Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 931
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

5 uur geleden zei Paulus888:

Jullie hadden allemaal een grote mond over wat de IDF met Iran ging doen. Blijkt weinig voor te stellen.

Dat valt te bezien. Wat ze precies gedaan hebben zal voorlopig onbekend blijven. Maar aangezien de meeste productie van raketten ondergronds zit, lijkt mij het bombardement een andere bedoeling hebben dan wordt voorgedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Figulus:

Dat valt te bezien. Wat ze precies gedaan hebben zal voorlopig onbekend blijven. Maar aangezien de meeste productie van raketten ondergronds zit, lijkt mij het bombardement een andere bedoeling hebben dan wordt voorgedaan.

Hahahah, hoe reageerde je op de aanval van Iran op Israel?

Meteen met "het stelde niks voor, geen doden. Iran kan niks"... En toen ik stelde dat men het allemaal geheim hield was het van "vingers in de oren"... En nu zeg je precies hetzelfde. Tevens lees ik dat ook bij al pro israel figuren. Kunnen er niet tegen dat het niks voorstelde en dat Iran niet van de kaart is geveegd..

ik hoop dat Iran nu niet meer terugdoet en dat er weer enigszins vrede komt tussen de mensen op Aarde. En een welbehagen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Paulus888:

Hahahah, hoe reageerde je op de aanval van Iran op Israel?

Meteen met "het stelde niks voor, geen doden. Iran kan niks"... En toen ik stelde dat men het allemaal geheim hield was het van "vingers in de oren"... En nu zeg je precies hetzelfde. Tevens lees ik dat ook bij al pro israel figuren. Kunnen er niet tegen dat het niks voorstelde en dat Iran niet van de kaart is geveegd..

ik hoop dat Iran nu niet meer terugdoet en dat er weer enigszins vrede komt tussen de mensen op Aarde. En een welbehagen.

Haha, je doet alsof Israël klaar is met aanvallen. Voor zo ver ik het kan bekijken zijn de aanvallen voornamelijk gericht op het uitschakelen van de defensie van Iran. Waarom zou je dat toch doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Figulus:

Haha, je doet alsof Israël klaar is met aanvallen. Voor zo ver ik het kan bekijken zijn de aanvallen voornamelijk gericht op het uitschakelen van de defensie van Iran. Waarom zou je dat toch doen?

Misschien dit al gelezen?

msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/minister-veldkamp-bracht-aankondiging-israëlische-aanval-over-aan-iran/ar-AA1sYTIw?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=f966e047d192420ca822268e8f2cb4d5&ei=16

Citaat

Hij belde gisteren met de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken. Op aanvraag van Israël heeft hij de Iraanse minister daarbij voorgehouden dat de aanval binnenkort zou worden uitgevoerd en het land op het hart gedrukt niet terug te slaan.

Zouden ze dit doen als ze nog van plan zijn om harder aan te vallen?

Of zou Israel eindelijk slim zijn en weten dat als ze Iran hard aanvallen ze zelf ook veel harder aangevallen worden door Iran? En dat er dan wel onschuldige doden in Israel vallen, in plaats van wat de twee aanvallen van Iran nu heeft opgeleverd?

En waarom ben je zo als Israel niet zo hard toeslaat maar niet zo als Iran dit doet?

Iran viel enkel militaire objecten aan, maar jij wist te vertellen dat de Iran Dome heel goed werkte en dat dat de reden was waarom er geen doden vielen.. Echt, objectiviteit op dit subject is van jou en Fv niet te verwachten.. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Figulus:

De luchtverdedigingsinstallatie is door Israël  uitgeschakeld in Syrië, Irak en Iran. Over Syrië en Irak lees je bijna niets maar die hebben ze ook te pakken gehad.  Alle S-400 en S-300 radars in Iran zijn vernietigd. En de belangrijkste fabrieken en opslagplekken van ballistische raketten in Iran zijn vernietigd.   Zodat de IDF strakjes, na de verkiezingen, met gemak de nucleaire installaties kan vernietigen. 

30 minuten geleden zei Paulus888:

Of zou Israel eindelijk slim zijn en weten dat als ze Iran hard aanvallen ze zelf ook veel harder aangevallen worden door Iran?

Ach ja, jij kent het profetisch Woord niet.  Iran zal worden vernietigd en het volk zal inderdaad, zoals Fundamenteel al aangaf, worden verspreid over de aardbodem. 

Jeremia 49:35-37

Onderstaand een goed artikel van Jan van Barneveld, weliswaar van een aantal jaren geleden alweer.

In de eindtijd zullen alle volken zich tegen Israël keren. De laatste oorlogen zijn de Jeruzalem-oorlogen waarover Zacharia uitvoerig profeteert. In onze tijd zijn er telkens gebeurtenissen en ontwikkelingen die profetisch geduid kunnen worden. We geven in dit artikel wat meer aandacht aan Elam dat nu Iran heet. Intussen blijft Israël de ‘knecht van de HERE’ en heeft duidelijke functies tussen de volken. God, de God van Israël, is een genadige God. Genesis 12:3 blijft ook in de eindtijd zijn kracht houden. Maar de toestand is erg spannend. Ook voor Nederland.

Op de Eerste Pinksterdag houdt Petrus een indrukwekkende rede. Hij begint met een citaat uit de profetie van Joël over de uitstorting van de Heilige Geest. Opvallend is dat Petrus, net als Joël, zijn citaat afsluit met een prachtige belofte: ‘En het zal zijn dat al wie de Naam van de HERE aanroept behouden zal worden’ (Handelingen 2:21; Joël 2:32). Het is veelbetekenend dat deze belofte staat onder het ‘bloed, vuur en rookzuilen’, de angstwekkende natuurverschijnselen die dan de aarde in de eindtijd teisteren. Dan, daarna, komt de gevreesde ‘Dag des HEREN’. Voor Israël zal er ‘op de berg Sion en te Jeruzalem ontkoming zijn’ (Joël 2:32). Joël en Petrus wijzen duidelijk en nadrukkelijk op deze genadige opening naar behoud in die vreselijke tijd. In onze bijna-eindtijd moet deze boodschap krachtig en dringend verkondigd worden. Want in die grote nood zal er geroepen worden. “Zorg toch dat ieder het weet: Ieder die de naam van de HERE aanroept zal behouden worden.” Jezus redt.

En de volken?
Paulus heeft een interessante vraag: ‘Is God alleen de God van de Joden? Niet ook van de heidenen?’ Hij antwoordt: ‘Zeker, ook van de heidenen’ (Romeinen 3:29). Profetieën over Syrië, Iran (Elam), Arabieren en de kustlanden en nog veel meer landen staan in de Bijbel. Meestal worden oordelen aangekondigd over wat die volken Israël hebben aangedaan. Jeremia moet de ‘beker met de wijn van de gramschap’ van de HERE die Jeruzalem moest drinken ook de volken aanbieden. Aan alle bewoners van de aarde! ‘Drinken zullen jullie’, klinkt het dreigend uit de mond van de HERE (Jeremia 25:15-29). Wat Israël overkomt, komt ook over de volken. Over Israël zijn er grote rampen geweest. De volken, wij, zijn gewaarschuwd! 

Nu, ook in de zeventig jaar van de moderne staat Israël, is Israël een toetssteen voor Gods zegen of vloek. Het verhuizen van de ambassades naar Jeruzalem is een belangrijk teken van de houding van een land tegenover Israël. Maar ook een teken tegenover de Messias, de Koning van Israël die van Jeruzalem de hoofdstad van de wereld zal maken. Het verhuizen van onze ambassade is niet alleen een teken van vriendschap voor Israël, maar ook een eerbetoon aan de Koning van Israël. De zegen vanuit Genesis kan ook een stuk genade van de HERE die tijd van oordelen.

De Nazi’s hebben in hun tijd een ‘beker van de gramschap’ over het Joodse volk uitgegoten. Duitsland heeft na WOII het Joodse volk om vergeving gevraagd en de jonge staat Israël financieel krachtig gesteund. Toen kwam er herstel en zegen over Duitsland. 
Ons land stond 50-60 jaar geleden van harte achter Israël. Ik herinner mij een prentje uit de Jerusalem Post. Toen stond Israël onder zware druk van landen rond Israël. Het prentje bestond uit een heuvel vol vuilnis en troep. Dat was de wereld. Tussen die troep stond een prachtige tulp in volle bloei. Wat was ik toen trots op ons land. En nu?

Vier pittige oorlogen heeft Israël moeten voeren en moeten winnen om niet onder de voet gelopen te worden. In al die jaren werd Genesis 12:3 steeds actueler. Engeland zegende Israël door de Balfour-verklaring. Werd zelf gezegend totdat Engeland de kant van de olie koos en Israël liet vallen. Dus verviel de wereldmacht van het grote Engelse wereldrijk aan de VS. De vorige president van de VS, Obama, verknoeide veel wat Israël betreft. Obama en zijn regering werd de schrik voor veel Israëlische politieke leiders. Gelukkig werd Hillary Clinton niet gekozen. Donald Trump werd op het nippertje president. “Als door een wonder,” zeggen veel evangelische christenen in de VS. Nu is Iran (Perzië of Elam) Israëls grote, gevaarlijke vijand. 

Iran en de bom
Opvallend is dat oude wereldrijken proberen weer een hoofdrol te spelen. De EU doet vergeefse pogingen het oude Romeinse Rijk te laten herleven. Turkije werkt hard aan het herstel van het grote Ottomaanse kalifaat waaraan na WOI een einde is gemaakt. De ayatollahs van Iran dromen van en werken aan de bom voor Allah. Het enorme Perzische wereldrijk van Cyrus is hun voorbeeld. Saoedi-Arabië en Israël zijn hun grootste vijanden. Met Saoedi-Arabië staat een Islamitische godsdienstoorlog op hun programma: De sjiieten van Iran tegen de soennieten van Saoedi-Arabië.

Een strijd die al van kort na de dood van Mohammed aan de gang is. 
Israël als ‘volk van God’ is de grote vijand van elk wereldrijk uit de duisternis. Syrië is inmiddels slagveld tussen Rusland en de VS (met Israël) en Iran met Rusland en Syrië. Iran heeft (had) militaire bases in Syrië vlakbij Israël bemand en gevuld met zware wapens en raketten. Israël heeft veel bases vernietigd en de ayatollahs hebben wraak gezworen. Israël verwacht dan ook een raketaanval op het noorden van het land. 

Rusland heeft het een beetje moeilijk met de situatie. Poetin wil geen oorlog met de VS en ook geen oorlog tussen Iran en Israël. Begin mei is Netanyahu weer eens naar Moskou gevlogen om met Poetin te overleggen. De diefstal van de Mossad, de Israëlische Geheime Dienst, van uiterst geheime documenten van Iran die aan het licht hebben gebracht dat Iran jarenlang gelogen heeft over hun atoombom-programma. Trump heeft de boodschap serieus genomen en het beruchte atoomverdrag met Iran opgezegd. 

De drie M’s van de EU, Merkel, Macron en Mogherini doen wat laatdunkend over de grote lading bewijzen die de Mossad uit een opslagloods in Teheran onder de ogen van de veiligheidsdienst van Iran uit het land heeft gesmokkeld. “Niets nieuws, dat wisten wij al lang,” zeggen de drie grote M’s van de EU. Als ze dat echt wisten, waarom zijn ze dan doorgegaan met het atoomverdrag dat ze drie jaar geleden met Iran gesloten hebben? Waarom ze nu doorgaan is duidelijk: Er spelen grote financiële belangen. 

Iran, Jeremia en Israël
Waarom zoveel over Iran? Er staat een actuele, belangrijke profetie in Jeremia over dat land: ‘Ik breek de boog van Elam, de zenuw van hun kracht en Ik breng over Elam vier winden van de vier hoeken van de hemel en Ik verstrooi hen naar al die windstreken… Ik breng rampspoed over hen, mijn brandende toorn, luidt het woord van de HERE’ (Jeremia 49:35-37). Wat is die ‘zenuw van hun kracht’? De HSV vertaalt: ‘de keur van hun gevechtskracht’. Een Engelse vertaling zegt: ‘de steunpilaar van hun macht’. Dat kan in onze tijd de ‘bom voor Allah’ zijn. 
Premier Netanyahu staat voor een zware taak. Hij met Avigdor Liberman (minister van Defensie) heeft van de Knesset toestemming om zonder overleg oorlog te beginnen. Hij weet ook dat antisemitische vijanden van Israël niet zullen aarzelen hun Jodenhaat in daden om te zetten zodra ze de kans ervoor krijgen. Hij weet ook hoe fel de haat van de ayatollahs is. Bid voor wijsheid. 

Jan van Barneveld

https://www.zoeklicht.nl/artikelen/eindtijd-en-iran-14142

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Flawless victory:

De luchtverdedigingsinstallatie is door Israël  uitgeschakeld in Syrië, Irak en Iran. Over Syrië en Irak lees je bijna niets maar die hebben ze ook te pakken gehad.  Alle S-400 en S-300 radars in Iran zijn vernietigd. En de belangrijkste fabrieken en opslagplekken van ballistische raketten in Iran zijn vernietigd.   Zodat de IDF strakjes, na de verkiezingen, met gemak de nucleaire installaties kan vernietigen. 

jemig man, hoe is het mogelijk dat je dit allemaal geloofd?

is de wens de vader van de gedachte? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om de zaken eens goed in perspectief te zetten:  gedurende de gehele oorlog tussen Oekraïne en Rusland was Oekraïne in staat 5 tot 6 Russische S-400 defensie-systemen te vernietigen. Gisteren heeft de IDF er 5 vernietigd in Iran in 3 uur tijd. 

55 minuten geleden zei Paulus888:

Zouden ze dit doen als ze nog van plan zijn om harder aan te vallen?

Slaap jij maar lekker verder. Peace and security, right.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Flawless victory:

Om de zaken eens goed in perspectief te zetten:  gedurende de gehele oorlog tussen Oekraïne en Rusland was Oekraïne in staat 5 tot 6 Russische S-400 defensie-systemen te vernietigen. Gisteren heeft de IDF er 5 vernietigd in Iran in 3 uur tijd. 

Slaap jij maar lekker verder. Peace and security, right.  

En blijf jij maar in je bubbeltje geloven. Waarschijnlijk gestaafd met bewijzen uit ARMA 3 of zo..

Toen Iran Israel aanviel zagen we allemaal fragmenten van raketten die aankwamen op Israëlische grond. Nu zien we niks. En we weten nu dat Israel via een Nederlandse ambassadeur aan Iran heeft gevraagd niks terug te doen. Ze hebben zich willen wreken en thats it. Terwijl Iran zich eigenlijke wraakte vanwege wat Israel deed tegen Iran en Libanon maar goed.

En maar uit de Bijbel citeren die enkele vage beschrijvingen heeft gedaan en daar nooit Iran of Rusland mee bedoelde... Echt, ik zou erom moeten lachen als het niet zo treurig was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Ja ze hebben dus de luchtafweer volkomen uitgeschakeld.   Iran gaat hier zeker op reageren.  De VS heeft reeds mobilisatiebewegingen gedetecteerd in Iran.

Ik mag altijd graag naar onderstaand kanaal kijken (daar heb ik mijn informatie echter niet vandaan, dat komt van vele Telgramkanalen). Misschien vind jij het ook aardig om te volgen.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Flawless victory:

Ja ze hebben dus de luchtafweer volkomen uitgeschakeld.   Iran gaat hier zeker op reageren.  De VS heeft reeds mobilisatiebewegingen gedetecteerd in Iran.

🤣

snap je echt de contradictie in dit verhaal niet? Denk je dat Iran denkt na een reactie dat ze dan hun luchtafweer weer op orde hebben? Of denk je dat Iran dommer is dan dom?

Je bent gewoon een vooringenomen sneuneus die denkt dat IDF alles goed kan doen en de rest van de tegenstander niet. Of de IDF word geholpen door JHWH of zo...

editL ik heb je bron gezien 🤣 🤣 🤣

waarschijnlijk net zo betrouwbaar als ninefornews of xandernieuws

bewerkt door Paulus888
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Bekeerling14 alias @Paulus888

Je hebt werkelijk geen flauw benul wat er op je afkomt. Er is in feite maar 1 sneuneus hier en dat ben jij. Een gezonde atheïst die een beetje goed verstand heeft en die vrede heeft met zijn ongeloof hangt niet rond op een christelijk forum. Dat jij dat wel doet, da’s pas sneu. 

Dat er mensen zoals Bekeerling14 alias Paulus888 zouden komen, is ons ook voorzegd in de Schrift.

Judas 1:18  (HTB) 'Tegen het einde van de tijd zullen er spotters komen, die zich aan hun onreine verlangens overgeven. '

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Flawless victory:

@Bekeerling14 alias @Paulus888

Je hebt werkelijk geen flauw benul wat er op je afkomt. Er is in feite maar 1 sneuneus hier en dat ben jij. Een gezonde atheïst die een beetje goed verstand heeft en die vrede heeft met zijn ongeloof hangt niet rond op een christelijk forum. Dat jij dat wel doet, da’s pas sneu. 

Dat er mensen zoals Bekeerling14 alias Paulus888 zouden komen, is ons ook voorzegd in de Schrift.

Judas 1:18  (HTB) 'Tegen het einde van de tijd zullen er spotters komen, die zich aan hun onreine verlangens overgeven. '

Nee dat klopt. Ik weet niks en jij bent de wetende hier.. Gefeliciteerd met je karakter, God zal heel blij met je zijn. Eindelijk een geslaagd mens.

Als je inhoudelijk niks te melden hebt kom je meestal met dit soort sneuneuzerij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Flawless victory:

Een profetisch overzichtje

over profetie gesproken: Het kanaal waar jij hier iets van post is al minimaal 5 jaar bezig met dezelfde retoriek.. Word jij (Fv) niet moe van jezelf dat je steeds dit soort kanalen als bron aangeeft?

Je kan nog beter iets van Ninefornews of Xandernieuws posten dan van dit kanaal... Misschien je een beetje verdiepen in de posthistorie van je bron, dan zet je jezelf op dit serieuze forum niet zo voor schut..

De gast die dit kanaal heeft doet het enkel voor de views en dan het geld dat hij krijgt van YT.. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Flawless victory:

Ik mag altijd graag naar onderstaand kanaal kijken (daar heb ik mijn informatie echter niet vandaan, dat komt van vele Telgramkanalen). Misschien vind jij het ook aardig om te volgen.

Ik bekijk de kwestie ook vanuit het volgende perspectief:

Israël, de nieuwe Toren van Babel.

Want laten we eerlijk zijn: Israël verpakt het allemaal in een vreselijk schijnheilig jasje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Figulus:

als je dit een menselijk schild vind dan snap je er geen jota van..

Een menselijk schild is het als je burgers van de vijandelijke partij gebruikt om ervoor te zorgen dat die andere partij niets durft te ondernemen. Of krijgsgevangenen. Zoals in Mei 1940 gebeurde in Nederland door de Duitsers.

Jullie hebben overigens wel erg bekrompen en eenzijdige bronnen. Maar dat snap ik wel van IDF-lovers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Figulus:

Ik heb onlangs jouw favoriete kanaal bezocht:

2 uur geleden! 750 Israëlische straaljagers neergeschoten door Iranian Air Defense Systems

Je hebt wel een punt te pakken denk ik.

die bronnen heb ik helaas voor jou nooit bekeken. Ik kijk meer naar Scott Ritter (een voormalige VP wapeninstructeur die al voor de inval in Irak zich terugtrok omdat hij wist dat Irak geen kernwapens had en men Irak toch binnen ging vallen), Jon Elmer (voor de Hamas en Hezbollah filmpjes van acties tegen de IDF), HistoryLegends (voor de Oekraine-Rusland oorlog) en anderen..

En ik weet dat ik die bronnen ook met een korreltje zout moet nemen, in tegenstelling tot jullie die jullie bronnen baseren op basis van religie en dat ze praten zoals jullie de werkelijkheid graag willen zien.

5 minuten geleden zei Flawless victory:

😂

jij bent waarschijnlijk iemand die echt denkt dat ik daar mijn "werkelijkheid" vandaan haal..

je moet eens een spiegeltje kopen en aan introspectie doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Paulus888:

Ik kijk meer naar Scott Ritter (een voormalige VP wapeninstructeur die al voor de inval in Irak zich terugtrok omdat hij wist dat Irak geen kernwapens had en men Irak toch binnen ging vallen)

Daar kijk ik ook wel eens naar. Voor iemand met pacifistische standpunten vind ik zijn intensief bemoeien met oorlog en militaire kwesties van hem een paradoxale man maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Figulus:

Daar kijk ik ook wel eens naar. Voor iemand met pacifistische standpunten vind ik zijn intensief bemoeien met oorlog en militaire kwesties van hem een paradoxale man maken.

Dat kan, maar hij is wel iemand die kennis heeft van zaken. Al zegt hij een paar maanden dat de IDF verslagen word. Dus daar vertrouw ik hem minder mee. Is door de FBI ondervraagd als een Russische spion. Omdat hij dingen zegt over Oekraine die men in het Westen niet leuk vind. Maar toch is hij in de Rusland-Oekraine oorlog goed op de hoogte. Wist al voor de Kursk invasie dat die zou mislukken. Terwijl het Westen nog heel lang deed alsof het een fantastische actie was van de Oekrainers. 

Richard Medhurst volg ik trouwens ook. Niet vanwege zijn kennis van wat er allemaal speelt, wel vanwege zijn mening. Is in Engeland gearresteerd vanwege het "steunen van terrorisme". Op YT niks van gemerkt overigens. Hij vervloekte net zo goed de aanval van Hamas als de reactie van de IDF..

Wat dat betreft ben ik het totaal niet eens met Fv die doet alsof de mensheid tegen Israel is. Terwijl ik merk dat mensen die tegen de acties van Israel zijn veelal worden opgepakt voor "steunen van terrorisme". Wat dat betreft leven we in gevaarlijke tijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Paulus888:

Dat kan, maar hij is wel iemand die kennis heeft van zaken. Al zegt hij een paar maanden dat de IDF verslagen word. Dus daar vertrouw ik hem minder mee. Is door de FBI ondervraagd als een Russische spion. Omdat hij dingen zegt over Oekraine die men in het Westen niet leuk vind. Maar toch is hij in de Rusland-Oekraine oorlog goed op de hoogte. Wist al voor de Kursk invasie dat die zou mislukken. Terwijl het Westen nog heel lang deed alsof het een fantastische actie was van de Oekrainers.

Oekraïne en Israël kennen hun paralellen. Zo zijn in beide oorlogen Rusland en Iran betrokken. In Oekraïne speelt Rusland een centrale rol in het conflict, met Iran als leverancier van wapens. In Israël is Iran de belangrijke speler, met Rusland als leverancier van wapens. Ik denk dat zijn antipathie tegen het Amerikaanse buitenlandse beleid zijn beoordelingsvermogen vertroebeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites