Bastiaan73 705 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 (bewerkt) Steeds meer mensen proberen met raketten te ontsnappen aan de problemen op aarde. Woensdag verliet opnieuw een groep van twee Russische mannen en een Amerikaanse vrouw onze planeet. Met een Russische raket ontsnapten Sergej Rijikov, Sergej Koed-Svertsjkov en Kathleen Rubins woensdagmiddag naar de ruimte. Miljarden mensen mochten niet mee. Andere landen hebben geen goed woord over voor de laffe vluchtpoging. Ook minister van Buitenlandse Zaken Stef Blok is niet te spreken over de actie van het drietal. “Ik geef toe dat er veel problemen zijn op aarde, maar dit is natuurlijk niet de oplossing”, fulmineert hij. “De timing is ook buitengewoon ongelukkig. De mensheid heeft te maken met een enorme pandemie. Gewoon een raket pakken en er tussenuit knijpen is dan wel héél makkelijk hè? Eerlijk gezegd vind ik het knap asociaal.” Bron: https://nieuwspaal.nl/laf-drietal-gebruikt-raket-om-aarde-te-verlaten/ 16 oktober 2020 bewerkt door Bastiaan73 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 En wat doen ze eraan in Den Haag? Helemaal niks! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 1 minuut geleden zei Desid: En wat doen ze eraan in Den Haag? Helemaal niks! Stef Blok is toch boos, noem dat maar niet niks!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 4 uur geleden zei Mullog: Stef Blok is toch boos, noem dat maar niet niks!!! ja das ook weer waar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 5 uur geleden zei Bastiaan73: Bron: https://nieuwspaal.nl/laf-drietal-gebruikt-raket-om-aarde-te-verlaten/ 🤣 Gooi lekker in een 'grappig' topic in plaats van te experimenteren samen met je vriendjes 😉 Mullog reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Durf je dat ook? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 11 uur geleden zei Modestus: Durf je dat ook? Hoogtevrees, mij niet gezien. Maar ik blijf het fantastisch vinden wat de man hier doet. Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten