Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 ligt het aan mij dat ik je reactie niet begrijp groninger? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 kijk maar even bovenaan deze pagina. De opmerking die jij maakte was dus niet als grap bedoelt voor Lady Kebiss Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 ik snap het nog niet.. zal wel weer aan mn haarkleur liggen. Wat ik zei tegen Lady Kebiss was in elk geval serieus bedoeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Susanne 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 volgens mij haalt groninger 2 verschillende posts door elkaar... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 laat maar.. dit wordt een te grote discussie om niks. Mijn opmerking was niet beledigend, verwijtend, imponerend of als iets anders 'gemeens' bedoelt. Mooie ketting en ik hoop Lady-Kebiss ondertussen de plaatjes wel kan zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 ah ik snap het. Maar Ann was degene die het niet kon zien oke, nu is het offtopic geblaat weer klaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Waaah er staan hier best mooie dingen op zeg! Essie, jouw eendje vind ik enorm lief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 die dingen zijn egt mooi, 1000000x mooier dan dan wat ik maak, nu durft ik t er niet neer ze zetten hor... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Wel joh taam dat is leuk!! Ik ben heel benieuwd in elk geval Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 nouw...mn ontwerpen zijn dus zeg maar niet hier op de computer alleen 1 fotow van vorig jar met zelgemaakte kleding maar k weet nie waar die is en of die op internet moet staan...k ga zoeken... gevonden...k hoop dat die t doet: btje vage fotow..maar hij doet t Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Leuk taam (ook al had ik die al eens gezien ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 weet ik Gc maar de andere mensen niet...zijn zelfgemaakte kleren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Susanne 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Coowl!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Knap hoor Ik kan nog net een naald door een draad krijgen om ergens een knoopje aan te naaien, en dan gaat het bij mij wel weer over *wil graag een hele mooie middeleeuwse jurk maken, maar kan het niet* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Gaaf Tamar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 dank jullie wel ik moet er van blozen , k zal binnekort wat ontwerpen neerzetten...en speciaal voor musli dan een middeleeuwse jurk (moek m eerst tekeken...of diie ene vinden diek ik ooooit in een ver ver verlden heb gemaakt) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Musli 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 oeh ik ben vereerd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Heb je ook prinses Sisi jurken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 En dan ook een voor mij Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 ehm....kweenie...k heb vrij veel ontwerpen waarvan ik niet weet of ze nog bestaan...en die al zo oud zijn dak ze dus egt nietmeer hier neer zet al vind ik deze wel errug mooi (geen sisi jurk) niet door mij gemaakt... * Joëlle zegt: even wat verkleind vanwege de layout joëlle....kan je m nog een keer verkleinen plies ...k ben een computer kluns gloof ik... * Joëlle zegt: En nou afblijven ja joëlle...ik zou niet eens durfen en weer doe ik t...joelle...helpppp!!!!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 HEB JIJ DIE ZELF GEMAAKT!? Das een droom van een jurk! Wowwie, das mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 'k hou niet zo van wit... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 *** Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Quote: Op donderdag 10 februari 2005 00:02:04 schreef Lady-Kebiss het volgende: @ Essie: wat een leuke kaart! Heb je die op de computer gemaakt of eerst zelf en toen ingescand? Ik heb de kaart zelf geknipt en geplakt En toen ingescanned omdat ik 'm naar hardwir3d wilde sturen, maar eerst aan Ann wilde laten zien toen. Al die tekeningen en sieraden in dit topic zijn echt ubercool! En die jurk is ook zwaar mooi!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
McDumbass 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 Quote: Op donderdag 10 februari 2005 02:09:09 schreef essie het volgende: Al die tekeningen en sieraden in dit topic zijn echt ubercool! En die jurk is ook zwaar mooi!!! Mee eens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten