Gaitema 439 Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Op 3-8-2019 om 06:53 zei antoon: heb jij profetische gaven Nu zondag wordt het boven de 20 graden en is het herfstvakantie. Mijn tweede opmerking over een korte broek in de herfstvakantie komt ook uit ☺️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bazreda 0 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Op 23-6-2019 om 17:01 zei Chaim: De NASA ontkent niet de zeespiegelstijging, noch de opwarming van de aarde, noch dat de mens daar een beslissende rol in speelt, noch ontkent de NASA dat het proces op Antarctica nog omkeerbaar zou zijn. Het vecht slechts de verhouding aan die bestaat tussen de aangroei van ijs die 10.000 jaar geleden begon en de verliezen die tegenwoordig door de opwarming van de aarde steeds groter worden. Volgens dezelfde oude boeken bestonden er eveneens sprekende slangen, pratende ezels, een splijtende zee, een stilstaande zon, een ark waar miljoenen diersoorten in pasten, mensen die over het water liepen, enzovoort. Je hebt het recht dit te verkondigen, ik heb het recht erom te lachen. Samen met de kleinkinderen van ons allen. Het proces van globale zeespiegelstijging, waar Antarctica volgens de NASA binnen 20 tot 30 jaar ook aan mee zal gaan doen, heeft zijn kantelpunt waarschijnlijk bereikt, waardoor het onomkeerbaar is geworden. En eveneens de NASA ontkent niet dat het proces nog te stoppen is. Mijn zoon maalde 's avonds ook altijd urenlang door, dus ik begrijp je zoektocht heel goed. Voor die leeftijd en lichaamsbouw is een Verzwaarde deken 5kg op een 140x200 cm bed precies goed. Doordat de deken lekker ruim is, vormt deze zich als een fijne cocon om het lichaam heen. De druk is erg milde en rustgevend, wat hem helpt om de prikkels van de dag snel te verwerken. Hij draait nu veel minder en valt binnen een kwartier in slaap. Het heeft bij ons voor heel veel rust gesorgd. Bedankt voor de informatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten