Bastiaan73 705 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Is dit beter @Trajecto? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 3 minuten geleden zei Bastiaan73: Is dit beter @Trajecto? Ja, dat is beter. Even afwachten maar of @Fundamenteel en @TTC graag zo'n topic hebben. Als er wordt gepost dan is het in orde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Het is belachelijk. Ik post hier niets behalve dit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 55 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is belachelijk. Ik post hier niets behalve dit. Zou een verbetering zijn als je alleen hier zou post in dit topic, kan de rest weer gewoon een discussie voeren in de andere topics. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 15 minuten geleden zei Quest: Zou een verbetering zijn als je alleen hier zou post in dit topic, kan de rest weer gewoon een discussie voeren in de andere topics. Zei degene die quasi alleen post om tegen en over mij te zagen? Niet getreurd. Ik maakte al een off topic draad aan. Ik ga echt niet posten in een draad toegewijd aan mij hoor. “De rest” gaat zelf regelmatig off topic, ook in mijn draden. Alsof dat me zou tegenhouden terug on topic te komen? Niet moeilijk dat vele hier nog single zijn. Bende hypocriete zagen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 15 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2019 Fundamenteel: Alle off topics dus hier Allereerst, @Dat beloof ik Wat like je een post waar je zelf ingaat op het gesprek en alzo dus ook “oeverloos” zeurt? @TTC niet alles is van de duivel maar waar je uw alternatieven wilt toepassen wel. Geld is de bron van alle kwaad. Less is more Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten