Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wees niet de jager, maar de prooi.

Dat ga ik zeker openbaren als open goal om opnieuw nagetrapt te worden... Laat maar zo en blijf maar gewoon bij het onderwerp. Een christen kan zichzelf wel christen af verklaren, maar in re

Als ik je dan een aantal tips uit eigen ervaring mag geven: Laat het versterven zélf niet het doel zijn. Het gaat er niet om hoe streng je vast, maar of het je liefde tot God én je naasten doet v

Ik ben instinctief gaan bidden en onbewust deed ik mijn paternoster uit om in gebed te gaan... Dat zegt wel iets. Geef ons toch God Zijn tuin als een paradijs zoals Hij het ordained (gewijd) heeft. Waar zijn we in de wereld toch mee bezig om een paar mensen het gelijk te geven? What are we fighting for? (<- sink and synch in)

Ik ben gewoon gelovig in God de Vader, de Zoon en de Heilige Geest en heb daarbij al mijn errors. Maar uiteindelijk: SOLA SCRIPTURA. Van Genesis tot en met de Openbaringen, geen compromis. God kan dat allemaal en ik geloof dat simpelweg. Want ik weet waarvan Hij me gehaald heeft, VEEL meer tussen hemel en aarde dan wij aankunnen als mensen. Het portaal is Jezus Christus en den Heiligen Geest.

Soli Deo Gloria!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Zoveel prikkels!

Om zoiets te doen, heb je best geen buren enzo. Ik heb ondertussen zelfs het vliegend schijt aan vogels gekregen.

Als ik al misantroop was, is het er nu 10x erger op geworden en vertaalde zich dat  verder op dieren. Stomme vogels!

 

Je was van plan tijdens de vasten niet op internet te gaan, weet je nog?
Niet echt gelukt he....
Niet handig ook, als je prikkels wilt ontwijken.
Je doet het toch, dus het is weer eens helemaal aan jou alleen te wijten, en je geeft weer eens heel de wereld de schuld behalve jezelf.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je was van plan tijdens de vasten niet op internet te gaan, weet je nog?
Niet echt gelukt he....
Niet handig ook, als je prikkels wilt ontwijken.
Je doet het toch, dus het is weer eens helemaal aan jou alleen te wijten, en je geeft weer eens heel de wereld de schuld behalve jezelf.

Het internet is mijn probleem niet.

Wie geef ik de schuld? Niemand. Je ijlt. Ik weet maar al te goed dat mijn stoornis de oorzaak van alles is. Maar blijkbaar is het normaal duizendtal mensen meer op elkaar te duwen zodat de geur van de riool alom aanwezig wordt. Daarom ben ik dus gek, want ik vind deze gang van zaken niet normaal. Dus het probleem is ik :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Wie geef ik de schuld? Niemand. Je ijlt.

nou....

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Om zoiets te doen, heb je best geen buren enzo

 

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik heb ondertussen zelfs het vliegend schijt aan vogels gekregen.

 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik weet maar al te goed dat mijn stoornis de oorzaak van alles is.

Handel daar dan ook naar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

nou....

 

 

Ik zou het eens in bijbelformaat moeten nuanceren, de hel die het is!

Maar dat is finaal mijn eigen domme fout want mijn keuzes hebben me in een stad geleid en niet in een bos aan een stromend riviertje. Waar ik dan vogels kon killen zonder gezeik van buren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zou het eens in bijbelformaat moeten nuanceren, de hel die het is!

Maar dat is finaal mijn eigen domme fout want mijn keuzes hebben me in een stad geleid en niet in een bos aan een stromend riviertje. Waar ik dan vogels kon killen zonder gezeik van buren.

Dat zou wel heel erg vredelievend zijn he? Niet dus, je bent hier alleen je eigen frustratie aan het uiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat zou wel heel erg vredelievend zijn he? Niet dus, je bent hier alleen je eigen frustratie aan het uiten.

Wel het is duidelijk geworden dat ik totaal geen vredelievend mens ben en dat ook niet meer ga proberen zijn. :) Volgens mij is dat het hele probleem, incasseren, kroppen, zwijgen, doorstaan, lachen waar ik eigenlijk vies moet zien, te toegevelijk zijn ...

Het is gewoon beter meteen alles duidelijk te maken, meteen korte metten te maken en dat rustig waarmaken zodat niets zich nog opstapelt. Ik heb al veel vrienden gemaakt zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid