Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Hopper:

Op dat ene filosofieforum is de eigenaar dermate dominant aanwezig dat ik er al tijden niet meer post.   Op jouw filosofieforum denk ik dat jij als 'eigenaar' toch een zekere verplichting voelt.  (Zeg het maar als ik het mis heb.)

Als deelnemer heb je de luxe dat je op ieder moment het forum in de steek kunt laten.

Ja dat klopt, maar ik probeer op het gratisforum niet in dezelfde valkuil te vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Lon:

Ja dat klopt, maar ik probeer op het gratisforum niet in dezelfde valkuil te vallen.

Het probleem met gratisforum is dat het niet middels Google is te vinden.  Ik denk dus dat de aantallen bezoekers beperkt blijft , maar dat jij er wel tot in de eeuwigheid op moet passen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Hopper:

Het probleem met gratisforum is dat het niet middels Google is te vinden.  Ik denk dus dat de aantallen bezoekers beperkt blijft , maar dat jij er wel tot in de eeuwigheid op moet passen.

Als je gratis forum filosofie zoek vind ie het volgens mij nog wel, maar is inderdaad beperkt, meer voor wat “insiders”. Ach het was zomaar uitproberen, maar dan wel een echt forum en niet een halve bouwpoging.

Ik was ooit ook eigenaar van filosofieforum, maar aangezien Chris (de huidige eigenaar) steeds overal het laatste woord nam, en iedereen wegdrukte heb ik het maar aan hem overgedaan (met verlies).

Soms moet je je verlies pakken.

gratisforum was een manier om te laten zien dat het ook met minder kosten kon (Chris was aan het klagen). Maar wat mij betreft ga ik daar niet eindeloos op passen.

bewerkt door Lon
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Lon:

Als je gratis forum filosofie zoek vind ie het volgens mij nog wel, maar is inderdaad beperkt, meer voor wat “insiders”. Ach het was zomaar uitproberen, maar dan wel een echt forum en niet een halve bouwpoging.

Ik was ooit ook eigenaar van filosofieforum, maar aangezien Chris (de huidige eigenaar) steeds overal het laatste woord nam, en iedereen wegdrukte heb ik het maar aan hem overgedaan (met verlies).

Soms moet je je verlies pakken.

gratisforum was een manier om te laten zien dat het ook met minder kosten kon (Chris was aan het klagen). Maar wat mij betreft ga ik daar niet eindeloos op passen.

Dat wist ik niet, dat jij de eigenaar bent geweest van filosofieforum.   In een ver verleden heb ik er ook al eens een account gehad, maar dat was ik zelf al weer vergeten.  De meeste fora lopen niet bij gebrek aan deelnemers en wegens dominante meningen.  Hier op Credible  is de dominante mening dat eeuwige homo-gebash.   De wettische gelovigen zijn er maar druk mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hopper:

Dat wist ik niet, dat jij de eigenaar bent geweest van filosofieforum.   In een ver verleden heb ik er ook al eens een account gehad, maar dat was ik zelf al weer vergeten.  De meeste fora lopen niet bij gebrek aan deelnemers en wegens dominante meningen.  Hier op Credible  is de dominante mening dat eeuwige homo-gebash.   De wettische gelovigen zijn er maar druk mee.

Ik heb het ooit overgenomen van Paul die ermee wilde stoppen omdat hij geen update kon doen ook. Ik heb toen de update laten doen. Maar toen ik de functie van verwijderen user had toegevoegd en een belangrijke persoon met veel berichten zich radicaal verwijderde, werd ik mismoedig van het forum, en wilde ik het weer kwijt. Met verlies verkocht. Chris wilde perse in 30 zilverlingen betalen, wat een vervelend persoon ben ik dat gaan vinden, terwijl we bij elkaar over de vloer kwamen.

dat homo gebash en je tegenstanders dan voor duivels uitmaken is wel een vorm van geestelijke ziekte, maar goed ben zelf ook niet geestelijk helemaal gezond.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Lon:

 

dat homo gebash en je tegenstanders dan voor duivels uitmaken is wel een vorm van geestelijke ziekte, maar goed ben zelf ook niet geestelijk helemaal gezond.

Jij bent inderdaad geestelijk niet helemaal gezond, maar je beseft het tenminste.  Je kent mijn opvattingen er over, het menselijk denken wordt (doorgaans) gedragen door het persoonlijke emotionele leven.    Daar dient een ommekeer in plaats te hebben, allereerst als de mens geestelijk gaat begrijpen van 'het Woord' voor betekenis heeft.  (In feite verteld Jezus dat allemaal in het Evangelie).  Dan kan het menselijk denken gedragen worden door het Woord.    Maar het Woord ben je zelf uiteraard nooit.   Zodat het het Woord is wat het menselijk denken hervormt/vormt.

(Ik zit weer eens op mijn preekstoel, sorry)

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hopper:

Jij bent inderdaad geestelijk niet helemaal gezond, maar je beseft het tenminste.  Je kent mijn opvattingen er over, het menselijk denken wordt (doorgaans) gedragen door het persoonlijke emotionele leven.    Daar dient een ommekeer in plaats te hebben, allereerst als de mens geestelijk gaat begrijpen van 'het Woord' voor betekenis heeft.  (In feite verteld Jezus dat allemaal in het Evangelie).  Dan kan het menselijk denken gedragen worden door het Woord.    Maar het Woord ben je zelf uiteraard nooit.   Zodat het het Woord is wat het menselijk denken hervormt/vormt.

(Ik zit weer eens op mijn preekstoel, sorry)

Het is me hopelijk niet al te veel aan te rekenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Hopper:

Dat wist ik niet, dat jij de eigenaar bent geweest van filosofieforum.   In een ver verleden heb ik er ook al eens een account gehad, maar dat was ik zelf al weer vergeten.  De meeste fora lopen niet bij gebrek aan deelnemers en wegens dominante meningen.  Hier op Credible  is de dominante mening dat eeuwige homo-gebash.   De wettische gelovigen zijn er maar druk mee.

Ik heb mensen voor minder verbannen zien worden van fora.  
Sjako treedt niet op, hoewel hier de meest vreselijke uitspraken worden gedaan door 1 deelnemer.   
 

Het verstandigste lijkt me om op deze persoon niet meer te reageren. Het is al vaker voorgesteld maar toch blijven we zijn obsessie brandstof geven.  
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Breuk:

Ik heb mensen voor minder verbannen zien worden van fora.  
Sjako treedt niet op, hoewel hier de meest vreselijke uitspraken worden gedaan door 1 deelnemer.   
 

Het verstandigste lijkt me om op deze persoon niet meer te reageren. Het is al vaker voorgesteld maar toch blijven we zijn obsessie brandstof geven.  
 

Lol 1 bannen op een christelijk forum voor Bijbelse waarheden, absurd. Was hij maar consequent en modereerde hij eens op jullie gebash en eindeloos off topic gezeur. Of triggeren na Socratische bevragingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Breuk:

 Het verstandigste lijkt me om op deze persoon niet meer te reageren. Het is al vaker voorgesteld maar toch blijven we zijn obsessie brandstof geven.  
 

De vorige keer dat je het opperde ging men toch gewoon door. De realiteit is dat het ook opwindend is zo’n duidelijke tegenpartij. Mag je van jezelf ook lekker los gaan. Wat God misschien ook wil dat mensen gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Breuk:

Ik heb mensen voor minder verbannen zien worden van fora.  
Sjako treedt niet op, hoewel hier de meest vreselijke uitspraken worden gedaan door 1 deelnemer.   
 

Het verstandigste lijkt me om op deze persoon niet meer te reageren. Het is al vaker voorgesteld maar toch blijven we zijn obsessie brandstof geven.  
 


Het probleem is dat het forum dan zonder weerwoord wordt volgestampt met antihomoberichten en topics. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Lon:

De vorige keer dat je het opperde ging men toch gewoon door. De realiteit is dat het ook opwindend is zo’n duidelijke tegenpartij. Mag je van jezelf ook lekker los gaan. Wat God misschien ook wil dat mensen gaan.


En op die manier verliest men het innerlijk contact met de Heilige Geest en dat is precies wat de tegenstrever wil.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lon:

De vorige keer dat je het opperde ging men toch gewoon door. De realiteit is dat het ook opwindend is zo’n duidelijke tegenpartij. Mag je van jezelf ook lekker los gaan. Wat God misschien ook wil dat mensen gaan.

Ik neem geen deel aan dit forum om continue met dit onderwerp bezig te zijn en zo het niet meer over de kern van het evangelie te hebben.  
Dat is toch het werk van de diabolos, de indewar schopper. 
 

Het wordt weer tijd voor een heerlijk vakantie onderwerp.  
Heeft iemand een voorstel voor een boek uit de OT om eens te bespreken? 
Maleachi?
Eens kijken of daar het evangelie al doorklinkt…

 

Ps FV door te reageren creëer je m.i. juist een aanleiding voor F om te blijven reageren. Hij zoekt het maar uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Breuk:

Ik neem geen deel aan dit forum om continue met dit onderwerp bezig te zijn en zo het niet meer over de kern van het evangelie te hebben.  
Dat is toch het werk van de diabolos, de indewar schopper. 
 

Het wordt weer tijd voor een heerlijk vakantie onderwerp.  
Heeft iemand een voorstel voor een boek uit de OT om eens te bespreken? 
Maleachi?
Eens kijken of daar het evangelie al doorklinkt…

 

Ps FV door te reageren creëer je m.i. juist een aanleiding voor F om te blijven reageren. Hij zoekt het maar uit.

Stop dan met BS verkopen en niemand zal die BS corrigeren. Jullie veroordelen wat je zelf doet he :) En denken nog de kennis in pacht te hebben omdat ge u vereenzelvigt met de wereld. Waanzin zeg ik u :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Breuk:

Ik heb mensen voor minder verbannen zien worden van fora.  
Sjako treedt niet op, hoewel hier de meest vreselijke uitspraken worden gedaan door 1 deelnemer.   
 

Het verstandigste lijkt me om op deze persoon niet meer te reageren. Het is al vaker voorgesteld maar toch blijven we zijn obsessie brandstof geven.  
 

Daar ben ik het 100% mee eens.   Het verstandigste is om hem links te laten liggen.   Sowieso vind ik al die LHBTI discussies niet interessant.

3 uur geleden zei Lon:

De vorige keer dat je het opperde ging men toch gewoon door. De realiteit is dat het ook opwindend is zo’n duidelijke tegenpartij. Mag je van jezelf ook lekker los gaan. Wat God misschien ook wil dat mensen gaan.

Het ego gedijt bij de contramine. (Frans voor tegen-mijn)   Het ego heeft een tegenspeler nodig om zich te kunnen handhaven.   Dat wat één is heeft geen tegenspeler.    Er wordt wel eens gesteld dat Satan de tegenspeler is van God.   Maar dat is alleen zo vanuit de positie van Satan.   

Wie Gods wil wil doen, die geeft de homofoben geen tegenpartij, want dan hou je bij de homofoben de contramine in stand.    Breuk geeft hier in zijn voorlaatste bericht blijk van inzicht in deze materie. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Hopper:

Daar ben ik het 100% mee eens.   Het verstandigste is om hem links te laten liggen.   Sowieso vind ik al die LHBTI discussies niet interessant.

Het zal niet enkel ik zijn, overal ter wereld wordt die lgbqt de deur gewezen. De haatzaaiers zijn die niet om kunnen met mensen die er niets van moeten hebben en toch blijven opdringen.

Druip maar af :) ge stond al verslagen voor ge er aan begon want de duivel is reeds verslagen. Out you go demons. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid