Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Op 31-7-2024 om 18:41 zei Robert Frans:

Volgens mij zou Amerika er veel beter aan toe zijn als de staten weer vrijwel volledig autonoom zouden worden, met slechts een federale regering om de vrede en veiligheid te handhaven. Zodat elke staat gewoon haar eigen koers kan varen, met een eigen gekozen president. Volgens mij doe je dan veel meer recht aan de verschillende gemeenschappen en politieke ontwikkelingen. Ook nu zie je immers dat een staat meestal overwegend democratisch of republikeins is. Het is volgens mij nooit gezond om één persoon of orgaan zoveel macht te geven over zo'n groot gebied met zoveel uiteenlopende culturen en gemeenschappen.

De Vrije Staten van Amerika, of de Free States of America. Klinkt niet slecht, toch?


Nee dat klinkt niet goed. De verschillen die er in de VS leven, leven niet alleen tussen de staten maar ook binnenin de staten.   Ik ben het eens met wat Dr. Phil zegt in deze uitzending:

 

Interview met Donald Trump.  Duurt wel twee uur. 

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je vooral een god bestrijdt waar ik zelf ook niet in geloof. Dat je een godsdienst bestrijdt die ik zelf ook bepaald niet aanhang. Wanneer ik dan iets schrijf waar jij het op zich pr

Zoals we allemaal weten is er afgelopen zaterdag, 13 juli een aanslag gepleegd op Donald Trump.  De exacte aanslag, met precies de afloop zoals we die nu kennen is drie maanden geleden voorspeld door

grappig, twee religekken die elkaar een beetje de maat nemen.. Ik neem er een popcorn bij.. Een van de grappigste quotes uit de Bijbel vind ik "22 Wanneer die profeet in den Naam des HEEREN zal h

4 uur geleden zei Hopper:

En jij gelooft niet in de hel?  Twee uur naar Donald Trump kijken is de hel!


Heb net de hele video bekeken. Het interview duurt een uur. Daarna wordt het interview geanalyseerd door een team van Phil, bestaande uit advocaten en een gedragsdeskundige. Ik vond het erg interessant.   

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trump heeft voor mij afgedaan.  Onderstaande filmpjes, waarin hij zelfs zijn dochter seksualiseert, en allerlei smerige opmerkingen maakt, gaven voor mij de doorslag.   En op het eerste filmpje wordt duidelijk dat Trump nul komma nul empathie heeft.   Wanneer hij wel empathie vertoont is dat dus nep, anders kun je de opmerkingen niet maken die hij maakt.

 


 

 

 


Martin Zender vind ik ook altijd heel goed. Hij heeft twintig jaar geleden al gezegd dat Amerika het beest is. Hij haalt een stukje uit zijn podcast van toen aan.

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

 

Trump is allang een beest.   Van je meervoudig gehandicapte neefje tegen zijn vader zeggen “hij herkent je niet, laat hem sterven en verhuis naar Florida” is beestachtig.   En je (financieel gezien) hulpbehoevende neef  uit het testament van zijn grootvader laten zetten onder dergelijke omstandigheden is beestachtig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid