Ann 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Quote: Op dinsdag 08 februari 2005 02:21:15 schreef metalrick het volgende: ik herinnerde mij dat ik deze foto had genomen en er nog niets mee had gedaan (ik ben nooit zo met foto's bezig) maar toen ik dit vers las schoot mij meteen deze foto te binnen vandaar dat ik hem hier post. aan de foto is 0,0% (op tekst na) gecorrigeerd/bewerkt [afbeelding] de grote versie staat hier: http://www.xs4all.nl/~zondervn/groot.JPG echt mooi!!! ik hou heel veel van fotografie,en dit is prachtig gedaan vind ik,op het juiste moment getrokken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 We hebben de kunstacademie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 is dat ook een richting in het school?? die je dus elke dag hebt he, 8 uur lang van maandag tot vrijdag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Ja, volgens mij klopt die omschrijving wel Je kunt verschillende richtingen op binnen de kunstacademie. Maar ja, d'r zwerft hier vast wel iemand rond die de kunstacademie doet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Gedichtje op een foto. Uit het scoubidoo topic. Ben ik veel mee bezig geweest en bedacht zelf figuren enzo * Joëlle zegt: ik snap niet dat jullie de foto's niet kunnen zien.. Raar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 8 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 *** Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 ik kan niks zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 oohh nu wel!!mooi hoor!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Gaaf lady! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 8 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 *** Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 en de mijne danik heb toch ook een reactie gegeven,loleffe zielig doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 haha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Quote: Op dinsdag 08 februari 2005 10:01:14 schreef Lady-Kebiss het volgende: @ Essie: waarom heeft jouw boom (tenminste, het is toch een boom?) ogen? vind het cool zoals je dat tekent met kleine vlakken... Het zijn verschillende tekeningen in 1 tekening, een roos, vlinder, ogen en een boom. Ik ben begonnen met de ogen. De boom op de achtergrond daarvan kun je tevens zien als de hersenen die boven de ogen horen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Quote: Op dinsdag 08 februari 2005 10:23:44 schreef Joëlle het volgende: Ja, volgens mij klopt die omschrijving wel Je kunt verschillende richtingen op binnen de kunstacademie. Maar ja, d'r zwerft hier vast wel iemand rond die de kunstacademie doet Sulphurnova doet de kunsacademie maar die's gebanneed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Vreeeemd, ik zie ze namelijk wel gewoon... Zal ze ff op een ander adres uploadedn, misschien werkt dat... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2005 Wauw, ik vind die ketting echt heel erg mooi LadyKebiss!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
metalrick 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Quote: Op dinsdag 08 februari 2005 10:08:41 schreef Ann het volgende: [...] echt mooi!!! ik hou heel veel van fotografie,en dit is prachtig gedaan vind ik,op het juiste moment getrokken het leuke, ik zat vanuit de trein te schieten op weg naar school...80 foto's in totaal met 1 goede (deze dus) op school zette ik de foto's op laptop en keek zo van: "wow....vet!" niet echt verwacht zeg maar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 hey ja!wel goed meegenomen dan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Mijn avatar en kijk voor de rest maar op mijn site. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 amaaaaaaaaaiii!!!!!!!!!!zo goe!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Deze verjaardagskaart heb ik ooit voor hardwir3d gemaakt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 Quote: Op dinsdag 08 februari 2005 10:30:21 schreef Lady-Kebiss het volgende: Nog een creadingetje van mij! Als ik heel erg onrustig ben, ga ik het liefste naar een kralenwinkel en ga ik daar zitten rijgen. (...) En zie hier een resultaat: [afbeelding] En hier even ingezoomd... [afbeelding] Echt SUPERCOOL!!! onwijs mooi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2005 ^^ idd SCHITTEREND!! Heb je dit helemaal zelf gemaakt!! Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dit heb mogen zien. Nu begrijp wat Lady-Kebiss mist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten