Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het geweld werd gepleegd door de winnaars van de verkiezingen, dat maakt het een zeer zorgwekkende situatie. Dit suggereert dat de nieuwe machthebbers of hun aanhangers zich hebben ingelaten met geweld, wat ernstige implicaties heeft voor de rechtsstaat, de democratie en de sociale stabiliteit. Dat komt er nou van als je liever voor de spiegel staat ipv terrorisme bestrijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Figulus:

Het geweld werd gepleegd door de winnaars van de verkiezingen, dat maakt het een zeer zorgwekkende situatie. Dit suggereert dat de nieuwe machthebbers of hun aanhangers zich hebben ingelaten met geweld, wat ernstige implicaties heeft voor de rechtsstaat, de democratie en de sociale stabiliteit. Dat komt er nou van als je liever voor de spiegel staat ipv terrorisme bestrijden

Wat een domme kop weer op de video : "Links bedreigt democratie temidden van de verkiezingsoverwinning van Marine Le Pen".
Dan zal ik je ven bijpraten @Figulus. Le Pen heeft de verkiezingen niet gewonnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wat een domme kop weer op de video : "Links bedreigt democratie temidden van de verkiezingsoverwinning van Marine Le Pen".
Dan zal ik je ven bijpraten @Figulus. Le Pen heeft de verkiezingen niet gewonnen.

Dat is dan ook niet hoe ik het nieuws interpreteer. Maar bedankt voor je bezorgdheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/je-weet-niks

Even heel kort. Want ik wil met vakantie. Het liefst wil ik vrolijk met vakantie; in Oekraïne regende het bommen de afgelopen dagen, in Nederland is een regering geïnstalleerd waarvan Frans extreemrechts slechts durft te dromen, maar zondag werd hier, in Frankrijk, duidelijk dat een extreemrechtse golf in Europa geen onafwendbaar natuurverschijnsel hoeft te zijn. Het Rassemblement National werd, als we het prettig kinderlijk bekijken, niet eerste, niet tweede, maar derde. Derde, dat is voor mijn zoon van zeven – toch echt opgevoed met ‘als je maar je best doet’ – een absolute nederlaag. 

 

Europa hoeft niet ten onder te gaan.  Frankrijk bewijst dat.

Het goede overwon, het kwade verloor .

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Hopper:

Europa hoeft niet ten onder te gaan.  Frankrijk bewijst dat.

Het goede overwon, het kwade verloor .

Als het zogenaamde goede overwint en vervolgens de keet gaat afbreken om hun punt te bevestigen, stuur ik er met alle plezier de hond op af. Daar is ie voor: de keet bewaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wat een domme kop weer op de video : "Links bedreigt democratie temidden van de verkiezingsoverwinning van Marine Le Pen".
Dan zal ik je ven bijpraten @Figulus. Le Pen heeft de verkiezingen niet gewonnen.

Sensationele topictitel ook. 

3 uur geleden zei Figulus:

Als het zogenaamde goede overwint en vervolgens de keet gaat afbreken om hun punt te bevestigen, stuur ik er met alle plezier de hond op af. Daar is ie voor: de keet bewaken.


Heb je je hond nu een superman pakje aangetrokken? Hoe aandoenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

De verkiezingen winnen wil nog ni zeggen dat ge moogt leiden. 

En zelfs al zou de meest radicale nu aan de top komen om schoon schip te houden: het paard van Troje is binnen en Europa is gevallen. Derde keer is scheepsrecht dacht die @#$%!!! Duits. 

Wolvengedrag is wat regeert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Fundamenteel:

De verkiezingen winnen wil nog ni zeggen dat ge moogt leiden. 

En zelfs al zou de meest radicale nu aan de top komen om schoon schip te houden: het paard van Troje is binnen en Europa is gevallen. Derde keer is scheepsrecht dacht die @#$%!!! Duits. 

Misschien moet je je eens verdiepen in de politiek in Frankrijk? Frankrijk kent, net als Amerika, "winner takes it all". Dus ook al heeft le Pen meer stemmen gekregen dan anderen, dan nog hoeft zij niet te winnen.. Als je de belangrijkste en groot districten in Frankrijk wint dan win je de verkiezingen..

Tevens heeft Links dit heel goed gespeeld. Door het een strijd Links-Rechts te maken, linkse kandidaten te schrappen en een gezamenlijk front tegen Rechts te vormen. Dan moeten extreemrechtse mensen niet huilen.

Welk paard van Troje is er precies? En waarom? En hoezo is Europa gevallen? Europa is nog steeds het beste continent om in te wonen, vandaar dat er zoveel mensen hiernaartoe vluchten voor een beter bestaan. Wel heeft Europa dit mede gedaan door andere continenten binnen te vallen en de schatten naar Europa te brengen. Dus dat de mensen op andere continenten nu hierheen komen is een soort van karma.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Frankrijk, het enige land waar bijna alle kerken die platgebrand zijn per ongeluk in de brand hebben gestaan. Niet te vertrouwen die lui, en wat mij betreft wegwezen uit de EU. Stelletje watjes die geen oorlog kunnen voeren, laat ze lekker voor de spiegel blijven staan met hun gele hesjes en naar pis stinkende steden. Zowat failliet en nu handje ophouden bij ons.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Frankrijk, het enige land waar bijna alle kerken die platgebrand zijn per ongeluk in de brand hebben gestaan. Niet te vertrouwen die lui, en wat mij betreft wegwezen uit de EU. Stelletje watjes die geen oorlog kunnen voeren, laat ze lekker voor de spiegel blijven staan met hun gele hesjes en naar pis stinkende steden. Zowat failliet en nu handje ophouden bij ons.

Blame Germany!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid