Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
2 minuten geleden zei Flawless victory:

Nee. Welk debat?  Met Trump? Of anders? Heb je een link? Hield hij het vol zonder Gibberish en te willen gaan zitten op een niet bestaande stoel?

Ja, het debat tussen Biden en Trump. Was afgelopen nacht. "See for yourself":

 

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Flawless victory:

Waar wij strakjes mee opgezadeld zitten wordt ook interessant. Deze gezien, bij Vandaag Inside?

Nee had ik nog niet gezien. Nu wel! Ik herhaal de sprekers: we gaan het zien.

Overigens vind ik het zorgwekkender dat in het veel machtigere Amerika nu inderdaad de keuze is tussen de narcistische leugenaar Trump en Biden; een man die ik veel hoger acht maar laat zien dat hij inmiddels te oud is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Monachos:

Nee had ik nog niet gezien. Nu wel! Ik herhaal de sprekers: we gaan het zien.

Overigens vind ik het zorgwekkender dat in het veel machtigere Amerika nu inderdaad de keuze is tussen de narcistische leugenaar Trump en Biden; een man die ik veel hoger acht maar laat zien dat hij inmiddels te oud is.


Ik vind het allebei griezels. Maar ik schat de intelligentie en menselijkheid van Biden (als ie niet zo dement was) ook hoger in dan die van Trump. En goed scoren op wat intelligentie testjes zegt helemaal niets, daar kun je op trainen. Een hoog iq an sich zegt mij niet zoveel.

Toch sluit ik niet uit dat ook Biden een narcist is. Trump is een overte narcist, Biden zou wel eens een coverte narcist kunnen zijn. Ik las dit artikel: https://www.dailysignal.com/2023/08/23/joe-biden-is-narcissist-empath/

Link naar bericht
Deel via andere websites

Indien Trump wint, heeft hij dat vooral aan Biden te danken. Het egoistische oudje denkt nog steeds dat hij de beste kandidaat is om Trump te verslaan, terwijl de hele Democratische partij de wanhoop nabij is over zijn wanvertoning, gehakkel en versprekingen. Waarom laat die oude zich-telkens-versprekende seniele zak het niet aan een jongere, frissere, eloquentere en charismatische kandidaat over nu het nog kan?

Wat een zooitje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Chaim:

Indien Trump wint, heeft hij dat vooral aan Biden te danken. Het egoistische oudje denkt nog steeds dat hij de beste kandidaat is om Trump te verslaan, terwijl de hele Democratische partij de wanhoop nabij is over zijn wanvertoning, gehakkel en versprekingen. Waarom laat die oude zich-telkens-versprekende seniele zak het niet aan een jongere, frissere, eloquentere en charismatische kandidaat over nu het nog kan?

Wat een zooitje.

Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik begrijp ook niet waarom de Democrats zelf geen andere kandidaat naar voren schuiven.  Misschien kan dat niet zomaar omdat Biden een zittende president is, ik heb geen verstand van de Amerikaanse politiek.  Het lijkt haast wel alsof men WILdat Trump, de übernarcist, president wordt.   Het enige wat ze hoeven te doen is er een seniele zak 🤣 zoals jij hem noemt ernaast te zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Chaim:

Indien Trump wint, heeft hij dat vooral aan Biden te danken. Het egoistische oudje denkt nog steeds dat hij de beste kandidaat is om Trump te verslaan, terwijl de hele Democratische partij de wanhoop nabij is over zijn wanvertoning, gehakkel en versprekingen. Waarom laat die oude zich-telkens-versprekende seniele zak het niet aan een jongere, frissere, eloquentere en charismatische kandidaat over nu het nog kan?

Wat een zooitje.

Als er wel verkiezingen komen voor er een oorlog uitbreekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Monachos:

Waarom neemt de vice-president Kamala Harris het eigenlijk niet over? Of kan/mag dat alleen als Biden overlijdt? 

Dat kan volgens mij alleen als door een ingewikkelde procedure de president tijdelijk ongeschikt wordt verklaard om zijn functie uit te oefenen. Bijvoorbeeld omdat hij een zware operatie moet ondergaan. Dit gebeurde al eens op 19 november 2021, toen hij vanwege een operatie een kleine anderhalf uur lang Kamala Harris zijn taken overnam. Het is dus alleen voor tijdelijke ongeschiktheid. Bij permanente ongeschiktheid kan hij volgens mij gewoon worden afgezet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan nog interessant worden. Volgens Senator Ted Cruz zal Michelle Obama gekozen worden om Joe Biden te vervangen als de genomineerde voor de Democraten.  Aldus Amir Tsarfati op Telegram.   Via Google vond ik hierover: https://www.ndtv.com/world-news/michelle-obama-to-replace-joe-biden-us-senators-bold-prediction-5994892

Op het Telegramkanaal van Tsarfati lees ik nu dat het besluit is gevallen dat Biden zal stoppen met campagne voeren. Er zouden twee redenen voor zijn: 1) een stemming gehouden binnen de partij van de Democraten wijst uit dat de Democraten vinden dat Biden niet kan herstellen van het debacle van het debat; 2) de fondsen drogen op. 
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid