Dwarrel 43 Geplaatst 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2005 ik ga zo ff wat pics maken van wat andere creagedoe..... es ff kijken of ik dat hier kan laten zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2005 hmmmmmm wat vinden julllie hier van een met houtskool en conte' getekende sadako uit ringu. {of voor de hollywood losers samara uit the ring} http://i2.photobucket.com/albums/y22/rob88/sadakod.jpg kheb hem niet zelf getekend maar ik moet nu voor een opdracht haar van alle kanten tekenen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2005 klikkie titel van een tijdschrift ofzo. Moest ik *ff* maken voor klasgenootjes van m'n broertje. (15 minuutjes mee bezig geweest ofzo) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2005 tanja wil ook mee doen met al d'r creabea dingen, tanja hier komt namelijk uit een über creatief gezien. dus dat wekt gerechelt wat jaloerzie op maar hier kom ik ff wat showen! bewerkte foto van mij: img121.exs.cx/my.php?loc=img121ℑ=light21hq.jpg fotosoep creatie: img223.exs.cx/img223/4485/tanja3klein3be.jpg gedichtje/versje: laten we juigen, dansen en zingen laten we voor de poorten van Gods koningkrijk staan springen. laat ons verlangen o, Heer verlangen naar U elke keer. omdat wij bij U mogen zijn, zonder leiden zonder pijn. Heer laat ons bij U komen laat het mooier zijn dan onze dromen. want Heer bij U wil ik wezen, dan heb ik niets te vrezen. Heer U geeft mij dit verlangen, laat Uzelf zien in alle gangen. zodat een ieder die ik ken, bij U morgen zijn zoals ik ben! tekeningen ect moet ik ff inscannen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 een eindproject met crea: mijn thema.... koeien deze vind ik daar van de mooiste... dat melkpak bestaat alleen maar uit gescheurde stukjes papier.... die koe deels. (heb die koe ook geverft op me raam...) "kadobon" voor me ouders (dagje zoo) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2005 en nog een paar anna fotos omdat ik ze mooi vind! (again, ze staan ook bij foto-topic) misschien is een kleine verkleining handig... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 24 april 2005 Rapport Share Geplaatst 24 april 2005 anna heb je die tegoedbon zelf gechilderd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 24 april 2005 Rapport Share Geplaatst 24 april 2005 Iedere keer als ik dit topic in de lijst actieve topics zie staan denk ik dat ik erin moet posten. Totdat ik wat beter lees... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GeheelAnders 0 Geplaatst 25 april 2005 Rapport Share Geplaatst 25 april 2005 Kom ik weer met mij ruimteopslokkende posts... Een creatieve uitspatting van mij: “Zou prinses Sisi zich nooit eenzaam hebben gevoeld?†dacht ik hardop terwijl ik een mooi meisje zag ronddwalen in een veel te groot paleis.â€Ja, ik denk het wel†zei Maria die hardop meedacht. Ik miste mijn vriendin, die ik de afgelopen twee weken niet had gezien en ook de komende negenenveertig uur nog zou missen. “Dan moet ze vast heel blij zijn geweest met die Frans.†“Hmm, die zag ze ook nooitâ€. Ik keek over de Doneau naar het paleis waar Sisi gekroond zou zijn. Ik had zin in een glas rode wijn. “Hier wil ik ten huwelijk gevraagd worden.†Zei Maria. Het was even stil. Ik dacht aan Barcelona, waar mijn vriendin en ik op huwelijksreis wilden. “Stel je voor Maria.†Zei ik, “Barcelona, de zon is net onder, de stenen van de straat en de huizen zijn nog warm. Je loopt door een smal steegje de maan tegemoet. Links en rechts klinkt verschillende muziek uit de tentjes waar je langsloopt. Je knijpt even in de hand van je liefje, een pleintje komt in zicht. In het midden schittert een lief fonteintje het maanlicht in straaltjes weer het water in. De muziek achter je verstomt. Je lief pakt je beide handen vast en trekt je met haar ogen vol geluk naar de rand van het fonteintje. Behalve het gelukkige gekletter van het water is het stil om je heen, je ziet de maan in haar ogen en intens geluk vervult je.†Ik lag inmiddels op mijn rug. Tussen de maan en mij vlogen tientallen kleine vlindertjes die op het licht afkwamen dat de vele beelden en torentjes bescheen. Maria zuchtte, ik droomde. Uit het venster op de tweede verdieping klonk muziek. Het gordijn achter de serredeuren wapperde naar buiten. Jazz streelde onze oren. Het water van het fonteintje was warm toen ik mijn hand er instak. Ik liet het water even in mijn hand rusten en goot het in haar nek. Ondeugende ogen en een gilletje joegen mij weg van het fonteintje een steegje in, haar lieve lach achtervolgde me. “Ik krijg je wel!†Na een paar bochten hielden de muren naast me op en het strand mat daarachter de zee strekte zich voor me uit. Het water weerspiegelde de maan in duizenden kleine lichtjes. Ik minderde vaart en keek ernaar. Zou Sisi ooit de vrijheid hebben gekend om te gaan waar ze heen wou? Zou ze… Zand kietelde in mijn nek en gleed langs mijn rug mijn kleren in. Lachend rende ze voor me uit de zee in, onderweg haar shirt en broek van zich af gooiende. Het maanlicht was mooier op haar dan op alle zeeën in de wereld bij elkaar. Ik legde haar kleren bij elkaar, de mijne erop en rende achter haar aan. “Okee, hou maar op,†lachte Maria, “nog twee dagen. Dan zie je haar weer.†Ze had gelijk, wat zou ik blij zijn. Geheel Anders 01-06-04 / 14-01-05 (Zo beter Musli?, ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 alinea's *kuch kuch* En omdat dit ook enigzins crea is (helemaal zelf gemaakt ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 ik had m al gezien! helemaal super tof! wat is de orginele foto waar je de rest heb opgezet???? ik zie t echt niet..... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 Ik heb gewoon mijn digi cam op 1 plek gezet en 4 verschillende foto's vanaf het zelfde punt gemaakt. En dan is het gewoon een beetje gummen en knippen en plakken in photoshop. Eigenlijk heel eenvoudig, maar heel leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 het ziet er wel heeel gaaf uit! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
oikie 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 Wie ben jij nou Musli? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 sweet little lie in credible.nl kleur en shirt! en [gewoon simpel] in het bruin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 Photoshop!! Eerste is postpapier filter, tweede is kleurpotlood of houtskool gok ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 nee anders Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 april 2005 Rapport Share Geplaatst 26 april 2005 leuke foto's whoor vooral die onderste Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst 27 april 2005 Quote: Op dinsdag 26 april 2005 15:34:04 schreef oikie het volgende: Wie ben jij nou Musli? Ik ben die blonde Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 zelfgemaakt indianen jack (op mn stage gemaakt) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Doortje 0 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Gaaf Taam! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Quote: Op vrijdag 29 april 2005 19:48:02 schreef xx-taam-xx het volgende: zelfgemaakt indianen jack (op mn stage gemaakt) [afbeelding] [afbeelding] Stoer stoer taam!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst 30 april 2005 krijg ik hem ooit in het echt te zien taampie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2005 Quote: Op zaterdag 30 april 2005 22:22:37 schreef sweet little lie het volgende: krijg ik hem ooit in het echt te zien taampie nope, is op mn stage gemaakt.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten