging. Pogroms dus. Mensen werden ook gedwongen hun paspoort te laten zien. Als daar Israël op stond dan werden ze afgetuigd. Dit stond helemaal los van de overige rellen waarbij Israëliërs zich misdragen hebben. Beiden zijn verwerpelijk. Het één lokt het ander uit. Van beide zijden. Vandaar dat ik zeg: vecht je religieuze conflict lekker ergens anders uit, maar niet onze steden en over onze ruggen. Hopper reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 1 uur geleden zei Dat beloof ik: Het één lokt het ander uit. Van beide zijden. Het is een nogal ongenuanceerde opmerking en een bagatellisering van geweld, omdat deze gelijke verantwoordelijkheid suggereert en daarmee de escalatie vergoelijkt. Door het zo simpelweg te stellen, wordt een complexe situatie te veel vereenvoudigd. In principe poneer je hiermee een vorm van impliciete victim-blaming. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november (bewerkt) 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Het één lokt het ander uit. Van beide zijden. Vandaar dat ik zeg: vecht je religieuze conflict lekker ergens anders uit, maar niet onze steden en over onze ruggen. Dan zul je ook de moed moeten hebben om je islamitische landgenoten aan te spreken. Van Joodse mensen hebben we in Europa nog nooit last gehad. Van islamieten wel. Maar als iemand dat hardop uitspreekt wordt hij islamofoob genoemd. Joodse mensen moeten hier gewoon kunnen komen. Zonder dat ze door pogroms worden overvallen. 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Gezien het optreden van de Israëliërs in Gaza en Libanon, begrijp ik dat. De Israëliërs hadden zich tevoren moeten beseffen wat er ging gebeuren. Kwalijke opmerking van je. Als je deze redenering volgt zou je ook moeten zeggen dat moslims zouden moeten verwachten dat ze in elkaar worden geslagen “gezien het optreden van” Hamas. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op. 11 november bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november (bewerkt) 3 uur geleden zei Figulus: 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Het één lokt het ander uit. Van beide zijden. Het is een nogal ongenuanceerde opmerking en een bagatellisering van geweld Een belachelijke opmerking van iemand die weigert in te zien dat ook Joden hier schuld aan hebben. 1 uur geleden zei Flawless victory: Dan zul je ook de moed moeten hebben om je islamitische landgenoten aan te spreken. Dat doet ik toch. Er staat dat het één het ander uitlokt, van beide zijden.. Wat is dit voor eerste reactie, mij wel citeren en in de reactie doen alsof dat er niet staat. Kom op zeg. 1 uur geleden zei Flawless victory: Van Joodse mensen hebben we in Europa nog nooit last gehad. Van islamieten wel. Deze avond wel. 12 november bewerkt door Dat beloof ik Hopper reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november 8 uur geleden zei Dat beloof ik: Een belachelijke opmerking van iemand die weigert in te zien dat ook Joden hier schuld aan hebben. Door dat te stellen wordt impliciet een rechtvaardiging gezocht voor antisemitisch geweld. Je manier van reageren draagt niet bij aan de-escalatie en vreedzaam samenleven, maar vergroot juist de afstand tussen groepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november Relschoppers bekogelen voertuigen en politie in Amsterdam Wie gaat er in eigen buurt en wijk relschoppen en vernielen? Dergelijk gedrag komt vaak van mensen die maling hebben aan anderen door een gebrek aan verbondenheid met hun buurt of omgeving en daar anderen de schuld van geven. Fanatisme heeft vaak diepe wortels en zorgt ervoor dat mensen zich afsluiten van de maatschappij en hun loyaliteit verleggen naar iets anders dan hun directe omgeving of land. Om dit gedrag te voorkomen, zou men de aanstichters moeten oppakken, hun paspoorten afnemen en hen deporteren naar het land waar hun loyaliteit naar uitgaat. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 november Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november (bewerkt) Er worden hier al daders aangewezen terwijl er slechts verdachten zijn en niemand voor de rechter is verschenen. Maar 'het volk' weet al weer dat het 'islamieten' zijn. Het oordeel is reeds geveld door 'het volk'. Alsof er geen rechtsstaat bestaat. Wat we wel weten: In totaal pakt de politie rond de wedstrijd 62 mensen op. Uit de brief van de driehoek blijkt dat 49 van hen in Nederland wonen en 10 in Israël. Van deze arrestanten zitten er nog vier vast, in de leeftijd van 16, 17, 18 en 26 jaar. In de dagen na de rellen volgen voor zover bekend nog zes arrestaties. (Bron NOS) Naar ik heb begrepen zijn de 10 Israëlische verdachten al weer terug in Israel en buiten bereik van justitie. Mochten er Nederlandse verdachten zijn die schuldig worden bevonden, dan kan men zich beroepen op het gelijkheidsbeginsel. Of worden Israëliërs voorgetrokken in onze rechtstaat? We wachten het af. 12 november bewerkt door Hopper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november 1 uur geleden zei Hopper: In totaal pakt de politie rond de wedstrijd 62 mensen op. Uit de brief van de driehoek blijkt dat 49 van hen in Nederland wonen en 10 in Israël. Van deze arrestanten zitten er nog vier vast, in de leeftijd van 16, 17, 18 en 26 jaar. In de dagen na de rellen volgen voor zover bekend nog zes arrestaties. (Bron NOS) Als ze het paspoort van diegene van 26 innemen en hem deporteren naar het land waar hij loyaal aan is , zou het kunnen dat dit een precedent schept voor de 16-, 17- en 18-jarigen. Als het geen moslim is, betreft het een linkse radicale, en die kan dezelfde behandeling ondergaan en vertrekken naar een onbewoond eiland, samen met de rest van het gezelschap dat zo graag zijn kont aan anderen wil laten zien. Dan kunnen ze elkaar in de kont kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november Slachtoffers en daders en wie geen van beide wilt zijn is er aan voor de moeite. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november Waarom gaven politie en media geen aandacht aan de Maccabi Tel Aviv supporters? Als de politie niet ingrijpt omdat ze bang is om zelf overmeestert te worden, dan kan dat worden opgevat als werkweigering. Die mensen hebben niet voor niets een pistool in hun holster zitten! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten