Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 582
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

20 minuten geleden zei Figulus:

Wat een nonsens. Andere honden moeten gewoon uit zijn buurt blijven, en daar waar nodig is ie aangelijnd en gemuilkorfd. Prima hond met een pepertje in zijn kont.

je bent waarschijnljk gewoon iemand die op of achter de pc heel stoer doet maar dat in real life minder is...

Honden die andere honden aanvallen worden meestal preventief geruimd of men probeert iets aan het baasje te doen. Want een hond is niet vals geboren, maar word vals door degene die zijn of haar baasje is. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Paulus888:

Honden die andere honden aanvallen worden meestal preventief geruimd of men probeert iets aan het baasje te doen. Want een hond is niet vals geboren, maar word vals door degene die zijn of haar baasje is. 

Het gedrag van pitbulls is vaak het resultaat van hun erfelijke eigenschappen, niet per se van een "valse" aard. Ze raken gewoon gauw opgewonden van andere hondjes, die ze vervolgens als prooi zien ipv medehond. Hun energie, kracht en vastberadenheid kunnen dan leiden tot conflicten met andere honden, maar dat betekent niet dat ze vals zijn. Een pitbull is niet vals, maar het is hun genetische predispositie die hen vaak in de problemen brengt met andere honden. Onbegonnen werk om dat te veranderen, zeker bij de honden die dergelijke drift behoorlijk overgeërfd hebben gekregen. Een pitbull is pas vals te noemen als deze mensen gaat aanpakken m.i.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Het gedrag van pitbulls is vaak het resultaat van hun erfelijke eigenschappen, niet per se van een "valse" aard. Ze raken gewoon gauw opgewonden van andere hondjes, die ze vervolgens als prooi zien ipv medehond. Hun energie, kracht en vastberadenheid kunnen dan leiden tot conflicten met andere honden, maar dat betekent niet dat ze vals zijn. Een pitbull is niet vals, maar het is hun genetische predispositie die hen vaak in de problemen brengt met andere honden. Onbegonnen werk om dat te veranderen, zeker bij de honden die dergelijke drift behoorlijk overgeërfd hebben gekregen. Een pitbull is pas vals te noemen als deze mensen gaat aanpakken m.i.

never mind...

ik praat niet met mensen die achter de pc een grote mond opzetten.. Dus doei...

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Ballistische raket onderschept

Hoewel niet gemakkelijk is het ze toch weer gelukt! Ook ballistische raketten zijn te onderscheppen. In theorie zou je met één goed werkend "Arrow"-systeem verschillende raketten kunnen onderscheppen, afhankelijk van de omstandigheden. Ik ben ervan overtuigd dat Israël gebruikt maakt van AI waar wij nog mee geconfronteerd moeten worden.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Figulus:

Ballistische raket onderschept

Hoewel niet gemakkelijk is het ze toch weer gelukt! Ook ballistische raketten zijn te onderscheppen. In theorie zou je met één goed werkend "Arrow"-systeem verschillende raketten kunnen onderscheppen, afhankelijk van de omstandigheden. Ik ben ervan overtuigd dat Israël gebruikt maakt van AI waar wij nog mee geconfronteerd moeten worden.

 Israël heeft gezegd dat wanneer ze Iran zullen aanvallen, Iran niet zal weten wat hen heeft geraakt en waar het vandaan is gekomen.  Dus ze beschikken over ongekende technologie. Ze hebben ook gezegd dat het wapen grote precisie zal hebben en zeer vernietigend is. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

 Israël heeft gezegd dat wanneer ze Iran zullen aanvallen, Iran niet zal weten wat hen heeft geraakt en waar het vandaan is gekomen.  Dus ze beschikken over ongekende technologie. Ze hebben ook gezegd dat het wapen grote precies zal hebben en zeer vernietigend is. 

jij gelooft ook alles wat ze zeggen he 🤣

Maar tot nu toe zijn ze vooral goed in luchtgevechten (tegen groepen die geen vliegtuigen en geen luchtafweer hebben) en bombarderen van kinderen en vrouwen. Mano a mano verliezen ze zelfs van Hamas.. Om over Hezbollah maar te zwijgen.. Zelfs de zogenoemde spec ops van de IDF worden in een klap weggevaagd..Gisteren nog een mooi propagandafilmpje van Hezbollah gezien waarin ze een tank kapotschoten. Die "wisten ook niet van welke kant ze aangevallen werden"..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Flawless victory:

 Israël heeft gezegd dat wanneer ze Iran zullen aanvallen, Iran niet zal weten wat hen heeft geraakt en waar het vandaan is gekomen.  Dus ze beschikken over ongekende technologie. Ze hebben ook gezegd dat het wapen grote precisie zal hebben en zeer vernietigend is. 

Israël gaat de nucleaire faciliteiten aanvallen, of ze vernietigen de hele machtsstructuur in Iran. Ik denk dat er een heleboel koppen gaan rollen, mogelijk tegelijk met de vernietiging van de nucleaire faciliteiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Israël gaat de nucleaire faciliteiten aanvallen, of ze vernietigen de hele machtsstructuur in Iran. Ik denk dat er een heleboel koppen gaan rollen, mogelijk tegelijk met de vernietiging van de nucleaire faciliteiten.


Ik denk ook dat ze dit gaan doen, maar zeker is dat niet, want de VS speelt een lelijke dubbelrol en heeft Israël verboden de Iraanse nucleaire faciliteiten aan te vallen en ook de olie-industrie mogen ze niet aanvallen van Biden. Doen ze dat wel, dan zal de VS Israël niet helpen verdedigen. Netanyahu stelt de VS niet meer op de hoogte van wat ze gaan doen.  Ze vertrouwen er niet op dat de VS de informatie niet zou lekken naar Iran.  Maar ze geven dus wel aan dat ze Iran gaan raken op een zeer afschrikwekkende wijze. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Ik denk ook dat ze dit gaan doen, maar zeker is dat niet, want de VS speelt een lelijke dubbelrol en heeft Israël verboden de Iraanse nucleaire faciliteiten aan te vallen en ook de olie-industrie mogen ze niet aanvallen van Biden. Doen ze dat wel, dan zal de VS Israël niet helpen verdedigen. Netanyahu stelt de VS niet meer op de hoogte van wat ze gaan doen.  Ze vertrouwen er niet op dat de VS de informatie niet zou lekken naar Iran.  Maar ze geven dus wel aan dat ze Iran gaan raken op een zeer afschrikwekkende wijze. 

Wat valt er te verdedigen? Het is alles of niets.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Paulus888:

jij gelooft ook alles wat ze zeggen he 🤣

 


Jij bent erg naïef en onwetend.  Je hebt een grote mond maar daar houdt het dan ook wel op.

5 minuten geleden zei Figulus:

Wat valt er te verdedigen? Het is alles of niets.


Ja zo denk ik er ook over.  Maar zonder steun van de VS redt Israël het misschien ook niet. Ze zitten in een onmogelijke positie.  Hoewel eerder 80 procent van de Iraanse projectielen door Israël zelf is afgewend. Maar die andere 20 procent is door buitenlandse steun afgewend.   Maar het is inderdaad alles of niets. Wat de IDF in Libanon heeft aangetroffen aan tunnels en wapens en plannen om Israël aan te vallen is vele malen grootschaliger en vernietigender dan waar Hamas over beschikte.  En dat komen allemaal uit Iran.   Dus Israël moet wel doorpakken nu.  Maar als de VS geen wapens meer aan Israël zou leveren dan hebben ze wel een probleem. Hoewel Duitsland heeft gezegd altijd wapens te blijven leveren aan Israël. Dus ze zijn niet compleet afhankelijk van de VS.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Flawless victory:

Ja zo denk ik er ook over.  Maar zonder steun van de VS redt Israël het misschien ook niet. Ze zitten in een onmogelijke positie.  Hoewel eerder 80 procent van de Iraanse projectielen door Israël zelf is afgewend. Maar die andere 20 procent is door buitenlandse steun afgewend.   Maar het is inderdaad alles of niets. Wat de IDF in Libanon heeft aangetroffen aan tunnels en wapens en plannen om Israël aan te vallen is vele malen grootschaliger en vernietigender dan waar Hamas over beschikte.  En dat komen allemaal uit Iran.   Dus Israël moet wel doorpakken nu. 

Wel, eerst maar eens de verkiezingen afwachten. Zodra Trump aan de macht is zijn de kansen verkeken. En Trump komt aan de macht. Heb je gezien hoe die linkse trut zich een buil lacht om alles?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Flawless victory:


Jij bent erg naïef en onwetend.  Je hebt een grote mond maar daar houdt het dan ook wel op.

bedankt kerel.. dit neem ik enorm serieus van iemand die een 3500 jaar oud propagandaboekje serieus neemt en aan de hand daarvan de huidige wereldpolitiek ziet... in andermans schoenen staan heb jij nog niet geleerd. ik weet jouw leeftijd niet, maar als je ouder dan 30 bent dan vrees ik er een beetje voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Figulus:

Wel, eerst maar eens de verkiezingen afwachten. Zodra Trump aan de macht is zijn de kansen verkeken. En Trump komt aan de macht. Heb je gezien hoe die linkse trut zich een buil lacht om alles?


Ja Harris is op haar manier net zo seniel als Biden.  Maar Trump speelt ook een dubbelrol. Vergeet niet dat ook Trump voor een tweestatenoplossing is.  Dus hij lijkt wel erg op de hand van Israël te zijn maar hij wil even goed Zijn land verdelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Figulus:

Wel, eerst maar eens de verkiezingen afwachten. Zodra Trump aan de macht is zijn de kansen verkeken. En Trump komt aan de macht. Heb je gezien hoe die linkse trut zich een buil lacht om alles?

jullie kijken echt anders tegen de werkelijke situatie aan dan ingevoerde bronnen... Zodra Trump aan de macht is zijn de kansen van Israel bekeken? Wat the... lees ik hier?

Trump die de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem heeft verplaatst? De Trump die stelde dat men Gaza moest nuken? Die Trump? En die ook stelde dat Iran met nukes een probleem is voor Israel? Dat Israel dan weg is ALS Iran nucleaire wapens heeft?

Wat ik vreemd vind, want Rusland mag wel wapens hebben. Daar gaat men vanuit dat Rusland die wapens niet gebruikt omdat men dan weet zelf ook weg te zijn. Dit zou dan niet gelden voor Iran of zo? Kernwapens zijn altijd verdedigende wapens geweest. Ik heb het idee dat men Israel alles gunt en de landen eromheen niet. Dan kan de IDf die landen vrijelijk bombarderen? En het dan raar vinden dat landen als Iran en dergelijke kwaadaardig doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Ja Harris is op haar manier net zo seniel als Biden.  Maar Trump speelt ook een dubbelrol. Vergeet niet dat ook Trump voor een tweestatenoplossing is.  Dus hij lijkt wel erg op de hand van Israël te zijn maar hij wil even goed Zijn land verdelen.

Begrijp me niet verkeerd, ook Trump gaat problemen geven. Maar een vrouw aan het roer... dat levert nog meer problemen op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Begrijp me niet verkeerd, ook Trump gaat problemen geven. Maar een vrouw aan het roer... dat levert nog meer problemen op.


Dat ben ik niet met je eens.  Harris is totaal ongeschikt, net als Biden, maar dat heeft niks met geslacht te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Figulus:

Begrijp me niet verkeerd, ook Trump gaat problemen geven. Maar een vrouw aan het roer... dat levert nog meer problemen op.

Misogynie ....

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Paulus888:

jullie kijken echt anders tegen de werkelijke situatie aan dan ingevoerde bronnen... Zodra Trump aan de macht is zijn de kansen van Israel bekeken? Wat the... lees ik hier?

Trump die de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem heeft verplaatst? De Trump die stelde dat men Gaza moest nuken? Die Trump? En die ook stelde dat Iran met nukes een probleem is voor Israel? Dat Israel dan weg is ALS Iran nucleaire wapens heeft?

Wat ik vreemd vind, want Rusland mag wel wapens hebben. Daar gaat men vanuit dat Rusland die wapens niet gebruikt omdat men dan weet zelf ook weg te zijn. Dit zou dan niet gelden voor Iran of zo? Kernwapens zijn altijd verdedigende wapens geweest. Ik heb het idee dat men Israel alles gunt en de landen eromheen niet. Dan kan de IDf die landen vrijelijk bombarderen? En het dan raar vinden dat landen als Iran en dergelijke kwaadaardig doen?

Ook zonder Trump gaat Iran op zijn donder krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:

Dat ben ik niet met je eens.  Harris is totaal ongeschikt, net als Biden, maar dat heeft niks met geslacht te maken.

Waarom is ze volgens jou ongeschikt? Als ik een Amerikaan was zou ik op zeker op haar stemmen en niet op die narcistische oompa loompa aartsleugenaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:


Van verschillende kanten wordt gedacht dat Israël na Yom Kippur (aanstaande vrijdag op zaterdag) Iran gaat aanvallen.  We zullen zien.

Die zijn allang bezig. We lopen enkel achter de feiten aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid