TTC 1.560 Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 38 minuten geleden zei Noel2: Ja, levenskunst is de manier waarop je gefrustreerd moet zijn kiezen. Een brug voor je vrije uitzicht bijvoorbeeld. Een gesprek over helikoptergeld is als een kind dat moeilijke vragen stelt aan zijn/haar ouders, waarna ze zich in alle bochten moeten wringen om niet te moeten zeggen wat iedereen wel weet maar niet durft zeggen, wat we vervolgens economisch verstand plegen te noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 29 minuten geleden zei Noel2: Het gaat 5 jaar duren, dus dan is dat helikoptergeld wel nodig ja. Kan je best voorzichtig mee zijn, er bestaan twee totaal verschillende interpretaties hierover. De eerste om het hedendaagse systeem in stand te kunnen houden, de tweede om nu net een fluweelzachte transformatie mogelijk te maken met nog veel meer in het verlengde. Schokkend voor wie dit niet begrijpt, vanzelfsprekend voor anderen. Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 15 minuten geleden zei Noel2: Contragewicht.... Axis Mundi Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 moderatie: Dit topic heb ik verplaatst en ik sluit het ook. Gaarne topics openen met een heldere afbakening waarover we het gaan hebben en bijvoorbeeld de topicstart afsluiten met een paar duidelijke vragen in het kader van het onderwerp. Bastiaan73 en Dat beloof ik reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten