Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Paulus888:

dus je bent ook nog een seksist?

ik hoop voor je dat je gewoon een slechte dag hebt, anders is het wel erg met je gesteld.. De rest van je mening interesseert me trouwens niks. Want ik vind meningen van andere mensen geen geweld.

Maar dreigen met geweld is wel geweld. En dat is het verschil tussen jou en je maatje Fv en de rest van de maatschappij. 

HOO, het verschil betreft ook 1700 euro waar ik helemaal niks voor hoef te doen, behalve af en toe een extreem grote bek opzetten richting mensen die wat van mij verwachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 759
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

Zojuist zei Figulus:

Is niet nodig in Nederland. Tenzij je niet genoegen wil nemen met 1700 euro netto in de maand. Ruimschoots genoeg wat mij betreft.

Zeker genoeg, je hoeft er alleen maar je handje voor op te houden.

4 minuten geleden zei Paulus888:

ik heb een reactie van jou overigens gerapporteerd.

Elke gerapporteerde reactie komt alleen bij Sjako terecht. Sjako is echter een waardeloze moderator. Dat heb je zelf toch ook al gemerkt? Dit forum is gewoon zwaar fucked.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Figulus:

 

Een beetje rekenen doet je op deze som uitkomen en daar stemmen ze ook nog voor. De honden.

Maar het gaat ze gewoon niks aan. Monachos is blijkbaar zo gefrustreerd over zijn werk dat hij dat steeds weer opnieuw op jou moet afreageren. Pure jaloezie en een ander het licht in de ogen niet gunnen  Net als een gefrustreerde pitbull.  Het zwarte gat dat hij in de spiegel ziet is de frustratie in zijn eigen ziel. En dat noemt hij dan “heldervoelend” maar dat is de oude mens die nog niet gestorven is.
 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Maar het gaat ze gewoon niks aan. Monachos is blijkbaar zo gefrustreerd over zijn werk dat hij dat steeds weer opnieuw op jou moet afreageren. Pure jaloezie en een ander het licht in de ogen niet gunnen  Net als een gefrustreerde pitbull.  Het zwarte gat dat hij in de spiegel ziet is de frustratie in zijn eigen ziel. En dat noemt hij dan “heldervoelend” maar dat is de oude mens die nog niet gestorven is.

Haha, zo is dat. Ze zijn zelf pitbulls die mislukt zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Flawless victory:

Maar het gaat ze gewoon niks aan. Monachos is blijkbaar zo gefrustreerd over zijn werk dat hij dat steeds weer opnieuw op jou moet afreageren. Pure jaloezie en een ander het licht in de ogen niet gunnen  Net als een gefrustreerde pitbull.  Het zwarte gat dat hij in de spiegel ziet is de frustratie in zijn eigen ziel. En dat noemt hij dan “heldervoelend” maar dat is de oude mens die nog niet gestorven is.

Wel fijn dat Figulus er een tweede hond bij heeft. Jij bent inmiddels zijn schoothondje.

Figulus: zit Flawless!

Flawless: kwispel kwispel. Kwijl kwijl. Nog net geen rijgedrag maar het scheelt niet veel.

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel plezier met krom liggen voor een baas met een grote bek.

19 minuten geleden zei Monachos:

Wel fijn dat Figulus er een tweede hond bij heeft. Jij bent inmiddels zijn schoothondje.

Dat valt te bezien. Pitbulls zijn over het algemeen honden die zich weinig van elkaar aan trekken. Met een beetje pech tref je de volgende dag een van je honden onthoofd in de kennel aan. Zo ver laat ik het niet letterlijk komen.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Monachos:

Elke gerapporteerde reactie komt alleen bij Sjako terecht. Sjako is echter een waardeloze moderator. Dat heb je zelf toch ook al gemerkt? Dit forum is gewoon zwaar fucked.

Is dat zo? Wat doe je ie nog dan? Even laten merken dat je die hard bent? Om vervolgens toch te capituleren voor het geblaf?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Twaalf blikjes bier over een avond. Ik zou als alcoholist door het leven kunnen gaan als het van anderen afhangt. De gemiddelde Nederlander drinkt bijna 9 liter alcohol per jaar per persoon. Ga jezelf nakijken en niet iemand de schuld geven die 2 of 3 keer zo veel drinkt. Dat kleine beetje extra geeft enkel de grote hypocriet aan die je zelf bent. Met je gezeik over bier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn hondje is de mooiste en pakt de jouwe keihard aan als dat noodzakelijk blijkt. En indien cruciaal help ik hem van harte mee, opdat de hond moge zegevieren. Dat voelt heel fijn, op naar de volgende 10.000 kilometer. En de volgende 10.000 euro die ik per decennia wel ergens vandaan weet te slepen. Dankzij mijn mooie honden die van de jouwe gehakt maken en een fijne aanvulling zijn op jou geveinsde zogenaamde kutmoraal.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid