Thinkfree 528 Geplaatst 7 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2020 Honden vertonen soms betere eigenschappen dan de mens, trouw is daar één van. Bastiaan73 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 7 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Thinkfree: Honden vertonen soms betere eigenschappen dan de mens, trouw is daar één van. Ja hoor, zolang je hem maar eten geeft valt dat probleem prima te teckelen. 7 juli 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 7 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2020 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: 7 minuten geleden zei Thinkfree: Honden vertonen soms betere eigenschappen dan de mens, trouw is daar één van. Ja hoor, zolang je hem maar eten geeft valt dat probleem prima te teckelen. Opmerkelijk dat jij in 'problemen' denkt Kaasjeskruid. Ik lees geen probleem in de uiting van Thinkfree. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 7 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2020 Zojuist zei Bastiaan73: Opmerkelijk dat jij in 'problemen' denkt Kaasjeskruid. Ik lees geen probleem in de uiting van Thinkfree. Jij snapt dan ook maar bar weinig van honden heb ik al wel door. En daar komen vaak probleemhondjes van. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 13 uur geleden zei Hermanos2: 14 uur geleden zei Dat beloof ik: De 'HUN' in de eerste zin. En dat gaat dan weer over profeten en leraren, die staan genoemd aan het begin van het hoofdstuk. Een vrij vaag hoofdstuk waar halverwege (vers 9) ook weer staat dat God mensen uit hun beproeving kan verleiden. Erg tegenstrijdig dus. Als zelfs jij kunt aangeven waar het over gaat dan kan het dus niet vrij vaag zijn. Inderdaad. Maar als er mensen zijn, zoals jij, die het desondanks toch niet snappen, ben ik de beroerdste niet om het toch nog even uit te leggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten