Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

In België is er debat om conversietherapie te verbieden. Volgens mijn weten ken ik geen christelijke gemeenschap die hieraan meedoet, maar zijn er wel andere religies die het nog privaat doen.

Meer ben ik van mening dat dit ook een aanval op Zijn woord en Kerk is terwijl externe factoren voor een stijging in de holebi en transgender community zorgt. Paracetamol draagt bij aan een hormoonverstoring in een kind tijdens de zwangerschap. Wat bewezen is in vivo en zichtbaar in mensen. (Bewijzen op mensen ligt complexer dan op muizen/ratten. Maar wat bewezen is in dieren en evenzeer waar te nemen is in mensen, geeft wel een sterke indicatie).

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat is er erger, je kind blootstellen aan drag Queens of iemand zwaar mishandelen? Lastig hoor...... Wat zou Jezus hier van vinden?

Onwetendheid kan je niet bijstaan met nuances omdat ze geen dialoog maar debat zoeken om hun narcistische zelf te presenteren. From such turn away.

Het standpunt van de bijbel is duidelijk. De bijbel keurt homoseksualiteit af. Sommigen proberen het bijbels goed te praten door een heel vreemde draai te geven aan de teksten.  Maarja, wat moete

2 uur geleden zei Fundamenteel:

In België is er debat om conversietherapie te verbieden. Volgens mijn weten ken ik geen christelijke gemeenschap die hieraan meedoet, maar zijn er wel andere religies die het nog privaat doen.

Meer ben ik van mening dat dit ook een aanval op Zijn woord en Kerk is terwijl externe factoren voor een stijging in de holebi en transgender community zorgt. Paracetamol draagt bij aan een hormoonverstoring in een kind tijdens de zwangerschap. Wat bewezen is in vivo en zichtbaar in mensen. (Bewijzen op mensen ligt complexer dan op muizen/ratten. Maar wat bewezen is in dieren en evenzeer waar te nemen is in mensen, geeft wel een sterke indicatie).

 

Ik ga er wel in mee dat homo genezingstherapie afgeschaft moet worden. Want het werd door mensen bedacht. Geen bijbelse ondersteuning voor. De oplossing voor het hele lhbtqixyz etc gedoe? Geen flauw idee. De mens gaat dat niet lukken. Overal maar aan toegeven is geen oplossing. Mens is de weg kwijtgeraakt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Ik ga er wel in mee dat homo genezingstherapie afgeschaft moet worden. Want het werd door mensen bedacht. Geen bijbelse ondersteuning voor. De oplossing voor het hele lhbtqixyz etc gedoe? Geen flauw idee. De mens gaat dat niet lukken. Overal maar aan toegeven is geen oplossing. Mens is de weg kwijtgeraakt. 

In de Bijbel staat daar de doodstraf/hel op...

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

In de Bijbel staat daar de doodstraf/hel op...

Ben je het daar mee eens? Dat homo's de doodstraf moeten krijgen?

4 uur geleden zei Fundamenteel:

In België is er debat om conversietherapie te verbieden. Volgens mijn weten ken ik geen christelijke gemeenschap die hieraan meedoet, maar zijn er wel andere religies die het nog privaat doen.

Meer ben ik van mening dat dit ook een aanval op Zijn woord en Kerk is terwijl externe factoren voor een stijging in de holebi en transgender community zorgt.

Welke externe factoren? En hoe weet je of er een stijging is? Uit welke gegevens blijkt dit?

Citaat

Paracetamol draagt bij aan een hormoonverstoring in een kind tijdens de zwangerschap. Wat bewezen is in vivo en zichtbaar in mensen. (Bewijzen op mensen ligt complexer dan op muizen/ratten. Maar wat bewezen is in dieren en evenzeer waar te nemen is in mensen, geeft wel een sterke indicatie).

Waar blijkt dit uit? En er kan wel een hormoon verstoring zijn, maar dat betekend nog niet dat dat homoseksualiteit veroorzaakt.

 

Er is nog een hoop onbekend over het ontstaan van homoseksualiteit. Genetica lijkt wel een belangrijke rol te spelen.

https://www.eoswetenschap.eu/psyche-brein/zijn-er-oorzaken-van-homoseksualiteit

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hermanos2:

Ik ga er wel in mee dat homo genezingstherapie afgeschaft moet worden. Want het werd door mensen bedacht. Geen bijbelse ondersteuning voor. De oplossing voor het hele lhbtqixyz etc gedoe? Geen flauw idee. De mens gaat dat niet lukken. Overal maar aan toegeven is geen oplossing. Mens is de weg kwijtgeraakt. 

Ik ben niet voor verbieden. Maar als ze dat toch doen dan vind ik dat ze dan wel consequent moeten zijn en  dan ook écht álle homoconversietherapieën moeten verbieden. Dat betekent dan ook absoluut geen geslachtsveranderende operaties meer. 

En homoseksuelen die zelf op een andere wijze naar hun homoseksualiteit willen leren kijken, er op een andere wijze mee willen omgaan,  of juist vrede willen vinden met hun huidige levenswijze kunnen altijd nog de dieptepsychologie, de psychotherapie overwegen.  Ik denk dan o.a. aan de Rogeriaanse methode, dus ongestuurde, cliëntgerichte therapie.  Zo kunnen ze in alle rust zonder voorafbepaalde ideeën zichzelf leren kennen en van daaruit zelfstandig in alle vrijheid bepalen welke weg gevolgd wil worden.

Men kan wel homoconversietherapie verbieden maar men kan geen mens verbieden zichzelf ten diepste te leren kennen en van daaruit zelfstandig de individuele weg te kiezen die men zelf beschouwt als de juiste.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Divine_will:

Ik vind dat ze dan wel consequent moeten zijn en  dan ook écht álle homoconversietherapieën moeten verbieden. Dat betekent dan ook absoluut geen geslachtsveranderende operaties meer. 

Wat hebben homocenversietherapieen en genderdisforie met elkaar te maken. Homoseksualiteit en transgenders zijn niet hetzelfde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei 010:

Wat hebben homocenversietherapieen en genderdisforie met elkaar te maken. Homoseksualiteit en transgenders zijn niet hetzelfde.

Ook op transgenders werd met succes conversietherapie toegepast.

Heeft er dus alles mee te maken. ;)

17 minuten geleden zei 010:

Ben je het daar mee eens? Dat homo's de doodstraf moeten krijgen?

Welke externe factoren? En hoe weet je of er een stijging is? Uit welke gegevens blijkt dit?

Waar blijkt dit uit? En er kan wel een hormoon verstoring zijn, maar dat betekend nog niet dat dat homoseksualiteit veroorzaakt.

 

Er is nog een hoop onbekend over het ontstaan van homoseksualiteit. Genetica lijkt wel een belangrijke rol te spelen.

https://www.eoswetenschap.eu/psyche-brein/zijn-er-oorzaken-van-homoseksualiteit

Pharmakeia zoals paracetamol.

Ik kan u de gegevens delen. https://www.nature.com/articles/s41574-021-00553-7

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei 010:

Wat hebben homocenversietherapieen en genderdisforie met elkaar te maken. Homoseksualiteit en transgenders zijn niet hetzelfde.

 Alles.  Je kunt gewoon tussen je benen kijken en dan weet je je van God gegeven geslacht.  Daar heeft God geen enkele twijfel over laten bestaan. Daar kan geen verwarring over bestaan.  Als  genderdysforie  los zou staan van homoseksualiteit dan zou er juist geen  enkele reden zijn voor een geslachtsveranderende operatie.  Geslachtsveranderende operaties zijn gewoon ontkenningen van homoseksualiteit. Zo van “nee ik heb geen tegennatuurlijke neigingen, maar God heeft het verkeerde lichaam gegeven.” Nee meneer of mevrouw “transgender”, u plukt in dit leven de vruchten van de tegennatuurlijke seksuele handelingen die u in een van uw vorige levens willens en wetens bent aangegaan om geen nakomelingen te hoeven voeden en geen huwelijk aan te hoeven gaan.  Doordat u toen tegen de polarisatie van uw fysieke lichaam bent ingegaan door tegennatuurlijke seks te bedrijven zijn nu uw energetisch, astrale en mentale lichaam ook omgepoold. U bent ingegaan tegen de scheppingsorde van God, en plukt daar de vruchten van.  Dat vraagt om barmhartigheid, niet om (het) fysiek geweld (aan te doen).

Eens het verlangen ontstaat om “heel” te worden (en dit geldt voor ieder mens, ook voor heteroseksuelen want allen zijn we naar de natuur deel van een gebroken schepping) kan worden ingezien dat ieder mens zijn eigen oorzaak is en indien die mens het dan tot God de Vader uitschreeuwt dan legt Hij u aan de voeten van de Geneesheer, de Zoon Jezus Christus. En Hij gaat dan Zijn Weg met u.  Het draait in wezen allemaal om zelfkennis. En van daaruit om erkenning van de gebrokenheid waarin de mens verkeert. Dat geeft inzicht in de zonde en het verlangen naar Ultieme Genezing in Christus die ieder mens behoeft.

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

In de Bijbel staat daar de doodstraf/hel op...

Het standpunt van de bijbel is duidelijk. De bijbel keurt homoseksualiteit af. Sommigen proberen het bijbels goed te praten door een heel vreemde draai te geven aan de teksten. 

Maarja, wat moeten we ermee? Stel het is je eigen kind die uit de kast komt. 

De conversietherapie heeft zich in veel gevallen zelf gediskwalificeerd door haar afkeurenswaardige methoden. Zo kreeg iemand het advies om zichzelf met een bijbel te slaan zodra hij 'bepaalde gevoelens' voelde. Kijk, dat gaat niet werken. 

Laten diegenen die zichzelf oprecht willen leren kennen en de wens hebben te 'veranderen' dat dan wel met professionele begeleiding doen. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoezo wat moeten we ermee? Hen in de Waarheid opvoeden en standvast blijven belijden dat het een zonde is. Homofilie die aangeboren is, kan veroorzaakt zijn tijdens de draagschap van de moeder. Hormoonverstoring door paracetamol bv. Maar wat wél 100% zeker aangeboren is is je gender. 

Als mijn minderjarige lgbqt blijkt te zijn, weet ik niet zeker of dit aangeboren was door alle media aandacht. Liever dan opvoeden naar de norm van de Bijbel dan naar de westerse maatstaf. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoezo wat moeten we ermee? Hen in de Waarheid opvoeden en standvast blijven belijden dat het een zonde is. Homofilie die aangeboren is, kan veroorzaakt zijn tijdens de draagschap van de moeder. Hormoonverstoring door paracetamol bv. Maar wat wél 100% zeker aangeboren is is je gender. 

Als mijn minderjarige lgbqt blijkt te zijn, weet ik niet zeker of dit aangeboren was door alle media aandacht. Liever dan opvoeden naar de norm van de Bijbel dan naar de westerse maatstaf. 

Hoe ga je dat praktisch aanpakken? Je zult dan zelf als opvoeder het goede bijbelse voorbeeld moeten zijn door al je zondig gedrag per direct te stoppen. Heb je daartoe de kracht? 

In deze wereld ga je die strijd verliezen. De druk van buitenaf is te groot. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Hoe ga je dat praktisch aanpakken? Je zult dan zelf als opvoeder het goede bijbelse voorbeeld moeten zijn door al je zondig gedrag per direct te stoppen. Heb je daartoe de kracht? 

In deze wereld ga je die strijd verliezen. De druk van buitenaf is te groot. 

De overwinning op deze wereld is reeds behaald door Christus onze Heer en wij overwinnen door standvast in Hem te blijven staan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-3-2022 om 14:37 zei Divine_will:

Maar als ze dat toch doen dan vind ik dat ze dan wel consequent moeten zijn en  dan ook écht álle homoconversietherapieën moeten verbieden. Dat betekent dan ook absoluut geen geslachtsveranderende operaties meer

Dat is niet zo.  Dit soort operaties heeft niets te maken met het zijn van homo.

Op 2-3-2022 om 14:37 zei Divine_will:

Men kan wel homoconversietherapie verbieden maar men kan geen mens verbieden zichzelf ten diepste te leren kennen en van daaruit zelfstandig de individuele weg te kiezen die men zelf beschouwt als de juiste

Helemaal mee eens.  Maar ik ben bang dat je hiermee eigenlijk met tegenovergestelde bedoelt, nl NIET  zelfstandig onder groepsdruk een weg kiezen waar iemand vanuit zichzelf niet achter staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Helemaal mee eens.  Maar ik ben bang dat je hiermee eigenlijk met tegenovergestelde bedoelt, nl NIET  zelfstandig onder groepsdruk een weg kiezen waar iemand vanuit zichzelf niet achter staat.

Ik kan het niet helpen dat U blijkbaar in spiegelen ziet… en (om)dat U bang bent Uzelf daarop te onderzoeken.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is niet zo.  Dit soort operaties heeft niets te maken met het zijn van homo.

 

Iemand die in de war is of ie zich innerlijk mannelijk voelt of vrouwelijk en die geen homo is zal ook niet de fysieke conversietherapie van de geslachtsveranderende operatie hoeven ondergaan. Zo iemand kan gewoon heteroseksueel contact aangaan en af en toe eens vrouwenkleren aantrekken. Vrouwen hebben het wat dat betreft makkelijker want dat die regelmatig mannelijke kleren dragen vinden we sinds de tweede helft van de 20e eeuw normaal.

Op 2-3-2022 om 15:36 zei Hermanos2:

 

De conversietherapie heeft zich in veel gevallen zelf gediskwalificeerd door haar afkeurenswaardige methoden. Zo kreeg iemand het advies om zichzelf met een bijbel te slaan zodra hij 'bepaalde gevoelens' voelde. Kijk, dat gaat niet werken. 

Ik ben het met je eens dat dergelijke therapie belachelijk is maar of jezelf slaan met een bijbel zoveel achter-lijker is dan het mes in een gezond lichaam zetten en het de rest van het leven volstoppen met kunstmatige hormonen, waag ik te betwijfelen.  Over vijftig jaar kijkt de mensheid daarop terug op dezelfde wijze als we nu terugkijken op de middeleeuwse aderlating.

Deze video zou verplichte kost moeten zijn voor iedere arts in opleiding en nascholing en elke persoon die in de verleiding is gekomen om fysieke conversietherapie te ondergaan. Als een begin naar afschaffing van alle conversietherapie.

 

 

Op 2-3-2022 om 12:44 zei Hermanos2:

De oplossing voor het hele lhbtqixyz etc gedoe? Geen flauw idee. De mens gaat dat niet lukken. Overal maar aan toegeven is geen oplossing. Mens is de weg kwijtgeraakt. 

Met je eens. De oplossing ligt m.i. in het stoppen met het financieren van fysieke conversietherapie zoals geslachtsveranderende operaties, en een veel grotere rol voor psychotherapieën gericht op individuatie, zoals de  Rogeriaanse methode.  Maar omdat de mensheid de weg inderdaad is kwijtgeraakt en de gezonde leer niet meer (h)(er)kent denk ik dat de weg daartoe pas vrij komt te liggen onder leiding van Jezus en Zijn gemeente in het Duizendjarige Rijk.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot die tijd is fysieke conversietherapie big business voor Big Pharma die zich verrijken over de ruggen van verwarde mensen.  En de vele mensen met spijt leveren nog met geld in het laadje op.
 

 

En die worden zoveel mogelijk genegeerd

 

 

 

Follow the money. Conversietherapie verbieden, behalve als het met fysiek geweld gebeurt door artsen. Want DAN “wil de persoon het zelf”. En als ie kiest voor een andere conversietherapie, die ook niet werkt maar een stuk minder schadelijk en ingrijpend is dan het mes van de chirurg, dan mag dat niet. 
 

Men slaat een mug dood en slikt een kameel door.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Divine_will:

Iemand die in de war is of ie zich innerlijk mannelijk voelt of vrouwelijk en die geen homo is zal ook niet de fysieke conversietherapie van de geslachtsveranderende operatie hoeven ondergaan

Dat is geen conversie therapie maar een operatie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is geen conversie therapie maar een operatie. 

Dat is conversietherapie, op het lichaam gericht.  Wat er wordt omgezet / verwisseld/ veranderd / bekeerd wordt met het mes zijn de geslachtsdelen. Het lichamelijk symptoom wordt bestreden ipv het psychische probleem

Conversie

Let op: Spelling van 1858 verwisseling, verandering; ook bekeering. Converteren, veranderen, verwisselen; desgelijks bekeeren

conversie

• [medisch] omzetting.

Conversie

Een lichamelijk symptoom die het gevolg kan zijn van een psychisch problemen en waarvoor geen lichamelijke oorzaak gevonden kan worden.

https://www.encyclo.nl/begrip/conversie

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Divine_will:

Dat is conversietherapie, op het lichaam gericht.  Wat er wordt omgezet / verwisseld/ veranderd / bekeerd wordt met het mes zijn de geslachtsdelen. Het lichamelijk symptoom wordt bestreden ipv het psychische probleem

Conversie

Let op: Spelling van 1858 verwisseling, verandering; ook bekeering. Converteren, veranderen, verwisselen; desgelijks bekeeren

conversie

• [medisch] omzetting.

Conversie

Een lichamelijk symptoom die het gevolg kan zijn van een psychisch problemen en waarvoor geen lichamelijke oorzaak gevonden kan worden.

https://www.encyclo.nl/begrip/conversie

Fijn,  je legt goed uit wat conversie is. Maar we hebben het over conversietherapie. Het is niet voor niets dat je daar de betekenis niet van weergeeft, want dat betekent uitsluitend een aanpak waarmee met psychologische middelen wordt geprobeerd iemands homoseksuele of biseksuele oriëntatie te veranderen in een heteroseksuele.

https://www.amnesty.nl/encyclopedie/conversietherapie-en-mensenrechten

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Dat beloof ik:

want dat betekent uitsluitend een aanpak waarmee met psychologische middelen wordt geprobeerd iemands homoseksuele of biseksuele oriëntatie te veranderen in een heteroseksuele.

 De betekenis waartoe jouw link die probeert te verkokeren  is wat de publieke opinie wordt voorgehouden en dat  is dus duidelijk een grote leugen.

Maarja in jouw ogen is ook het Westblok goed en Rusland kwaad.  Voor jou is het eten van een frikandel hetzelfde als je laten inspuiten met een experimentele gentherapie.  Firma List & Bedrog B.V. zegt het, dus dan is het waar. En als de afdeling amnesty international zegt dat dat de betekenis is van het woord dan is dat zo. Dan hoef je zelf niet meer na te denken.  Je priesters hebben het immers gezegd en wat zij zeggen is waar, toch? En de kansel staat in bijna ieders woonkamer, dat was vroeger een bol kastje en tegenwoordig een plat scherm, van minimaal een meter groot.

Misschien toch die bijbel nog eens oppakken. De bijbel is zo gek nog niet. Gaat over De enige ware Doeltreffende Amnesty die nooit meer voorbij gaat.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Divine_will:

 De betekenis waartoe jouw link die probeert te verkokeren  is wat de publieke opinie wordt voorgehouden en dat  is dus duidelijk een grote leugen.

Maarja in jouw ogen is ook het Westblok goed en Rusland kwaad.  Voor jou is het eten van een frikandel hetzelfde als je laten inspuiten met een experimentele gentherapie.  Firma List & Bedrog B.V. zegt het, dus dan is het waar. En als de afdeling amnesty international zegt dat dat de betekenis is van het woord dan is dat zo. Dan hoef je zelf niet meer na te denken.  Je priesters hebben het immers gezegd en wat zij zeggen is waar, toch? En de kansel staat in bijna ieders woonkamer, dat was vroeger een bol kastje en tegenwoordig een plat scherm, van minimaal een meter groot.

Misschien toch die bijbel nog eens oppakken. De bijbel is zo gek nog niet. Gaat over De enige ware Doeltreffende Amnesty die nooit meer voorbij gaat.

Ach, ik heb 1 link gegeven, maar zou er zoveel kunnen geven, van rijksoverheid , tweede kamer, tot refoweb. Het is nu eenmaal de betekenis van het woord, met hoeveel frikandellen en bijbels je ook aan komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-3-2022 om 15:43 zei Fundamenteel:

Hoezo wat moeten we ermee? Hen in de Waarheid opvoeden en standvast blijven belijden dat het een zonde is. Homofilie die aangeboren is, kan veroorzaakt zijn tijdens de draagschap van de moeder. Hormoonverstoring door paracetamol bv. Maar wat wél 100% zeker aangeboren is is je gender. 

Als mijn minderjarige lgbqt blijkt te zijn, weet ik niet zeker of dit aangeboren was door alle media aandacht. Liever dan opvoeden naar de norm van de Bijbel dan naar de westerse maatstaf. 

Opvoeden in een warm gezin en warme gemeenschap  eerst en vooral door modelling, dus voorleven in waarheid en geest, is heel belangrijk. Met je eens.  Maar het is ook dan niet maakbaar, want elk kind brengt een eigen van God gegeven ziel en eigen van God gegeven levenslessen mee wanneer het afdaalt in het lichaam voor de geboorte. Veelal geldt dat hoe harder ouders een belief  erin willen rammen, hoe harder kinderen zich in en na de puberteit of zelfs nog later daartegen gaan afzetten. Doorleefd geloof is zoveel meer waard dan verstandsgeloof, omdat het leidt tot zekerheid.

Ik denk dat een eerstvolgend belangrijk station in de transgenderkwestie is dat men gaat inzien hoe  liefdeloos het is een lichaam te willen converteren in plaats van de persoon te begeleiden in het opdoen van zelfkennis en zelfacceptatie. In een wereldcultuur waarin de mens het spoor zo ver bijster is als nu gaat dat denk ik niet lukken.  Na de Wederkomst verandert dat, ook op aarde. Dat geloof ik. Omdat er dan een andere Wind gaat waaien.

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ex-transgenders vertellen hun verhaal.  Er is hoop….


 

 

Psalm 51:19
De offeranden Gods zijn een gebroken geest; een gebroken en verslagen hart zult Gij, o God! niet verachten,

Jes. 57:15
Want alzo zegt de Hoge en Verhevene, Die in de eeuwigheid woont, en Wiens Naam heilig is: Ik woon in de hoogte en in het heilige, en bij dien, die van een verbrijzelden en nederigen geest is, opdat Ik levend make den geest der nederigen, en opdat Ik levend make het hart der verbrijzelden,

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-3-2022 om 14:47 zei Fundamenteel:

Ook op transgenders werd met succes conversietherapie toegepast.

Heeft er dus alles mee te maken. ;)

Oh ja? Zijn daar wetenschappelijke publicaties van die dat aantonen?

Op 2-3-2022 om 14:47 zei Fundamenteel:

Pharmakeia zoals paracetamol.

Ik kan u de gegevens delen. https://www.nature.com/articles/s41574-021-00553-7

Ga je ook nog in op de vraag dat homo's de doodstraf of hel verdienen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-3-2022 om 16:40 zei Divine_will:

Ex-transgenders vertellen hun verhaal.  Er is hoop

 Dat is geen transgender, maar een standaard doorzichtig verzonnen  Amerikaans bekeringsverhaal, 14 in een dozijn met drugs, drank, prostitutie, verkrachtingen en gescheiden ouders. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid