Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Monachos:

Waarom is ze volgens jou ongeschikt? Als ik een Amerikaan was zou ik op zeker op haar stemmen en niet op die narcistische oompa loompa aartsleugenaar.


Als ik je dat moet gaan uitleggen dan heb je haar niet gevolgd en weet je niet waar je het over hebt.  Keyword “unburdened”😂😂😂.

Harris is een narcist eersteklas, die alleen niet intelligent genoeg is om nog enige inhoud te produceren, waardoor ze alleen al op basis van haar vele slogans door de mand valt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 560
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

14 minuten geleden zei Hopper:

Misogynie ....


Ik ben het niet met hem eens dat een vrouw per definitie minder kwaliteiten heeft om als president te kunnen functioneren, maar Figulus heeft wel een punt als het gaat om het huidige wereldtoneel.  Met veel oorlogen en oorlogszuchtigen op het toneel, zoals Putin, Pezeshkian, Xi Jinping, lijkt het wel beter om een Trump in te zetten dan een Harris.  Voor het machtsevenwicht.  Harris is overduidelijk niet geschikt. Gelukkig is ze unburdened. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Figulus:

Vanaf vers 8 vind ik het zodanig schorten dat je me rug op kunt.

8 Zijt niemand iets schuldig dan elkander lief te hebben; want wie de ander liefheeft, heeft de wet vervuld.

9 Want de geboden: gij zult niet echtbreken, gij zult niet doodslaan, gij zult niet stelen, gij zult niet begeren en welk ander gebod er ook zij, worden samengevat in dit woord: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf.

10 De liefde doet de naaste geen kwaad; daarom is de liefde de vervulling der wet.

11 Gij verstaat immers de tijd wel, dat het thans voor u de ure is om uit de slaap te ontwaken. Want het heil is ons nu meer nabij, dan toen wij tot het geloof kwamen.

12 De nacht is ver gevorderd, de dag is nabij. Laten wij dan de werken der duisternis afleggen en aandoen de wapenen des lichts!

13 Laten wij, als bij lichte dag, eerbaar wandelen, niet in brasserijen en drinkgelagen, niet in wellust en losbandigheid, niet in twist en nijd!

14 Maar doet de Here Jezus Christus aan en wijdt geen zorg aan het vlees, zodat begeerten worden opgewekt.

Dat gedeelte vind je maar niks?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Monachos:

8 Zijt niemand iets schuldig dan elkander lief te hebben; want wie de ander liefheeft, heeft de wet vervuld.

9 Want de geboden: gij zult niet echtbreken, gij zult niet doodslaan, gij zult niet stelen, gij zult niet begeren en welk ander gebod er ook zij, worden samengevat in dit woord: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf.

10 De liefde doet de naaste geen kwaad; daarom is de liefde de vervulling der wet.

11 Gij verstaat immers de tijd wel, dat het thans voor u de ure is om uit de slaap te ontwaken. Want het heil is ons nu meer nabij, dan toen wij tot het geloof kwamen.

12 De nacht is ver gevorderd, de dag is nabij. Laten wij dan de werken der duisternis afleggen en aandoen de wapenen des lichts!

13 Laten wij, als bij lichte dag, eerbaar wandelen, niet in brasserijen en drinkgelagen, niet in wellust en losbandigheid, niet in twist en nijd!

14 Maar doet de Here Jezus Christus aan en wijdt geen zorg aan het vlees, zodat begeerten worden opgewekt.

Dat gedeelte vind je maar niks?

Praatjesmaker met je grote mond. Waar is jou naastenliefde te bekennen? Meneer de arrogante atheïst met zijn grote smoel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Monachos:

Hoezo? Gaat het over eten dan?

Jij gelooft dat aanstoot geven enkel over eten gaat en niet over iemand uitschelden?  Als jouw werk je dusdanig gefrustreerd maakt dat je daarna hier telkens je broeders uit komt schelden, is je werk dan nog wel een deugd? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:

Jij gelooft dat aanstoot geven enkel over eten gaat en niet over iemand uitschelden?  Als jouw werk je dusdanig gefrustreerd maakt dat je daarna hier telkens je broeders uit komt schelden, is je werk dan nog wel een deugd? 

Welke broeders? Er zitten hier geen broeders.

2 minuten geleden zei Figulus:

Dat zal allemaal, maar waar is je grote mond? Waar blijkt jou naastenliefde uit als men je berichten leest?

Die vraag zou ik serieus hebben genomen als jij zelf iets voorbeeldiger was in je uitingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Monachos:

Die vraag zou ik serieus hebben genomen als jij zelf iets voorbeeldiger was in je uitingen.

Owzo, moet het weer allemaal afhangen van mijn opstelling? Je hebt een grote mond en niks om dat mee te staven. Met je ad hominem-argumenten. Iran en de rest van de manke kuthonden die onderhanden zijn genomen gaan op zijn donder krijgen, zoals altijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Figulus:

Owzo, moet het weer allemaal afhangen van mijn opstelling? Je hebt een grote mond en niks om dat mee te staven. Met je ad hominem-argumenten. Iran en de rest van de manke kuthonden die onderhanden zijn genomen gaan op zijn donder krijgen, zoals altijd.

hou eens op met je schelden met honden en dergelijke..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Flawless victory:

Als ik je dat moet gaan uitleggen dan heb je haar niet gevolgd en weet je niet waar je het over hebt.  Keyword “unburdened”😂😂😂.

Harris is een narcist eersteklas, die alleen niet intelligent genoeg is om nog enige inhoud te produceren, waardoor ze alleen al op basis van haar vele slogans door de mand valt.

Beschouw je jezelf als intelligenter dan Kamala Harris?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Monachos:

Beschouw je jezelf als intelligenter dan Kamala Harris?

Intelligentie is als een menu; we hebben allemaal verschillende voorkeuren. Terwijl Harris zich richt op politieke strategieën en beleid, kan ik de kunst van de oorlog beheersen – laten we zeggen, we hebben elk onze eigen specialiteit!

Rot op met die lachende clown.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Intelligentie is als een menu; we hebben allemaal verschillende voorkeuren. Terwijl Harris zich richt op politieke strategieën en beleid, kan ik de kunst van de oorlog beheersen – laten we zeggen, we hebben elk onze eigen specialiteit!

Rot op met die lachende clown.

Ik vroeg het niet aan jou, uitkeringtrekker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid