Hopper 813 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart Zit ik me daar nog even in 1 Korinthiërs 11 te lezen en wat lees ik daar? Want gelijkerwijs de vrouw uit den man is, alzo is ook de man door de vrouw; doch alle dingen zijn uit God. (Vers 12) Wat hier staat is dat God Zelf man noch vrouw kan zijn, de man is uit de vrouw en vice versa! Dan kan Jezus ook niet God zijn, want Jezus was een man. We zijn er uit. Paulus heeft gesproken. Amen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart 34 minuten geleden zei Hopper: Zit ik me daar nog even in 1 Korinthiërs 11 te lezen en wat lees ik daar? Want gelijkerwijs de vrouw uit den man is, alzo is ook de man door de vrouw; doch alle dingen zijn uit God. (Vers 12) Wat hier staat is dat God Zelf man noch vrouw kan zijn, de man is uit de vrouw en vice versa! Dan kan Jezus ook niet God zijn, want Jezus was een man. We zijn er uit. Paulus heeft gesproken. Amen. Gekker kan je het niet maken, ben je zeker van wat je schrijft? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 10 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei TTC: Gekker kan je het niet maken, ben je zeker van wat je schrijft? Ik hou me maar vast aan Paulus, die zal het wel weten. Hoe mensen er dan bij komen dat God een man, een vrouw of soms zelfs beiden is, is mij een raadsel. Daarnaast mogen we natuurlijk geen beeld maken van God en zowel man als vrouw hebben een (verschillend) beeld. Wat denk jij, zou God soms man en vrouw geschapen hebben en daarmee alles wat beeld heeft geschapen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 11 maart Rapport Share Geplaatst 11 maart 6 uur geleden zei Hopper: Ik hou me maar vast aan Paulus, die zal het wel weten. Hoe mensen er dan bij komen dat God een man, een vrouw of soms zelfs beiden is, is mij een raadsel. Daarnaast mogen we natuurlijk geen beeld maken van God en zowel man als vrouw hebben een (verschillend) beeld. Wat denk jij, zou God soms man en vrouw geschapen hebben en daarmee alles wat beeld heeft geschapen? Lees misschien even na wat je geschreven hebt, kan helpen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 12 maart Rapport Share Geplaatst 12 maart Op 10-3-2024 om 17:25 zei Hopper: We zijn er uit. Paulus heeft gesproken. Amen. Whoehahahahahaha...Paulus heeft gesproken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei (bewerkt) Op 10-3-2024 om 17:25 zei Hopper: Zit ik me daar nog even in 1 Korinthiërs 11 te lezen en wat lees ik daar? Want gelijkerwijs de vrouw uit den man is, alzo is ook de man door de vrouw; doch alle dingen zijn uit God. (Vers 12) Wat hier staat is dat God Zelf man noch vrouw kan zijn, de man is uit de vrouw en vice versa! Dan kan Jezus ook niet God zijn, want Jezus was een man. We zijn er uit. Paulus heeft gesproken. Amen. Dit is weer zo’n volkomen uit de lucht gegrepen conclusie. Er staat niet voor niets achter “doch alle dingen zijn uit God”. God Zelf is zowel man als vrouw. “En God schiep de mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; mannelijk en vrouwelijk schiep Hij hen”.(Genesis 1:27) 22 mei bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Je zou ook kunnen stellen dat de tegenstelling man-vrouw in God weg- of samenvalt. Je zou dat ook niet kunnen stellen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 23 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei Alleen de natuurlijke mens denkt dat God een man of een vrouw is. Dat is een van de kenmerken waaraan je natuurlijke mensen herkent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten