Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 4 minuten geleden zei Monachos: Bedoel je specifieke seksuele handelingen? Zo ja; welke? De conditie ... dus ook als je er niets mee doet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli Even ter verduidelijking waar ik tegen ageer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 4 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 14 minuten geleden zei Figulus: Even ter verduidelijking waar ik tegen ageer. En waar je blijkbaar zelf naar op zoek gaat. Want je krijgt dit niet vanuit het niets te zien. Je hebt zelf een bepaalde zoekopdracht op YouTube ingetypt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei Monachos: En waar je blijkbaar zelf naar op zoek gaat. Want je krijgt dit niet vanuit het niets te zien. Je hebt zelf een bepaalde zoekopdracht op YouTube ingetypt. Duh. Al geruime tijd heeft dit onderwerp mijn aandacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 16 minuten geleden zei Figulus: Even ter verduidelijking waar ik tegen ageer. 15 jaar geleden... In the Name of Jesus.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei Fundamenteel: 15 jaar geleden... In the Name of Jesus.... Logisch dat mensen hier tegen ageren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei Figulus: Logisch dat mensen hier tegen ageren. Ik heb echter buikpijn van het lachen. "You homosesxual demon, right now!!!" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik heb echter buikpijn van het lachen. "You homosesxual demon, right now!!!" Ik denk dat dergelijk optreden net zo bevestigend werkt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 3 minuten geleden zei Figulus: Ik denk dat dergelijk optreden net zo bevestigend werkt. Maar het toont wel hoe soft we vandaag geworden zijn. (Satire) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei Fundamenteel: Maar het toont wel hoe soft we vandaag geworden zijn. (Satire) Hoe bedoel je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei Figulus: Hoe bedoel je? Veel predikanten durven homoseksualiteit amper uitspreken vandaag Vroeger gingen ze daar veel fanatieker tegen in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Veel predikanten durven homoseksualiteit amper uitspreken vandaag Vroeger gingen ze daar veel fanatieker tegen in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten