Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Figulus:

Ja, echt een typisch potje dreigen wat Israël aan het doen is. Zelfs van dat dreigen vallen de palestijnen en dies meer zij al dood neer.

Israel dreigt van Libanon ene tweede gaza te maken. Ze dreigden Libanon tot het stenen tijdperk te bombarderen..

Over dat soort dreigementen heb ik het.

Ze hebben zelfs gedreigd om op Gaza een nuke te gooien. 

timesofisrael.com/far-right-minister-says-nuking-gaza-an-option-pm-suspends-him-from-cabinet-meetings/

middleeastmonitor.com/20240124-israel-minister-renews-call-for-striking-gaza-with-nuclear-bomb/

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 611
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

1 minuut geleden zei Paulus888:

Israel dreigt van Libanon ene tweede gaza te maken. Ze dreigden Libanon tot het stenen tijdperk te bombarderen..

Over dat soort dreigementen heb ik het.

Ze hebben zelfs gedreigd om op Gaza een nuke te gooien. 

timesofisrael.com/far-right-minister-says-nuking-gaza-an-option-pm-suspends-him-from-cabinet-meetings/

middleeastmonitor.com/20240124-israel-minister-renews-call-for-striking-gaza-with-nuclear-bomb/

Curtis LeMay echoot door in het heden. Destijds leek het toch een goed idee. Mij nu ook. Israël gaat dat beter doen dan de VS.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Figulus:

Curtis LeMay echoot door in het heden. Destijds leek het toch een goed idee. Mij nu ook. Israël gaat dat beter doen dan de VS.

en weer niet inhoudelijk reageren..

je staat niet voor niks op mijn negeerlijst, laat ik me maar aan dat lijstje houden. Dan hoef ik de borrelpraat van jou en Fv niet aan te horen aangaande dit conflict.. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Paulus888:

ja, volgens het sprookjesboek dat door Joden zelf geschreven is gaan de Joden winnen!

 


Zoals ik al eerder heb gezegd: de wereld keert zich tegen Israël en gaat afdwingen dat Israël wordt verdeeld (misschien wel door of met behulp van president Trump, die net als zijn voorgangers eens tweestatenoplossing wil). De antichrist komt op het toneel en deze zorgt ervoor dat Israël zijn derde tempel mag bouwen.  

Op een rijtje:

* Er zal een massale terugkeer plaatsvinden van Joden naar het land Israël (Deuteronomium 30:3; Jesaja 43:6; Ezechiël 34:11-13; 36:24; 37:1-14).  Dit is al gebeurd. Gek genoeg zijn er na 7 oktober alleen nog maar meer Joden naar Israël vertrokken. 

* De antichrist verschijnt op het toneel en zal een zevenjarig “vredesverdrag” sluiten met Israël         (Jesaja 28:18; Daniël 9:27). 

* De antichrist zal Israël toestaan de derde tempel te bouwen.(Daniël 9:27; Matteüs 24:15; 2 Tessalonicenzen 2:3-4; Openbaring 11:1).

* De antichrist zal zijn verbond met Israël verbreken, met als gevolg een wereldwijde vervolging van Israël (Daniël 9:27; 12:1, 11; Zacharia 11:16; Matteüs 24:15, 21; Openbaring 12:13).

* Israël zal worden binnengevallen (Ezechiël hoofdstukken 38-39).

*  Israël zal eindelijk Jezus erkennen als hun Messias (Zacharia 12:10). Israël zal hersteld en weer bijeengebracht worden (Jeremia 33:8; Ezechiël 11:17; Romeinen 11:26).

19 minuten geleden zei Paulus888:

Israel dreigt van Libanon ene tweede gaza te maken.



Hezbollah heeft van Libanon een tweede Gaza gemaakt.  De Libanese regering heeft daarmee ingestemd toen ze aangaven liever oorlog met Israël te krijgen dan dat ze tegen Hezbollah in zouden moeten gaan.

45 minuten geleden zei Paulus888:

 

IDF dat Iraanse generaals vermoord in Syrie, dat een Hamas leider vermoord in Iran zelf, hezbollah leiders vermoord in Libanon

 

 


Knap hè? Dat kleine landje Israël, dat niet groter is dan de provicies Noord- en Zuid-Holland bij elkaar, voert een oorlog om hun bestaansrecht, en dat op maar liefst 7 (!!) fronten.  En zij pakt daarbij alleen de terroristenleiders aan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:


Zoals ik al eerder heb gezegd: de wereld keert zich tegen Israël en gaat afdwingen dat Israël wordt verdeeld (misschien wel door of met behulp van president Trump, die net als zijn voorgangers eens tweestatenoplossing wil). De antichrist komt op het toneel en deze zorgt ervoor dat Israël zijn derde tempel mag bouwen.  

Op een rijtje:

* Er zal een massale terugkeer plaatsvinden van Joden naar het land Israël (Deuteronomium 30:3; Jesaja 43:6; Ezechiël 34:11-13; 36:24; 37:1-14).  Dit is al gebeurd. Gek genoeg zijn er na 7 oktober alleen nog maar meer Joden naar Israël vertrokken. 

* De antichrist verschijnt op het toneel en zal een zevenjarig “vredesverdrag” sluiten met Israël         (Jesaja 28:18; Daniël 9:27). 

* De antichrist zal Israël toestaan de derde tempel te bouwen.(Daniël 9:27; Matteüs 24:15; 2 Tessalonicenzen 2:3-4; Openbaring 11:1).

* De antichrist zal zijn verbond met Israël verbreken, met als gevolg een wereldwijde vervolging van Israël (Daniël 9:27; 12:1, 11; Zacharia 11:16; Matteüs 24:15, 21; Openbaring 12:13).

* Israël zal worden binnengevallen (Ezechiël hoofdstukken 38-39).

*  Israël zal eindelijk Jezus erkennen als hun Messias (Zacharia 12:10). Israël zal hersteld en weer bijeengebracht worden (Jeremia 33:8; Ezechiël 11:17; Romeinen 11:26).

ik heb gisteren al aangegeven waarom het niet waar is dat de wereld zich keert tegen Israel... Heb je gezien hoe de BBC de vier gedode 19-jarige sergeants aankondigde? Alsof het hier ging om Amerikanen die dood waren. Of Engelsen (ik weet niet of de BBC Engels is of Amerikaans).. Met foto's erbij, met de namen erbij. Terwijl als er Palestijnen omkomen niemand een fuck geeft behalve voor de stats. Men laat ook bij de gijzelaars zien de foto's en familie van de gegijzelden. Om ze menselijk te maken. Maar om de "gevangengenomen" Palestijnen geeft men geen zier. Die mogen niet met foto en al op de site of tv komen. Moet ze niet als mensen wegzetten immers. 

Ook word er vaak gezegd "zoveel Palestijnen gedood" maar nooit door wie. Maar als Hezbollah een aanval doet en er komt een Israelier om, meteen "aanval van Hezbollah veroorzaakt dode in Israel"...

En dat er meer Joden naar Israel gaan is simpelweg niet waar. Nu al een miljoen Israeliers die Israel verlaten hebben sinds de oorlog begon. Misschien dat Joden in andere landen meer antisemitisme ervaren en denken dat Israel het beloofde land is en daar nu heen gaan. Totdat zij ook veel in bunkers moeten schuilen en met hangende pootjes weer teruggaan naar hun eerste land.

 

youtube.com/watch?v=m2ckSC0LwdQ

 

.youtube.com/watch?v=X-STGobpKQY

youtube.com/watch?v=oXUGl9MK8gs

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Paulus888:

ik heb gisteren al aangegeven waarom het niet waar is dat de wereld zich keert tegen Israel...

 


Lezen is ook een vak. De wereld keert zich tegen Israël, is een (nabije) toekomstprofetie.  En we zien het begin daarvan al aankomen in het gedrag van de VN en van de VS.  Maar ik heb geen zin dat hier allemaal op te gaan noemen. 

En dat niemand de namen van Palestijnen noemt dat ligt aan Hamas.  Die kunnen de namen van hun overledenen meestal niet eens produceren en hebben vaak ook niet de beschikking over de exacte aantallen. Dat interesseert ze ook helemaal niets. In de islam geeft men niets om een mensenleven. Hamas maakt zoveel mogelijk burgerslachtoffers onder de eigen bevolking, om de wereld ertoe aan te zetten tegen Israël stelling te nemen. En dat lukt ze vooral onder atheisten.  Die trappen erin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Flawless victory:

De antichrist verschijnt op het toneel en zal een zevenjarig “vredesverdrag” sluiten met Israël         (Jesaja 28:18; Daniël 9:27). 

Je zegt maar wat. Dit staat niet in de teksten die je aanhaalt. Jesaja gaat totaal ergens anders over en Daniel over een bondgenootschap. Nou is een vredesverdrag al bijna niet haalbaar, maar een bondgenootschap.... hou toch op man. 

26 minuten geleden zei Flawless victory:

*  Israël zal eindelijk Jezus erkennen als hun Messias

Wie weet, als hij vanavond ineens opduikt en vrede sticht....

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Flawless victory:


Lezen is ook een vak. De wereld keert zich tegen Israël, is een (nabije) toekomstprofetie.  En we zien het begin daarvan al aankomen in het gedrag van de VN en van de VS.  Maar ik heb geen zin dat hier allemaal op te gaan noemen. 

En dat niemand de namen van Palestijnen noemt dat ligt aan Hamas.  Die kunnen de namen van hun overledenen meestal niet eens produceren en hebben vaak ook niet de beschikking over de exacte aantallen. Dat interesseert ze ook helemaal niets. In de islam geeft men niets om een mensenleven. Hamas maakt zoveel mogelijk burgerslachtoffers onder de eigen bevolking, om de wereld ertoe aan te zetten tegen Israël stelling te nemen. En dat lukt ze vooral onder atheisten.  Die trappen erin.

weer die leugens...

De doden worden zo goed mogelijk geregistreerd in de boeken van de Palestijnse autoriteit.. Tevens kom je op niet msm bronnen gewoon namen en foto's van dode Palestijnen tegen. Maar het zijn er zoveel. 

youtube.com/watch?v=poHGZW-mg_M

Hier staan alle namen op. Er is een Engelse groep die onderzoek doet naar de doden in Gaza en die nu al 7000 mensen hebben geregistreerd door open platform onderzoek. Dus zaken als facebook, instagram etc. Ze weten zelfs de mensen die Hamas lid waren (die kregen namelijk een aparte begrafenis met een Hamas vlag op zich). 

Je kan wle iedere keer Hamas de schuld geven maar het word zieliger en zieliger. 

Dat men in de islam niet om mensenlevens zou geven is overigens ook een gotspe. 

arno.uvt.nl/show.cgi?fid=97227

je zou wel kunnen stellen dat in een revolutie of opstand het leven van 1 persoon niet zo veel waard is als uitkomst van de revolutie of opstand zelf. Ook de opstand van de Nederlanden ging gepaard met vele doden, maar uiteindelijk wel de uitkomst die men voor ogen had. 

Ik heb overigens veel filmpjes gezien van Hamas strijders die aanvallen pleegden op de IDF, maar daarbij geen burgers gezien. De bronnen die ik volg zeggen ook dat zij geen burgers bestoken. Dus waar je precies "Hamas maakt zoveel mogelijk burgerslachtoffers" vandaan haalt weet ik niet. Het is de IDF die bombardeert en die bij hun eigen operaties zelfs heeft bepaald hoeveel burgerslachtoffers er mogen komen om 1 Hamas strijder te doden. Voor een leider geld uiteraard meer burgerslachtoffers dan voor een gewone militant. 

bewerkt door Paulus888
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Paulus888:

ja, dat is wat ik heb willen posten :D

maar ik ben niet zo goed in die linkjes op een forum te plaatsen. Alles wat ik al een jaar zeg zegt Raoul ook tijdens dat praatprogramma. Ook dat veel israeliers hier niet aan willen, die weten het niet eens.

Hij had het ook over "zogenaamde" vrienden van Israel. En ik begrijp waarom hij het heeft over zogenaamde vrienden. Want echte vrienden willen je weleens terugfluiten als je verkeerde dingen doet. En niet aanmoedigen. Tevens is het veel van die zogenaamde vrienden te doen om de strijd tegen Iran en de olie. En daar gebruiken ze nu Israel als proxy voor.

 

Raoul Heertje begrijpt dat veel 'christenen' vijanden zijn van het Joodse volk.   Christenen tussen aanhalingstekens, want dankzij de bescherming van diezelfde 'christenen' kunnen de Joden hun dagelijkse moordpartijen begaan.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Figulus:

Het zou een opzichzelfstaand incident kunnen zijn ware het niet dat er een terugkerend patroon van ineffectiviteit zichtbaar is als het gaat om ingrijpen in grootschalige conflictgebieden. Naast Karremans is daar Rwanda en Syrië bijvoorbeeld.


Ze zouden de blauwhelmen nu al moeten vervolgen.   Ze zijn in Zuid-Libanon gestationeerd met een mandaat om Hezbollah én de Israëlieten daar weg te houden. In plaats daarvan hebben ze jarenlang Hezbollah hun gang laten gaan en nu willen ze wèl optreden tegen de Israëlieten. Vervolgen die hap.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:


Ze zouden de blauwhelmen nu al moeten vervolgen.   Ze zijn in Zuid-Libanon gestationeerd met een mandaat om Hezbollah én de Israëlieten daar weg te houden. In plaats daarvan hebben ze jarenlang Hezbollah hun gang laten gaan en nu willen ze wèl optreden tegen de Israëlieten. Vervolgen die hap.

 

tegen de Israelieten lukt het wel, die zijn al uitgestorven namelijk :D

de mensen die nu Israel bewonen noem je Israeliers. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeanine Hennis-Plasschaert, VN-gezant voor Libanon, zegt dat het lijden van burgers in Libanon "ongekende hoogten" heeft bereikt. In een verklaring op X reageert Hennis op de Israëlische luchtaanvallen op Nabatieh in Zuid-Libanon, waarbij de burgemeester van de stad en vijf anderen zijn omgekomen.

"Deze aanval volgt op andere incidenten waarbij burgers en civiele infrastructuur zijn geraakt", zegt Hennis. "Schendingen van het internationaal humanitair recht zijn totaal onacceptabel."

De interim-premier van Libanon, Najib Mikati, heeft de aanval op het gemeentehuis van Nabatieh veroordeeld en beschuldigt Israël van het "doelbewust" aanvallen van een gemeenteraadsvergadering. Het Israëlische leger zegt dat posities en faciliteiten van Hezbollah doelwit waren van de luchtaanvallen in Nabatieh. (Bron: NOS)

De zionisten bombarderen ook de lokale democratie.  Steeds weer met de smoes dat Hezbollah er zit.  Denken ze nu echt dat we steeds dezelfde domme smoes geloven?  Dat geloven alleen sukkels.... 

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Monachos:

Suggestie: probeer het los te laten. Anders is deze discussie ook een soort jihad die maar continueert. En niemand wordt er blijer van. Sterker nog: het heeft het tegenovergestelde effect.

Met mijn bericht vanmorgen wilde ik een paar mensen een spiegel voorhouden en wie weet een enkeling tot een nieuw inziucht te laten komen. Het is nu wel duidelijk dat men dit niet leuk vindt en alleen maar de vraag heeft ontweken. 
Je moet tegen oorlogszuchtigen wel steeds over vrede beginnen, baat het niet dan schaadt het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hopper:

Jeanine Hennis-Plasschaert, VN-gezant voor Libanon, zegt dat het lijden van burgers in Libanon "ongekende hoogten" heeft bereikt. In een verklaring op X reageert Hennis op de Israëlische luchtaanvallen op Nabatieh in Zuid-Libanon, waarbij de burgemeester van de stad en vijf anderen zijn omgekomen.

"Deze aanval volgt op andere incidenten waarbij burgers en civiele infrastructuur zijn geraakt", zegt Hennis. "Schendingen van het internationaal humanitair recht zijn totaal onacceptabel."

De interim-premier van Libanon, Najib Mikati, heeft de aanval op het gemeentehuis van Nabatieh veroordeeld en beschuldigt Israël van het "doelbewust" aanvallen van een gemeenteraadsvergadering. Het Israëlische leger zegt dat posities en faciliteiten van Hezbollah doelwit waren van de luchtaanvallen in Nabatieh. (Bron: NOS)

De zionisten bombarderen ook de lokale democratie.  Steeds weer met de smoes dat Hezbollah er zit.  Denken ze nu echt dat we steeds dezelfde domme smoes geloven?  Dat geloven alleen sukkels.... 

Jij draagt er nu ook aan bij dat deze jihad continueert. Valt me tegen van een 'geestelijk mens'.

Deze discussie is een jihad van ego's.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Met mijn bericht vanmorgen wilde ik een paar mensen een spiegel voorhouden en wie weet een enkeling tot een nieuw inziucht te laten komen. Het is nu wel duidelijk dat men dit niet leuk vindt en alleen maar de vraag heeft ontweken. 
Je moet tegen oorlogszuchtigen wel steeds over vrede beginnen, baat het niet dan schaadt het niet.


Zoals Fundamenteel al zei - en dat zei hij goed - heb jij je loon al ontvangen en spreken Christenen niet over wat ze wel of niet doen.  Dat is tussen hen en God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Monachos:

Jij draagt er nu ook aan bij dat deze jihad continueert. Valt me tegen van een 'geestelijk mens'.

Deze discussie is een jihad van ego's.

Dank voor deze mededeling.    Wist je dat de jihad niet is wat men er doorgaans onder verstaat? 

https://www.al-islam.org/nutshell/files/jihad-nl.pdf

Imam Ali (vrede zij met hem) zei: ‘In de ogen van God is iemand die strijd
tegen zijn ego om God te gehoorzamen iemand met de rang van een vrome
martelaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:


Zoals Fundamenteel al zei - en dat zei hij goed - heb jij je loon al ontvangen en spreken Christenen niet over wat ze wel of niet doen.  Dat is tussen hen en God.

daar zijn veel gelovigen het niet mee eens..

 

.dedikkeblauwe.nl/news/christenen-geven-meer-aan-goede-doelen#:~:text=Christenen%20zijn%20in%20de%20afgelopen,onder%20wie%20ongeveer%203.000%20christenen.

als niemand zou spreken over wat ze wel of niet doen dan zou men dit niet weten immers? En je kan het praten over iets goeds ook kunnen zien als gratis reclame voor dat goede doel. Opdat mensen dat goede voornemen gaan volgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid