Spring naar bijdragen

Uitwassen van transgenderpolitiek


Aanbevolen berichten

Op de Olympische Spelen boksen er twee mannen mee in de vrouwencategorie.  Een van de vele voorbeelden van uitwassen als gevolg van de genderpolitiek.  Ik vind dat je je als kerel - voormalig of niet - kapot moet schamen dat je van vrouwen wilt winnen.  


https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/sport/2024/07/transgenders-boksers-olympische-spelen-topsport-transgender/

 

https://www.hln.be/olympische-spelen/controverse-omdat-eerder-geweerde-bokssters-die-zich-voordoen-als-vrouw-wel-welkom-zijn-op-olympische-spelen~a8682d64/

 

https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/video-schokt-fans-uitsluiting-transgender-bokser-geeist

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sja.. het hele punt is nou juist dat het geen kerels zijn. 

Ennehh.. het euvel is dat Imane Khelif als meisje is opgegroeid, en nooit anders is geweest dan dat. En ook niet beter wist dan dat. Totdat er bij die test  XY hormonen ontdekt zijn.

Helaas Helaas.. gebeurt het bij intersekse vaak dat het pas ontdekt wordt als een vrouw zwanger wil worden en maar niet lukt. Of zo. Als hier. 

 

P.S. Zo luidde een statement van het IOC, dat de IBA niet erkent, gisteren: “Alle atleten die deelnemen aan het olympisch bokstoernooi van Parijs 2024 voldoen aan de deelnameregels van de competitie, evenals aan alle toepasselijke medische voorschriften, in overeenstemming met regels 1.4 en 3.1 van de Boxing Unit Parijs 2024.”

Zaken, zoals de testosteronwaarden, worden streng gecontroleerd door het IOC. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
25 minuten geleden zei Petra.:

Sja.. het hele punt is nou juist dat het geen kerels zijn. 

Ennehh.. het euvel is dat Imane Khelif als meisje is opgegroeid, en nooit anders is geweest dan dat. En ook niet beter wist dan dat. Totdat er bij die test  XY hormonen ontdekt zijn.

Helaas Helaas.. gebeurt het bij intersekse vaak dat het pas ontdekt wordt als een vrouw zwanger wil worden en maar niet lukt. Of zo. Als hier. 

 

 


Waar lees jij dat? Ik zie nergens staan dat ze tot dan als meisje door het leven gingen. Ik lees wel dat ze de mannelijke puberteit hebben doorgemaakt.  Testosteron wordt in de puberteit geproduceerd door de zaadballen.

Als wat jij schrijft toch juist is dan zijn het geen transpersonen maar interseksepersonen.    Toch vind ik dat daar dan maar een aparte categorie voor gemaakt moet worden, want dit is gewoon geen eerlijke competitie zo. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Flawless victory:


Waar lees jij dat? Ik zie nergens staan dat ze tot dan als meisje door het leven gingen. Ik lees wel dat ze de mannelijke puberteit hebben doorgemaakt.  Testosteron wordt in de puberteit geproduceerd door de zaadballen.

Op twitter https://x.com/nvsrine/status/1818392874850934928?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1818392874850934928|twgr^9d714c87f198f4be8cf679a669c686f9204cad61|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fin-het-nieuws%2Fsport%2F2024%2F07%2Ftransgenders-boksers-olympische-spelen-topsport-transgender%2F

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Petra.:


Bedankt voor de info. Dan vind ik het heel zielig voor dat meisje dat ze er op zo’n manier achter moet komen dat ze intersekse cq hermafrodiet is.  Dan is het in elk geval geen opzet.  Toch zou ik het integerder hebben gevonden als ze zelf had afgezien van deelname aan de O.S.  Maar ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke beslissing is als je deze sport al jarenlang met veel plezier hebt bedreven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

15 minuten geleden zei Flawless victory:

 

Als wat jij schrijft toch juist is dan zijn het geen transpersonen maar interseksepersonen.    Toch vind ik dat daar dan maar een aparte categorie voor gemaakt moet worden, want dit is gewoon geen eerlijke competitie zo. 

Sja het is een lastig iets. Waar ga je met transgenders naartoe en waar met intersekse? 

Een vrouw die man is geworden. Kan die wel meekomen bij de mannen ? Of is het eigenlijk een oneerlijke strijd? 

Sommige vrouwen kunnen een gewone man verslaan. Helemaal als het een zwaargewicht tegen een kleine man is.  En toen zijn de gewichtsklasses in het leven geroepen. Maar die werken nu ook niet meer. Evenals geslachtstypering. Je kunt ook een vrouwelijk geslachtshormoon hebben maar mannelijke chromosomen en testosteron. 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar ik vind wel dat het niet meer moet kunnen dat intersekse en transpersonen competitie spelen tegen vrouwen.  Mijn zus had vroeger een collega die een transvrouw was. Zij (maar kwa spierkracht en lengte nog altijd een hij) wilde een keer tennissen met mijn zus. Mijn zus kon redelijk goed tennissen, maar het was geen doen tegen die collega.  Die sloeg keiharde ballen en ook nog vaak op het lichaam en dan genoot “zij” er zichtbaar (en hoorbaar) van dat ze won.   Zulke gevallen heb je ook. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Flawless victory:


Bedankt voor de info. Dan vind ik het heel zielig voor dat meisje dat ze er op zo’n manier achter moet komen dat ze intersekse cq hermafrodiet is.  Dan is het in elk geval geen opzet.  Toch zou ik het integerder hebben gevonden als ze zelf had afgezien van deelname aan de O.S.  Maar ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke beslissing is als je deze sport al jarenlang met veel plezier hebt bedreven. 

Sja.. het IOC probeert ook met al die kennis van nu te pogen om het zo eerlijk en fatsoenlijk mogelijk te doen. 

Mogen intersekses anders helemaal niet meer mee doen aan sporten? Had je dat al, krijg je dat er ook nog bij. 

Ik kan me indenken dat er een toekomst is waarin klasses anders ingedeeld worden. Niet meer naar sec. geslachtshormonen maar naar een totaal plaatje. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is toch allemaal wat hè? Zo belangrijk ook. Eigenlijk zou er een aparte "transjes en andere kneusjes" categorie in het leven moeten worden geroepen. Maar dan is er vast wel weer iets anders te vinden om over te zeuren en er een nieuw topic over te starten. Onderwerpen en nieuwsitems genoeg!

🤦‍♂️

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei Petra.:

Sja.. het IOC probeert ook met al die kennis van nu te pogen om het zo eerlijk en fatsoenlijk mogelijk te doen. 

Mogen intersekses anders helemaal niet meer mee doen aan sporten? Had je dat al, krijg je dat er ook nog bij. 

Ik kan me indenken dat er een toekomst is waarin klasses anders ingedeeld worden. Niet meer naar sec. geslachtshormonen maar naar een totaal plaatje. 


Ja dat laatste kan ik me ook indenken.  Er zouden bijvoorbeeld van te voren krachtmetingen kunnen worden gedaan.  Je hebt daar tegenwoordig heel goede computergestuurde meetapparatuur voor.  En daar komt ook een totaalplaatje uit.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Hopper:

Daar gaan we weer.....

Aan de vrucht (geklets over homo's, transgenders e.d) herkent men de boom.  


Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een topic openen. Zo’n gekopieerd zweverig stuk van een website, waar je zo goed in bent. Hoef je ook geen commentaar te leveren op topics van een ander.   Als de geestelijkste mens op aarde zou jou dat toch moeten lukken.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Flawless victory:


Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een topic openen. Zo’n gekopieerd zweverig stuk van een website, waar je zo goed in bent. Hoef je ook geen commentaar te leveren op topics van een ander.   Als de geestelijkste mens op aarde zou jou dat toch moeten lukken.

Daar heb je gelijk in.   Natuurlijke mensen zijn gelijkvormig aan de wereld en die willen graag homo's, transgenders en zo de maat nemen.   Dan komt de natuurlijke mens beter uit de verf dan de homo's en de transgenders.   Dan kun je je weer wat meerderwaardig voelen aan al die andersgeaarden.  Dat levert wel een plekje bij Jezus op, die roept immers ook op om anderen de maat te nemen.   Oh wacht.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Hopper:

Daar heb je gelijk in.   Natuurlijke mensen zijn gelijkvormig aan de wereld en die willen graag homo's, transgenders en zo de maat nemen.   Dan komt de natuurlijke mens beter uit de verf dan de homo's en de transgenders.   Dan kun je je weer wat meerderwaardig voelen aan al die andersgeaarden.  Dat levert wel een plekje bij Jezus op, die roept immers ook op om anderen de maat te nemen.   Oh wacht.....

Er werd niemand de maat genomen.   Maar een geestelijk natuurlijk mens zoals Hopper onderscheidt dat natuurlijk niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Flawless victory:


Ja dat laatste kan ik me ook indenken.  Er zouden bijvoorbeeld van te voren krachtmetingen kunnen worden gedaan.  Je hebt daar tegenwoordig heel goede computergestuurde meetapparatuur voor.  En daar komt ook een totaalplaatje uit.

Die twee eerdere genoemde vrouwen zijn naar mijn weten geen trans maar intersekse. 

Er is wel een trans bokster waarvan het bekend is dat ze trans is. Hergie Bacyadan. Die is inmiddels uitgeschakeld. 

Hoe dan ook.. vind ik dat je topictitel wat ver gaat. Het zijn geen uitwassen van transgenderpolitiek. Het is gewoon een logisch gevolg van onze medische kennis en kunde. Toen men nog geen DNA, chromosomen en hormonen kon onderscheiden wist men niet dat er meer opties zijn dan twee geslachten. Nu wel. 

De wetenschap ontdekt nieuwe feiten. En de maatschappij moet haar wereldbeeld aanpassen. Dat is eigenlijk wat er aan de hand is. De wereld is niet plat. De aarde is niet het middelpunt van de wereld. De mensheid/natuur blijkt wel grotendeels binair te zijn, maar niet uitsluitend. Een we zijn ook niet allemaal cisgender. Er blijken meer opties te zijn, zowel qua sekse als gender. En ook daar moeten we weer ons wereldbeeld over bijstellen. I.p.v. stomweg iedereen in het m/v hokje te plaatsen, zelfs als je daar niet inpast. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Flawless victory:


Waar lees jij dat? Ik zie nergens staan dat ze tot dan als meisje door het leven gingen. Ik lees wel dat ze de mannelijke puberteit hebben doorgemaakt.  Testosteron wordt in de puberteit geproduceerd door de zaadballen.

Als wat jij schrijft toch juist is dan zijn het geen transpersonen maar interseksepersonen.    Toch vind ik dat daar dan maar een aparte categorie voor gemaakt moet worden, want dit is gewoon geen eerlijke competitie zo. 

Misschien moet je eerst eens uitzoeken hoe het zit , in plaats van binnen een uur te switchen van 'schandalig, dit zijn mannen' naar 'het zijn intersekse personen, daar moet een aparte categorie voor zijn'. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

Die twee eerdere genoemde vrouwen zijn naar mijn weten geen trans maar intersekse. 

Er is wel een trans bokster waarvan het bekend is dat ze trans is. Hergie Bacyadan. Die is inmiddels uitgeschakeld. 

Hoe dan ook.. vind ik dat je topictitel wat ver gaat. Het zijn geen uitwassen van transgenderpolitiek. Het is gewoon een logisch gevolg van onze medische kennis en kunde. Toen men nog geen DNA, chromosomen en hormonen kon onderscheiden wist men niet dat er meer opties zijn dan twee geslachten. Nu wel. 

De wetenschap ontdekt nieuwe feiten. En de maatschappij moet haar wereldbeeld aanpassen. Dat is eigenlijk wat er aan de hand is. De wereld is niet plat. De aarde is niet het middelpunt van de wereld. De mensheid/natuur blijkt wel grotendeels binair te zijn, maar niet uitsluitend. Een we zijn ook niet allemaal cisgender. Er blijken meer opties te zijn, zowel qua sekse als gender. En ook daar moeten we weer ons wereldbeeld over bijstellen. I.p.v. stomweg iedereen in het m/v hokje te plaatsen, zelfs als je daar niet inpast. 

Ik denk dat het biologische verhaal nog niet eens zozeer het probleem is voor niet weinig mensen. Man, vrouw, af en toe inderdaad iemand die ertussen valt of in het verkeerde lichaam geboren lijkt te zijn: prima, kan gebeuren, hoeft geen probleem te zijn. Uitzonderingen op de regel houd je altijd.
Het gaat meer om het genderverhaal, ter onderscheiding van de biologische geslachten. Daarin gaat het niet meer om je biologie, maar om waarmee 'je je identificeert'. Zodat een vrouw zich alsnog als man kan identificeren, terwijl elke man kan zien dat zij dat echt niet is. En zolang het bij discussies blijft is dat niet erg, maar zodra mensen erom gecanceld, ontslagen of zelfs aangeklaagd worden, is de onschuld er wel vanaf.

Veel mensen storen zich denk ik nog niet eens zozeer aan deze ontwikkelingen, maar aan het hyperindividualisme erachter, waardoor het eigen ik met haar eigen behoeften zo heilig en absoluut is, dat de hele gemeenschap zich daar maar naar heeft te voegen. Dat is echter niet hoe de mensheid werkt. Gemeenschappen zijn echt wel bereid met individuen rekening te houden, maar daar zijn wel altijd grenzen aan. Ze zullen altijd enige gezamenlijke normen aanhouden om het samenleven mogelijk te houden.
Zo willen we echt wel rekening houden met rolstoelgebruikers, maar kunnen we niet alles volledig rolstoeltoegankelijk maken en blijven we in onze uitingen wel gewoon uitgaan van lopende mensen. En zo vinden we het prima dat nudisten reguliere campings 'textielcampings' noemen, ter onderscheiding van hun eigen nudistencampings, maar gaan wij als niet-nudisten die term niet overnemen.

Ook storen veel mensen zich denk ik eraan dat aandacht voor je bevolkingsgroep vrijwel alleen te verkrijgen is als je voldoende mediageniek bent en het niet teveel moeite kost. Voor verschillende moeilijkere bevolkingsgroepen geen zebrapaden, geen massaal bezochte parades, geen ronkende slogans, geen extra voorzieningen, niets van dat alles. Als achtergestelde groep is het dan moeilijk om van je te laten horen zonder van jaloezie of slachtoffergedrag te worden beschuldigd.
Eenvoudig voorbeeld: supermarkten experimenteerden eens met prikkelarme uren voor neurodiverse mensen, met zachter licht, geen muziek, geen eindeloze vragen van kassières, dat soort dingen. Dat bleek echter zo'n succes, dat je zou verwachten dat de supermarkten die uren maar wat graag uitbreidden om iedereen te kunnen voorzien. Maar nee, ze schaften die uren juist weer af. Maar het zich genderneutraal uiten, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Want dat kost niet zoveel en die groep heeft door de media-aandacht wél de macht om zich stevig te roeren bij onwelgevallige uitingen. Dat wringt dan wel natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Robert Frans:

Veel mensen storen zich denk ik nog niet eens zozeer aan deze ontwikkelingen, maar aan het hyperindividualisme erachter, waardoor het eigen ik met haar eigen behoeften zo heilig en absoluut is, dat de hele gemeenschap zich daar maar naar heeft te voegen. Dat is echter niet hoe de mensheid werkt. Gemeenschappen zijn echt wel bereid met individuen rekening te houden, maar daar zijn wel altijd grenzen aan. Ze zullen altijd enige gezamenlijke normen aanhouden om het samenleven mogelijk te houden.

Dat is een opmerkelijk statement. Dit is immers precies hoe het christendom ook werkt: Uiteindelijk wil iedereen zélf het eeuwig leven. Wat daar bij komt kijken is heilig en absoluut, en de hele gemeenschap heeft zich daar maar naar te voegen;  kritiek wordt afgedaan als 'ongeoorloofd spotten'. 
Verbeter de wereld, begin bij.... een ander? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is een opmerkelijk statement. Dit is immers precies hoe het christendom ook werkt: Uiteindelijk wil iedereen zélf het eeuwig leven. Wat daar bij komt kijken is heilig en absoluut, en de hele gemeenschap heeft zich daar maar naar te voegen;  kritiek wordt afgedaan als 'ongeoorloofd spotten'. 
Verbeter de wereld, begin bij.... een ander? 

Ik vind dat nog wel meevallen. In een grotendeels christelijke gemeenschap is het logisch dat het christendom meer de norm is, net zoals hier in Nederland het secularisme meer de norm is, doch nog wel met een christelijke achtergrond. Maar daar waar christenen de minderheid vormen, laten ze op zich wel van zich horen en soms fel ook, maar weten ze meestal niet op dezelfde wijze de media te veroveren en hun standpunten af te dwingen. In veel landen worden ze zelfs stevig vervolgd, soms méér nog dan andere bevolkingsgroepen.

De transgemeenschap kan echter niet zonder meer uitbreiden, omdat je je er niet tot kunt bekeren. Het is iets waar je vanaf je geboorte toe behoort. Hoogstens kunnen meer mensen ervoor uitkomen dat ze trans zijn, maar de grote meerderheid is dat niet. De transgemeenschap zal dus altijd een minderheidsgroepering blijven. Geen probleem, kunnen we prima rekening mee houden, maar dus wel tot op zekere hoogte.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een andere uitwas van transgenderpolitiek is dat er soms mensen geopereerd worden die niet geopereerd hadden moeten worden en dat men van te voren geen goede, eerlijke voorlichting geeft bijvoorbeeld over wat de gevolgen kunnen zijn zoals stenose van de plasbuis en necrotisering (= afsterven) van het weefsel en verkorting van de levensduur. 
Mensen worden soms zelfs onder druk gezet om zich te laten opereren.

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Flawless victory:

Een andere uitwas van transgenderpolitiek is dat er soms mensen geopereerd worden die niet geopereerd hadden moeten worden en dat men van te voren geen goede, eerlijke voorlichting geeft bijvoorbeeld over wat de gevolgen kunnen zijn zoals stenose van de plasbuis en necrotisering (= afsterven) van het weefsel en verkorting van de levensduur. 
Mensen worden soms zelfs onder druk gezet om zich te laten opereren.

Of dat mensen in handen vallen van anti- activisten en daar weer in meegezogen worden. 

Deze dame bijv. was  transitioned, detransitioned en weer retransitioned, en was een welbekende anti-transgender activist. Maar nu weer pro transgender activist

https://abcnews.go.com/US/former-detransitioner-fights-anti-transgender-movement-backed/story?id=92597182

Former 'detransitioner' fights anti-transgender movement she once backed

 

A 50-year study in the Archives of Sexual Behavior performed in Sweden estimated that less than 3% of people who medically transitioned experienced "transition regret." Other studies have estimated similar results, some citing even lower figures.

Despite this low percentage, these individuals have become a focal point of anti-transgender legislation and activism.

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Petra.:

Of dat mensen in handen vallen van anti- activisten en daar weer in meegezogen worden. 

 

Wat ik jammer vind, en waar Fundamenteel wel een punt in had (maar waar ik nooit op in kon gaan omdat elke bevestiging hem stimuleerde verder in zijn obsessies te verharden) is dat de misstanden direct onder de tafel worden geveegd. Zoals jij nu ook doet door direct met tegenvoorbeelden te komen. Je bent altijd zo “empathisch” maar je steekt je koppie in het zand als het om de uitwassen gaat. Ik kan dat gedrag begrijpen als fundamenteel hier nog zou zijn want het ene uiterste roept het andere uiterste op. Maar fundamenteel is (voorlopig) geband dus dat speelt nu geen  rol.

15 minuten geleden zei Petra.:

Of dat mensen in handen vallen van anti- activisten en daar weer in meegezogen worden. 

Deze dame bijv. was  transitioned, detransitioned en weer retransitioned, en was een welbekende anti-transgender activist. Maar nu weer pro transgender activist.

Dit voorbeeld ondersteunt overigens alleen maar dat er ook in dit geval nooit behandeld had moeten worden. Deze persoon is labiel en weet niet wat zij zelf wil.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Flawless victory:

Wat ik jammer vind, en waar Fundamenteel wel een punt in had (maar waar ik nooit op in kon gaan omdat elke bevestiging hem stimuleerde verder in zijn obsessies te verharden) is dat de misstanden direct onder de tafel worden geveegd. Zoals jij nu ook doet door direct met tegenvoorbeelden te komen. Je bent altijd zo “empathisch” maar je steekt je koppie in het zand als het om de uitwassen gaat. Ik kan dat gedrag begrijpen als fundamenteel hier nog zou zijn want het ene uiterste roept het andere uiterste op. Maar fundamenteel is (voorlopig) geband dus dat speelt nu geen  rol.

Dit voorbeeld ondersteunt overigens alleen maar dat er ook in dit geval nooit geopereerd had moeten worden. Deze persoon is labiel en weet niet wat zij zelf wil.

Weet je wat het is FV.. het is bekend dat zo tegen de 3% achteraf spijt hebben. Dat is ook zo bij abortus. Dat is ook zo bij..roep maar. De kinderbescherming haalt kinderen uit huis. Soms gaat het mis. 

Punt is.. er is geen perfectie. Er is geen 100% garantie voor zoveel medische handelingen. Er gaan dingen fout.  Daar kun je lering uittrekken. Maar lering trekken.. is heel wat anders als stellen dat de hele procedure voor iedereen verboden moet worden. 

Vergeet niet dat tegenover die 3 % die niet happy zijn er 97% wel happy zijn!  

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Petra.:

Of dat mensen in handen vallen van anti- activisten en daar weer in meegezogen worden. 

Deze dame bijv. was  transitioned, detransitioned en weer retransitioned, en was een welbekende anti-transgender activist. Maar nu weer pro transgender activist

https://abcnews.go.com/US/former-detransitioner-fights-anti-transgender-movement-backed/story?id=92597182

Former 'detransitioner' fights anti-transgender movement she once backed

A 50-year study in the Archives of Sexual Behavior performed in Sweden estimated that less than 3% of people who medically transitioned experienced "transition regret." Other studies have estimated similar results, some citing even lower figures.

Despite this low percentage, these individuals have become a focal point of anti-transgender legislation and activism.

Je kunt het volgens mij echter de voorstanders noch de tegenstanders verwijten dat zij blijkbaar serieus niet weet wat zij wil, zich daardoor door allerlei winden laat meebewegen en zichzelf steeds ingewikkeldere benamingen wil geven. Natuurlijk is het niet erg als je nog niet weet wie je bent, of als je nog aan jezelf twijfelt. Die leerweg bewandelen we allemaal en bij de ene is die weg nu eenmaal langer dan de ander. Maar geef daar dan niet anderen de schuld van en erken gewoon dat je zelf verkeerde inschattingen hebt gemaakt als je spijt van een behandeling hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Petra.:

Maar lering trekken.. is heel wat anders als stellen dat de hele procedure voor iedereen verboden moet worden. 

 

Wie heeft er in dit topic gesteld dat de hele procedure voor iedereen verboden moet worden?    

Lering trekken is overigens ook iets anders dan stellen (wat de Amerikaanse genderpolitiek wil en doet en wat in Europa navolging begint te krijgen o.a. door indoctrinatie op scholen ) dat kinderen zo jong mogelijk moeten worden bevestigd in genderdysforie.  Ook dat zijn uitwassen.

Hebben spijtoptanten en minderjarige kinderen niet net zoveel recht op jouw empathie?

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid