Hermanos2 549 Geplaatst 30 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 4 uur geleden zei 010: De Nederlandse overheid neemt ook wel is geld en goederen in beslag dat (vermoedelijk) via criminaliteit is verkregen? Is dat ook moreel verwerpelijk? Het woord 'vermoedelijk' is belangrijk. De herkomst zal bewezen moeten worden. En dan rijst de vraag, wat er met het geld gebeuren moet. Mag een overheid het zich zomaar toe-eigenen? Zonder aan te geven waarvoor het gebruikt gaat worden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 30 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Fundamenteel: Heeerrrlijke beginpost. wanneer poco (politiek correct) dames opbouwen waarom iets “moet”. Dat media zoveel invloed op mensen hun mening heeft en schapen zonder denken nablaten, is een zorgwekkende ontwikkeling in onze samenlevingen. Dus ook de "alternatieve" media? 2 uur geleden zei Hermanos2: Het woord 'vermoedelijk' is belangrijk. De herkomst zal bewezen moeten worden. En dan rijst de vraag, wat er met het geld gebeuren moet. Mag een overheid het zich zomaar toe-eigenen? Zonder aan te geven waarvoor het gebruikt gaat worden? De overheid mag het in beslag nemen, mits er gegronde rede is om dit te doen. Om het te onteigenen is denk ik toetsing van de rechter nodig. Edit: Ja er moet toetsing van de rechter zijn. Vanwege de inbreuk op het eigendomsrecht is de civielrechtelijke confiscatie alleen mogelijk na een onherroepelijke rechterlijke beslissing. Daarvoor moet de overheid voldoende aannemelijk maken dat het voorwerp in verband staat met criminaliteit. https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/11/16/nieuwe-instrumenten-voor-afpakken-crimineel-vermogen#:~:text=Om crimineel vermogen af te,andere landen moet worden samengewerkt . 30 maart 2022 bewerkt door 010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 34 minuten geleden zei 010: Dus ook de "alternatieve" media? Ja, ik volg geen van beide. Het is een charade, en die dame in de youtube aan een Russisch tankstation is daar een lopend testament van Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 30 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 Op 13-3-2022 om 13:34 zei Divine_will: Na de voor wappies neergezette zelf nadenkende mensen zijn er nu de Russen bijgekomen als doelwit van de deugmens en zijn cancelcultuur. Zo stapelt de deugmens zich de kolen op het hoofd. Uit haat voor “de vijand” wordt men zelf tot vijand, wordt men zèlf tot een dief en moordenaar. Ik vind een baksteen door de ruiten niet in verhouding staan met het uit de lucht schieten van een vliegtuig vol Nederlanders. Dat kan vast wel wat forser aangepakt worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 30 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 1 uur geleden zei Fundamenteel: Ja, ik volg geen van beide. Het is een charade, en die dame in de youtube aan een Russisch tankstation is daar een lopend testament van Hoe kom je dan aan informatie over wat er in de wereld gebeurt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2022 25 minuten geleden zei 010: Hoe kom je dan aan informatie over wat er in de wereld gebeurt? Niet. Maar ik research wel eens wetenschappelijke verslagen en luister naar diensten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divine_will 89 Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 13 uur geleden zei sandingisaskill: Ik vind een baksteen door de ruiten niet in verhouding staan met het uit de lucht schieten van een vliegtuig vol Nederlanders. Dat kan vast wel wat forser aangepakt worden. Jij bent de plaatsvervanger van Jezus of zo? Dat je meent dat jou de wrake toekomt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 44 minuten geleden zei Divine_will: Jij bent de plaatsvervanger van Jezus of zo? Dat je meent dat jou de wrake toekomt? Niet bepaald. Echter dat gepiepel over zielige russen bevalt me evengoed geenszins. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divine_will 89 Geplaatst 7 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Dit is bijbels gezien interessant, vind ik. Die Russische oligarchen die door de sancties zijn getroffen blijken Russische Joden te zijn en die keren terug naar Israël nu vanwege de sancties. Eerder haalde Israël ook Oekraïense Joden op. Ricky Tjin reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divine_will 89 Geplaatst 8 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 https://www.haaretz.com/israel-news/.premium.HIGHLIGHT.MAGAZINE-refugees-in-private-jets-russian-oligarchs-could-reshape-the-israeli-economy-1.10688315 https://www.timesofisrael.com/toxic-russian-oligarchs-come-under-increased-scrutiny-in-israel/ https://www.tabletmag.com/sections/news/articles/fate-putins-jewish-oligarchs Ricky Tjin reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 8 april 2022 Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 2 uur geleden zei Divine_will: https://www.haaretz.com/israel-news/.premium.HIGHLIGHT.MAGAZINE-refugees-in-private-jets-russian-oligarchs-could-reshape-the-israeli-economy-1.10688315 https://www.timesofisrael.com/toxic-russian-oligarchs-come-under-increased-scrutiny-in-israel/ https://www.tabletmag.com/sections/news/articles/fate-putins-jewish-oligarchs Eigen argumenten. Discussie valt of staat met argumenten. Het alleen plaatsen van een link of een zin die verwijst naar een andere site of forum helpt daar niet in. Indien dit toch gebeurt zal de link worden verwijderd. Links zijn bedoeld om je argumentatie te ondersteunen, maar niet om als argument te dienen. Bron: richtlijnen Credible. 4 uur geleden zei Divine_will: Dit is bijbels gezien interessant, vind ik. Die Russische oligarchen die door de sancties zijn getroffen blijken Russische Joden te zijn en die keren terug naar Israël nu vanwege de sancties. Eerder haalde Israël ook Oekraïense Joden op. Ziehier een standaard voorbeeld van spam: het gebruik van grote dikke letters. uitroeptekens en vraagtekens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divine_will 89 Geplaatst 8 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 (bewerkt) 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Eigen argumenten. Discussie valt of staat met argumenten. Het alleen plaatsen van een link of een zin die verwijst naar een andere site of forum helpt daar niet in. Indien dit toch gebeurt zal de link worden verwijderd. Links zijn bedoeld om je argumentatie te ondersteunen, maar niet om als argument te dienen. Bron: richtlijnen Credible. Ziehier een standaard voorbeeld van spam: het gebruik van grote dikke letters. uitroeptekens en vraagtekens. Houd goede moed. Over zeven jaar zijn we terug. Hopelijk ben je dan in leven en heb je het teken van het beest niet genomen. En is je bitterheid tegen God en de bijbel en je verbetenheid tegen de mensen uit je verdwenen. Het wordt een moeilijke tijd maar soms is dat nodig voor mensen hun hart verzachten. 8 april 2022 bewerkt door Divine_will Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten