Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Figulus:

Volgens mij ben jij onbekend met het fenomeen "pitbull", zoals Cesar Milan dat ook is. Een pitbull ben je tussen de oren en is niet te domesticeren.

Dan heb jij blijkbaar alle afleveringen met de pitbulls Daddy and Junior gemist. Doe nou niet alsof je het beter weet dan Cesar Millan.

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 759
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

Zojuist zei Monachos:

Dan heb jij blijkbaar alle afleveringen met de pitbulls Daddy and Junior gemist.

Een kulopmerking. Al zou men alle honden die uiterlijk op een pitbull lijken afmaken, dan nog zou je een teckel kunnen overhouden met een pitbull-mentaliteit. Uiteindelijk komt het dus neer op de grootte van de hond. Als Cesar Milan daar echt met een pitbull te maken heeft gehad, dan was die uitzending gecanceld in RIP Cesar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Een kulopmerking. Al zou men alle honden die uiterlijk op een pitbull lijken afmaken, dan nog zou je een teckel kunnen overhouden met een pitbull-mentaliteit. Uiteindelijk komt het dus neer op de grootte van de hond. Als Cesar Milan daar echt met een pitbull te maken heeft gehad, dan was die uitzending gecanceld in RIP Cesar.

Je lult maar wat. Maar dat zijn we inmiddels wel gewend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Hoezo? Voel je je bedreigd? Tijd om maatregelen te nemen, want mocht ik je tegenkomen op m'n fietsje met jouw hond, dan zal ik zeker de proef op de som stellen.

Ik constateer dat jij mij iets aan wil doen, samen met je hond. Misschien moet je je energie ergens anders op richten. Bijvoorbeeld op het vinden van een baan en niet op die 'stoere' maar nutteloze praat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Monachos:

Ik constateer dat jij mij iets aan wil doen, samen met je hond. Misschien moet je je energie ergens anders op richten. Bijvoorbeeld op het vinden van een baan en niet op die 'stoere' maar nutteloze praat. 

Al geprobeerd, met als enige resultaat een chef met een grote bek. Dat heeft de werkgever geld gekost, ondanks dat ik zijn chef de hond bij het kraagje heb gevat met zijn grote bek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Monachos:

Nooit eens afgevraagd: "goh, misschien ligt het probleem wel gedeeltelijk of helemaal bij mij"?

Als dat zo zou zijn, waarom heeft het de werkgever van de chef dan geld gekost?

Krijg de tyfus maar met jullie constructies om het geweten zoet te houden. Ik ben een probleem en blijf dat, voor mijn part tot altijd na me dood. Krijg de 30 hechtingen maar te pakken die ik zal proberen te veroorzaken, mocht je dat overleven dan heb je mazzel. Drie maanden aan de sondevoeding zal je misschien laten voelen wat je een ander aan doet. En dan druk ik me minimaal uit. Met je gezeik om leven.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Figulus:

Als dat zo zou zijn, waarom heeft het de werkgever van de chef dan geld gekost?

Geen idee, ik was er niet bij. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Maar ik ben heldervoelend en bij jou voel ik alleen maar negativiteit. Je bent geen aardig, geen vriendelijk mens. Het voelt bij jou alsof ik met een black hole aan het communiceren ben. Een zwart gat waarin alles verdwijnt.

15 minuten geleden zei Figulus:

Krijg de tyfus maar met jullie constructies om het geweten zoet te houden. Ik ben een probleem en blijf dat, voor mijn part tot altijd na me dood. Krijg de 30 hechtingen maar te pakken die ik zal proberen te veroorzaken, mocht je dat overleven dan heb je mazzel. Drie maanden aan de sondesondevoeding zal je misschien laten voelen wat je een ander aan doet. En dan druk ik me minimaal uit. Met je gezeik om leven.

I rest my case.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Figulus:

Als dat zo zou zijn, waarom heeft het de werkgever van de chef dan geld gekost?

Krijg de tyfus maar met jullie constructies om het geweten zoet te houden. Ik ben een probleem en blijf dat, voor mijn part tot altijd na me dood. Krijg de 30 hechtingen maar te pakken die ik zal proberen te veroorzaken, mocht je dat overleven dan heb je mazzel. Drie maanden aan de sondesondevoeding zal je misschien laten voelen wat je een ander aan doet. En dan druk ik me minimaal uit. Met je gezeik om leven.


Laat je niet opnaaien door een stelletje bloeddorstige trollen joh. 

3 minuten geleden zei Monachos:

Geen idee, ik was er niet bij. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Maar ik ben heldervoelend en bij jou voel ik alleen maar negativiteit. Je bent geen aardig, geen vriendelijk mens. Het voelt bij jou alsof ik met een black hole aan het communiceren ben. Een zwart gat waarin alles verdwijnt.


“Heldervoelend”. 😂 “Een zwart gat”.  Dat is de vlek in je eigen onderbroek die je ziet en op Figulus projecteert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Monachos:

Geen idee, ik was er niet bij. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Maar ik ben heldervoelend en bij jou voel ik alleen maar negativiteit. Je bent geen aardig, geen vriendelijk mens. Het voelt bij jou alsof ik met een black hole aan het communiceren ben. Een zwart gat waarin alles verdwijnt.

I rest my case.

Daar gaat hij, al mijmerend over hoe hij toch zal reageren als het zo ver is. Ik denk dat ik er geld aan over hou als het aankomt op knokken tussen mijn en jou hondje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Figulus:

Daar gaat hij, al mijmerend over hoe hij toch zal reageren als het zo ver is. Ik denk dat ik er geld aan over hou als het aankomt op knokken tussen mijn en jou hondje.

De woorden van een zelfbenoemd 'christen'. Doe je aan weddenschappen om geld met hondengevechten of zo? Sneue werkeloze sukkel. Maak jezelf nuttig i.p.v. deze loze dreigementen te uiten.

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Van een christelijke hond inderdaad. Die zijn hond in de meeste omstandigheden heel goed weet te corrigeren met "niet doen", maar daar geen bal om geeft als het linkse honden betreft met een grote bek.

nogmaals, heb je een spiegel thuis?

ik denk dat ik spuug op jouw huis als ik wist waar je woonde. Dus wees maar blij dat ik dat niet weet..

ik heb een reactie van jou overigens gerapporteerd. Mij noemen ze een troll en dan rapporteren ze dat, maar jij dreigt gewoon met geweld tegen een medeforumlid. Dan ben je gewoon het haasje. Maar ja, wees blij. Dan heb je meer tijd om te solliciteren op veel te hoge functies zodat je weet dat je die functie niet krijgt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Paulus888:

dit is gewoon dreigen wat Figulus doet. En dan doe je alsof hij slachtoffer is en anderen de dader?

Doe je dit omdat je het echt meent, of omdat Figulus een mede christen is?


Je bent gewoon heel laf. Een waardeloze trol,  die lafhartig op zoek is naar steeds nieuw bloed om te drinken.   Ik vind het niet gek dat je dan een soortgelijke reactie krijgt.  Alleen gaat jouw vorm van geweld schuil achter IETS gecultiveerder gedrag.  Het laagje vernis is wat dikker bij jou. Meer niet.

 

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:


Je bent gewoon heel laf. Een waardeloze trol,  die lafhartig op zoek is naar steeds nieuw bloed om te drinken.   Ik vind het niet gek dat je dan een soortgelijke reactie krijgt.  Alleen gaat jouw vorm van geweld schuil achter IETS gecultiveerder gedrag.  Het laagje vernis is wat dikker bij jou. Meer niet.

 

 

welk geweld gebruik ik dan? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Paulus888:

welk geweld gebruik ik dan? 

Passief en heel lullig wijverig geweld dat je echt een mietje doet lijken. Niks confronterends en spuuglelijk geweld van een wijf dat gif gebruikt.

1 minuut geleden zei Flawless victory:


Dat gaat ze niks aan joh.  Geef ze geen voeding. Je privé zaken gaan deze honden niets aan.

Een beetje rekenen doet je op deze som uitkomen en daar stemmen ze ook nog voor. De honden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Figulus:

Passief en heel lullig wijverig geweld dat je echt een mietje doet lijken. Niks confronterends en spuuglelijk geweld van een wijf dat gif gebruikt.

dus je bent ook nog een seksist?

ik hoop voor je dat je gewoon een slechte dag hebt, anders is het wel erg met je gesteld.. De rest van je mening interesseert me trouwens niks. Want ik vind meningen van andere mensen geen geweld.

Maar dreigen met geweld is wel geweld. En dat is het verschil tussen jou en je maatje Fv en de rest van de maatschappij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid