Gaitema 439 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Dit vraag ik me af. Het geeft mij het idee dat de moderator onverschillig is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Ik geloof niet dat iets expres genegeerd wordt, feedback kan nuttig zijn om je hart te luchten of van je af te schrijven als je denkt of zeker weet dat je verkeerd begrepen wordt of een onjuiste beslissing is genomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 9 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) Ze zoeken het maar uit. Ik vind het een geel slecht moderartiewerk dat ze het feedbacktopic zo laten verstoffen. Dan kunnen ze net zo goed geen feedbackgedeelte hebben. 9 mei 2021 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 15 uur geleden zei Gaitema: Ze zoeken het maar uit. Ik vind het een geel slecht moderartiewerk dat ze het feedbacktopic zo laten verstoffen. Dan kunnen ze net zo goed geen feedbackgedeelte hebben. Dat zou jij toch heel goed moeten begrijpen. Hetzelfde, domweg geen antwoord geven, doe jij immers ook. Als ik ongemakkelijke vragen stel, reageer je met: Citaat En over geloof valt niet te twisten. Ik haak ook af. Tot later! Om in jouw woorden te eindigen: dan kun je net zo goed geen discussie hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 10 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) Ach, maar als je het snappen wil, Lees berthadudde.net 10 mei 2021 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten