Ads1957 0 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 hallo iedereen, ik ben Ad Seelt, 64 en al sinds 2002 bezig de bijbel te lezen. Vanuit verschillende optieken. Ik heb een tijd met jehova's getuigen gestudeerd, maar dat was niet mijn voorkeur. Later via een christelijke motorclub die toch méér motorclub (USA stijl) was dan christelijk.... in het kerkeloze christen bestaan gerold en dat bevalt me prima. Ik lees ook de koran en dat geeft meer inzicht in het islamisme...en de verbinding met christen zijn. Ik ben hier omdat ik wel vragen heb, althans één in het bijzonder, maar die stel ik wel in een andere discussie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 47 minuten geleden zei Ads1957: hallo iedereen, ik ben Ad Seelt, 64 en al sinds 2002 bezig de bijbel te lezen. Vanuit verschillende optieken. Ik heb een tijd met jehova's getuigen gestudeerd, maar dat was niet mijn voorkeur. Later via een christelijke motorclub die toch méér motorclub (USA stijl) was dan christelijk.... in het kerkeloze christen bestaan gerold en dat bevalt me prima. Ik lees ook de koran en dat geeft meer inzicht in het islamisme...en de verbinding met christen zijn. Ik ben hier omdat ik wel vragen heb, althans één in het bijzonder, maar die stel ik wel in een andere discussie. Welkom Ad! Fijn om een nieuwe deelnemer te begroeten. Ben benieuwd naar je berichten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 3 uur geleden zei Ads1957: hallo iedereen, ik ben Ad Seelt, 64 en al sinds 2002 bezig de bijbel te lezen. Vanuit verschillende optieken. Ik heb een tijd met jehova's getuigen gestudeerd, maar dat was niet mijn voorkeur. Later via een christelijke motorclub die toch méér motorclub (USA stijl) was dan christelijk.... in het kerkeloze christen bestaan gerold en dat bevalt me prima. Ik lees ook de koran en dat geeft meer inzicht in het islamisme...en de verbinding met christen zijn. Ik ben hier omdat ik wel vragen heb, althans één in het bijzonder, maar die stel ik wel in een andere discussie. Welkom! Ik zeg maar zo: Als er 2000 jaar geleden al motoren waren geweest, was Jezus op een Royal Enfield Jeruzalem binnengereden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 11 minuten geleden zei Dat beloof ik: Welkom! Ik zeg maar zo: Als er 2000 jaar geleden al motoren waren geweest, was Jezus op een Royal Enfield Jeruzalem binnengereden. Hij komt terug op een GoldWing! Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Welkom op het forum, Ad. 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Hartelijk welkom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Dag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten