Woudschim 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Is dat niet gewoon wat spelen met de kleurdefinities en kleurtonen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Jaa... maar ze heeft het nagetekend (toch??) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 ja opzich wel en 2 blokken gemaakt met bij de ene dus blauw en de ander dus roze/paars het was opzich ook nie echt moeilijk om te maken (wel veel tijd aan gezeten...) maar k vond hem wel mooi aan 't eind Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 erg mooi alle maal hier is wat van mij dit is een tekening van hilary duff was een fan toen. heb nog nooit teken lessen gehad en dit uit mij zelf gedaan. en dit is een van mijn blends ben gek op het in elkaar draaien van foto's het is erg leuk om te doen. deze is van shakira en heb ik gemaakt voor een wedstrijd ik hoop dat het goed genoeg is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Zeker wel mooi Zara Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Beetje vage foto, maar bij gebrek aan een echte camera moest mijn wepkem voldoen: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 't is een baby, 't is een baby Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 23:47:53 schreef sweet little lie het volgende: Zeker wel mooi Zara dankje wel mooije baby. ben jij dat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Quote: Op vrijdag 11 mei 2007 21:22:57 schreef Zara het volgende: dankje wel mooije baby. ben jij dat? Grappig, vroeg ik me ook af. Dacht alleen toen in het kader "Domme vraag". Maar nee dus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 Het is inderdaad een baby, maar het is niet specifiek iemand Iemand die zich er heel erg in herkend?? Dan mag diegene hem hebben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 -- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 mooi man! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 een hele goeie vriendin waar het niet goed mee ging (vaste users weten dat hier een topic over is) heeft dit voor mij gemaakt. ben paar weken geleden bij haar op bezoek geweest en toen gaf ze me dit. Een Parel In God's Hand Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 ook mooi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Ik was al heel lang op zoek naa rhoe je van die toffe tierelantijntje kunt maken. Groninger legde het me uit. En nu, speciaal veur Greuningeur, plaats ik m'n try-out, eerste ding dat ik gepoogd heb te maken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Ik wil ook kunnen fotosoepen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Erg leuk! Leg het mij ook even uit als je dat wilt... ik wil dat namelijk ook heel graag kunnen edit: oh ik zie al wat dingen op internet... Overigens krijgt mijn vriend weer een nichtje/neefje dus ben ik weer ouderwets aan het breien... zo leuk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Dat ziet er super mooi uit Joëlle!! Maar volgende keer mij wel even een PM'etje sturen, had ik je mooie probeerseltje toch bijna over het hoofd gezien Ik kan niet achter blijven, heb ook weer iets gemaakt voor (n)iemand in het bijzonder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Heet ze Kim? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nee Kimi o ai shiteru Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Twee eigengemaakte wallpapers.. (eerste twee redelijk fatsoenlijke dingen gemaakt met photoshop) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 mijn grootste creatieve uitspatting tot nu toe geloof ik: een kaft voor mn jongerenbijbel.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky1989 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 mooi snuf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2007 Ik rijg graag kraaltjes. Ik heb een redelijk grote kralendoos met 101 verschillende kralen, maar dat zijn vrijwel allemala hele kleintjes (2 mm kralen). Laatst zag ik bij de Kruidvat een doe-het-zelf setje liggen met grotere kralen. 'k Dacht: "die moet ik hebben!" en dus vanmiddag bezig geweest: En met 'n een gezicht erbij ziet het er dan zo uit: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2007 Gaaf!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten