Figulus 151 Geplaatst gisteren om 20:02 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 20:02 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Er worden christenen met geweld uit hun geboortesteden verdreven... Anyone cares? Kerken gesloten, gemeenschappen ontwricht, families verjaagd — niet door “extreemrechts”, maar door religieus autoritarisme en milities die perfect passen in het kamp waar de EU liever niet te hard over spreekt. Geen spoeddebatten, geen hashtags, geen morele paniek. Maar deze christen richt zijn vizier zonder pardon op mensen die een ander het licht niet in de ogen gunnen. Niet omdat hij weet wat raak schieten is, maar omdat iedereen de kans heeft en moet hebben om God te leren kennen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst gisteren om 20:06 Rapport Share Geplaatst gisteren om 20:06 2 minuten geleden zei Figulus: Kerken gesloten, gemeenschappen ontwricht, families verjaagd — niet door “extreemrechts”, maar door religieus autoritarisme en milities die perfect passen in het kamp waar de EU liever niet te hard over spreekt. Geen spoeddebatten, geen hashtags, geen morele paniek. Maar deze christen richt zijn vizier zonder pardon op mensen die een ander het licht niet in de ogen gunnen. Niet omdat hij weet wat raak schieten is, maar omdat iedereen de kans heeft en moet hebben om God te leren kennen. Het gebeurt door Israel... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst gisteren om 20:07 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 20:07 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Het gebeurt door Israel... Nonsens. En als het moet richt ik de kijker met evenveel plezier op jou. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst gisteren om 20:20 Rapport Share Geplaatst gisteren om 20:20 8 minuten geleden zei Figulus: Nonsens. En als het moet richt ik de kijker met evenveel plezier op jou. Ben je daar zeker van? While those targeting Christians are a tiny minority of Jewish extremists, attacks such as spitting toward clergy are enough to create a sense of impunity and thus overall fear, said Hana Bendcowsky. She leads the Jerusalem Center for Jewish-Christian Relations of the Rossing Center for Education and Dialogue. https://apnews.com/article/west-bank-christians-israel-palestinians-mideast-war-912c4f0ea073d8f091e762f1466a7423 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst gisteren om 20:22 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 20:22 Zojuist zei Fundamenteel: Ben je daar zeker van? Yup. En ik zal juichen als ik je weet te raken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Op 6-1-2026 om 21:22 zei Figulus: Yup. En ik zal juichen als ik je weet te raken. ja dat past wel in uw retoriek met Israel. Tip: Zeg dat ik Hamas was en ge komt er 11 op 10 mee weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 34 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 34 minuten geleden 26 minuten geleden zei Fundamenteel: ja dat past wel in uw retoriek met Israel. Tip: Zeg dat ik Hamas was en ge komt er 11 op 10 mee weg. Jullie slag zijn hartstikke gek in de kop. Dan mag ik nog van geluk spreken met mijn hersenbeschadiging. De geest is uit de fles en gaat er niet meer in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten