Spring naar bijdragen

Buikgriep


Aanbevolen berichten

Bel de huisarts.   Dit zijn geen zaken voor een forum.

Overleg met de huisarts. Mocht je die echt niet kunnen bereiken, wat me stug lijkt, bel dan je apotheek. Zij kunnen dan  ook advies geven.

Uitdroging is gevaarlijk. En de huisarts kent je persoonlijke situatie. Sterkte en beterschap toegewenst.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Ik weet niet of ik het in het goede deel plaats van het forum maar ik zit met het volgende. Ik heb buikgriep. Ik heb nu enorme dorst maar durf niet te drinken. Heeft er iemand tips om dit alles wat aangenamer te maken? 

Mocht het de buikgriep betreffen, dan juist meer drinken dan normaal. Niet te dikke soep werkt ook prima en geeft nog wat voeding ook. Stug volhouden, gaat wel weer over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei 010:

Ik weet niet of ik het in het goede deel plaats van het forum maar ik zit met het volgende. Ik heb buikgriep. Ik heb nu enorme dorst maar durf niet te drinken. Heeft er iemand tips om dit alles wat aangenamer te maken? 

Niks eten. En de kleur van je urine als graadmeter nemen. Die moet redelijker helder tot lichtgeel zijn. Donkergeel betekent te weinig gedronken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Toch veel water drinken hoor, door de diarree droog je sneller uit.

Veel beterschap alvast.

Bedankt. Ik heb een half uur terug een glas ijsthee op. Hoop dat het blijft zitten. Mijn vriendin heeft het ook en die kon in het begin ook geen vocht vasthouden. Hoop dat het mij wel lukt 🤞

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid