Barnabas 178 Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Het gras verdort, de bloem valt af, als de Geest van de HEERE erover blaast. Voorwaar, het volk is gras. Het gras verdort, de bloem valt af, maar het Woord van onze God bestaat voor eeuwig. Jesaja 40:7,8 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Spreuken 16:31 31Grijze haren zijn een heerlijke kroon: op de weg van de gerechtigheid is die kroon te vinden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 30 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 3 minuten geleden zei Dannyr: Spreuken 16:31 31Grijze haren zijn een heerlijke kroon: op de weg van de gerechtigheid is die kroon te vinden Mooie tekst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 3 minuten geleden zei Barnabas: Mooie tekst Dank ☺️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Joël 2: 28: uw ouderen zullen dromen dromen, Ook een mooie belofte 😇 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Ouderdom kan een heel mooie tijd zijn, je gaat op je kennis, ervaringen en mooie momenten opteren, kan je nu uitdragen op internet, ik voel mij een beetje gezegend, jij ook waarschijnlijk 5 mei 2021 bewerkt door antoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 De vraag is wel een beetje wanneer we oud zijn. Voor middeleeuwse begrippen ben ik oud 😄. Maar Abraham ben ik nog niet. Maar ik merk wel dat ik door de tijd heen veel wijzer ben geworden. Vroeger verkocht ik nog wel eens iemand een knal, is ik boos op iemand was. Doe ik nu niet meer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 24 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Op 5-5-2021 om 15:24 zei antoon: Ouderdom kan een heel mooie tijd zijn, je gaat op je kennis, ervaringen en mooie momenten opteren, kan je nu uitdragen op internet, ik voel mij een beetje gezegend, jij ook waarschijnlijk Een beetje laat maar toch. Een andere tekst die mij erg helpt is: "God zal je in de ouderdom niet verlaten" en het blijft heerlijk om ook op hogere leeftijd een steentje bij te kunnen dragen. Op 5-5-2021 om 16:12 zei Gaitema: De vraag is wel een beetje wanneer we oud zijn. Voor middeleeuwse begrippen ben ik oud 😄. Maar Abraham ben ik nog niet. Maar ik merk wel dat ik door de tijd heen veel wijzer ben geworden. Vroeger verkocht ik nog wel eens iemand een knal, is ik boos op iemand was. Doe ik nu niet meer. Goeie zaak. Wanneer ben je oud. Het gaat geleidelijk lijkt mij. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Op 24-5-2021 om 10:29 zei Barnabas: Een beetje laat maar toch. Een andere tekst die mij erg helpt is: "God zal je in de ouderdom niet verlaten" en het blijft heerlijk om ook op hogere leeftijd een steentje bij te kunnen dragen Die tekst gaat over iemand die tot het huis van Jakob hoort. Als je daarvan afstamt, ok. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten