Spring naar bijdragen

God is man noch vrouw


Aanbevolen berichten

Zit ik me daar nog even in 1 Korinthiërs 11 te lezen en wat lees ik daar?  

Want gelijkerwijs de vrouw uit den man is, alzo is ook de man door de vrouw; doch alle dingen zijn uit God.

(Vers 12)

Wat hier staat is dat God Zelf man noch vrouw kan zijn, de man is uit de vrouw en vice versa!

Dan kan Jezus ook niet God zijn, want Jezus was een man.  We zijn er uit.  Paulus heeft gesproken.    Amen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Hopper:

Zit ik me daar nog even in 1 Korinthiërs 11 te lezen en wat lees ik daar?  

Want gelijkerwijs de vrouw uit den man is, alzo is ook de man door de vrouw; doch alle dingen zijn uit God.

(Vers 12)

Wat hier staat is dat God Zelf man noch vrouw kan zijn, de man is uit de vrouw en vice versa!

Dan kan Jezus ook niet God zijn, want Jezus was een man.  We zijn er uit.  Paulus heeft gesproken.    Amen.

Gekker kan je het niet maken, ben je zeker van wat je schrijft? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Gekker kan je het niet maken, ben je zeker van wat je schrijft? 

Ik hou me maar vast aan Paulus, die zal het wel weten.  Hoe mensen er dan bij komen dat God een man, een vrouw of soms zelfs beiden is, is mij een raadsel.

Daarnaast mogen we natuurlijk geen beeld maken van God en zowel man als vrouw hebben een (verschillend) beeld.   Wat denk jij, zou God soms man en vrouw geschapen hebben en daarmee alles wat beeld heeft geschapen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Hopper:

Ik hou me maar vast aan Paulus, die zal het wel weten.  Hoe mensen er dan bij komen dat God een man, een vrouw of soms zelfs beiden is, is mij een raadsel. Daarnaast mogen we natuurlijk geen beeld maken van God en zowel man als vrouw hebben een (verschillend) beeld.   Wat denk jij, zou God soms man en vrouw geschapen hebben en daarmee alles wat beeld heeft geschapen?

Lees misschien even na wat je geschreven hebt, kan helpen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid