Jimmy 15 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Hallo iedereen, ik ben Jimmy en kom uit België. Ik was op zoek naar forums om dingen te delen waar ik soms mee bezig ben. Deze bevatten muziek die ik maak (christelijke muziek) en ook verkondig ik dingen wanneer ik het geloof heb dat Christus mij ze meedeeld. Ik hoop dan ook dat ik dat hier mag doen zodat wij elkaar kunnen bemoedigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Aha... ik ken u nog van gelooft.nl of was dat .com? Welkom alleszins. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jimmy 15 Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Aha... ik ken u nog van gelooft.nl of was dat .com? Welkom alleszins. Hey! Ja ik dacht je naam ook nog te herkennen! Ik ben wel heel hard veranderd tegen toen maar al maar goed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 3 minuten geleden zei Jimmy: Hey! Ja ik dacht je naam ook nog te herkennen! Ik ben wel heel hard veranderd tegen toen maar al maar goed Hier hetzelfde, veel veranderde voor het betere Toen dronk ik nog veel alcohol, nu ben ik daar geheelonthouder van. Wesley en Jimmy reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jimmy 15 Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Hier hetzelfde, veel veranderde voor het betere Toen dronk ik nog veel alcohol, nu ben ik daar geheelonthouder van. Mooi van je!!!! Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Hoi Jimmy, welkom op het forum. Hoop dat je er een leuke tijd hebt. Jimmy reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 2 uur geleden zei Fundamenteel: Toen dronk ik nog veel alcohol, nu ben ik daar geheelonthouder van. Nu nog de rest 👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 5 minuten geleden zei Dat beloof ik: Nu nog de rest 👍 Onkruid vergaat niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jimmy 15 Geplaatst 8 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Je hebt dat al heel goed gedaan Fundamenteel! En ik ben er zeker van dat samen met Christus je nog meer dingen kan veranderen!!!!! Geef de hoop nooit op want Christus is bij ons allemaal!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Welkom Jimmy. Jimmy reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Welkom @Jimmy Jimmy reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Welkom Jimmy Jimmy reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten