Naeva 182 Geplaatst 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2009 haha, leuk gedaan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2009 Dankje. Wallpapers (1440 x 900) samengesteld uit afbeeldingen die ik heb opgeslagen en bewerkt, gecombineerd met gejatte tekst: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 Gespeeld met een bekende: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 Die "I love how weird you are" vind ik leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Volgens hetzelfde recept: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Productieve avond ... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hey als ik op je eerste foto klik krijg ik een virus waarschuwing... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Quote: Op zondag 18 oktober 2009 16:08:20 schreef Dwarrel het volgende: hey als ik op je eerste foto klik krijg ik een virus waarschuwing... Wellicht een overspannen virusmelder. De afbeelding staat gewoon op Photobucket Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ja via je 2e post kon ik de eerste ook zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ik ga ze maar eens in mijn eigen webruimte zetten. Photobucket geeft ze niet in volledig formaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Quote: Op zondag 18 oktober 2009 23:23:21 schreef Rudibu het volgende: Ik ga ze maar eens in mijn eigen webruimte zetten. Photobucket geeft ze niet in volledig formaat. Zo gezegd, zo gedaan: link Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2009 Ik hou ook erg van tekenen. Doe het elke dag.ben hier trouwens nieuw, maar, ik kan me nog geen wegwijs vinden... snap niet hoe je kan reageren, of wat versturen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2009 Reageren lukt blijkbaar al, want je hebt zonet gereageerd. Heb je de FAQ al gelezen? Kijk bovenaan bij "Forum", onder die knop zit een menu waar een link naar de FAQ staat, heel handig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Ik ben weer aan het breien! Vorig jaar een sjaal voor mezelf, dit jaar ga ik voor een sjaal en evt. muts voor mijn vriend. En als ik dat af heb ga ik een deken breien van de enorme hoeveelheid restjes die ik hier heb liggen. Allemaal vierkantjes maken en die dan aan elkaar zetten. Ik heb er zo'n zin in! Moet maar snel m'n eigen pennen gaan aanschaffen, wachten tot ik weer bij m'n moe ben duurt zo lang... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 ik wil ook weer eens iets creatiefs doen .. nu heb ik gelezen over amigurumi.. kent iemand dat? Lijkt me echt cool om te maken .. ziet er zo schattig uit.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Wat schattig! Dat lijkt mij ook wel leuk om te kunnen. Maar wat is het precies? Een soort haaktechniek lijkt het wel? Samengevoegd: w00000t, ik MOET dit kunnen! Ik vond hier een beschrijving: link Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Een vriendin van me doet dat En het is inderdaad een haaktechniek Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Quote: Op vrijdag 09 oktober 2009 22:14:28 schreef Rudibu het volgende: Gespeeld met een bekende: [afbeelding] Die heeft in NRC gestaan door Ruben Oppenheimer. Het wapen was dan op de kop en ietwat gebogen afgebeeld, met daaronder de tekst (in het Frans) 'Dit is geen hiphop'. Over wapens en hiphop Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Ik kan nu ook haken De muts is gebreid, de bloemetjes gehaakt. Dmn wat ben ik truttig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Wat leuk!!! Ohh ik wou dat ik een beetje creatief was Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Je moet er gewoon aan beginnen en een klein beetje geduld hebben, dan kun je al best snel iets maken. Dit muts is bijvoorbeeld echt _niet_ moeilijk. Echt creatief is het ook niet, want het is van een voorbeeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Quote: Op zaterdag 07 november 2009 12:23:36 schreef Naeva het volgende: Ik kan nu ook haken [afbeelding] De muts is gebreid, de bloemetjes gehaakt. Dmn wat ben ik truttig Leuk Hoe lang heb je erover gedaan? (Oh, en is dat een Acer Aspire daar op de achtergrond? ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ik vind dat ik mijn muffin best creatief versierd heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Een paar van mijn recente wallpapers (in het klein): Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Quote: Op zaterdag 21 november 2009 00:52:22 schreef Rudibu het volgende: Een paar van mijn recente wallpapers (in het klein): [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Heel crea hoor! Zit er ook nog een betekenis achter of zijn ze alleen maar bedoeld om mooi te zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten