TTC 1.560 Geplaatst 11 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 5 minuten geleden zei Noel2: Het leven voor elkaar de moeite waard maken. Inzichten zijn altijd gratis, er is iets mysterieus aan de hand. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 21 minuten geleden zei Noel2: Het leven voor elkaar de moeite waard maken. En wie ben jij om te bepalen voor een ander wat de moeite waard is? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 11 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: En wie ben jij om te bepalen voor een ander wat de moeite waard is? Wat zou jij de moeite waard vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Zojuist zei Noel2: Dat moet die ander dan aangeven... Het is nog een hele opgave om er achter te komen wat de moeite waard is. zeker zo tegen het einde. Oke, doe mij de inhoud van jou portemonnee dan maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 9 minuten geleden zei Noel2: Zesentwintig Euro Daarna graag alles wat er op je bankrekening staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 7 minuten geleden zei Noel2: 102,48 Euro Uiteraard, dat zeggen ze allemaal. Ik heb niks en krijg nooit wat. Dan wil ik graag voor de rest van je leven alle inkomsten van jou op mijn bank gestort krijgen. Ben je getrouwd? Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Uiteraard, dat zeggen ze allemaal. Ik heb niks en krijg nooit wat. Dan wil ik graag voor de rest van je leven alle inkomsten van jou op mijn bank gestort krijgen. Ben je getrouwd? De manier waarop jij reageert zegt veel over hoe je zelf in elkaar steekt, en zegt niets over wat Noel met ons deelde aan inzicht.... 11 augustus 2019 bewerkt door Dolce Vita Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Dolce Vita: De manier waarop jij reageert zegt veel over hoe je zelf in elkaar steekt, en zegt niets over wat Noel met ons deelde aan inzicht.... Aldus de newageachtige psychologe. 11 augustus 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 9 minuten geleden zei Noel2: Wat een venijn zit er in jou... Integendeel, jullie met je prietpraatjes zijn het venijn. Met die rare god van jullie. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 2 minuten geleden zei Noel2: Dan stop ik maar met mijn prietpraatjes. Doei! Gezever over relatieve standaarden. Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) 8 uur geleden zei TTC: Vroeger sprak men nog over het redelijke evenwicht vinden, onderhouden en/of herstellen wanneer nodig, en God speelt simultaan alle rollen binnen dat wat we dualiteit plegen te noemen. Hoe kan God dan tegen of voor iets zijn? Het klopt ook niet. God speelt geen rollen. Bedoel je de dualiteit in de zin van goed en kwaad? God staat nooit aan de kwade kant. 3 uur geleden zei Noel2: Het leven voor elkaar de moeite waard maken. Dan ga je invullen voor de ander.. Elkaar liefde geven, met Jezus als hoogste voorbeeld, is wat er van ons verlangt wordt. 11 augustus 2019 bewerkt door Nicky O Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) . 11 augustus 2019 bewerkt door Nicky O Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nicky O: Dan ga je invullen voor de ander.. Elkaar liefde geven, met Jezus als hoogste voorbeeld, is wat er van ons verlangt wordt. De enige die nu invult voor de ander ben jijzelf. Alsof het niet de liefde is die uitziet en bevraagt naar wat de ander nodig heeft. Religie maakt kortzichtig. Een negatief Godsbeeld schept een negatief mensbeeld. Aldus rukt men rücksichtslos het koren uit, het aanziende voor onkruid.... 3 uur geleden zei Noel2: Dan stop ik maar met mijn prietpraatjes. Doei! Zelfs (of juist) de meest geduldige liefdevolle deelnemers hebben Kaasjeskruid al eens op negeer gezet. Trek het jou alsjeblieft niet aan. 11 augustus 2019 bewerkt door Dolce Vita Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 8 uur geleden zei Nicky O: Het klopt ook niet. God speelt geen rollen. Bedoel je de dualiteit in de zin van goed en kwaad? God staat nooit aan de kwade kant. Er zijn verschillende zienswijzen mogelijk, zonder tijd en ruimte zijn er inderdaad geen rollen die gespeeld worden. Dolce Vita reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Grensverleggend denken is een methode die toch niet zo eenvoudig is dan de theorie doet vermoeden, het kan ons ook diep beroeren met in het verlengde conclusies die sterk lijken op wat psychosegevoelige mensen ook tot expressie trachten te brengen. Zoals altijd zijn er veel gradaties maar niettemin kan dit correlaat aangetoond worden, dit kan op basis van eenvoudige oefeningen. Voor pioniers is het vaak een bikkelharde leerschool waarin de traumatische ervaringen zich kunnen opstapelen, niet enkel gisteren maar ook morgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 14 minuten geleden zei TTC: Grensverleggend denken is een methode die toch niet zo eenvoudig is dan de theorie doet vermoeden, het kan ons ook diep beroeren met in het verlengde conclusies die sterk lijken op wat psychosegevoelige mensen ook tot expressie trachten te brengen. Zoals altijd zijn er veel gradaties maar niettemin kan dit correlaat aangetoond worden, dit kan op basis van eenvoudige oefeningen. Voor pioniers is het vaak een bikkelharde leerschool waarin de traumatische ervaringen zich kunnen opstapelen, niet enkel gisteren maar ook morgen. Begint ie weer met zijn psychoseverheerlijking. Je bent niet goed bij je hoofd man. Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Dolce Vita: Alsof het niet de liefde is die uitziet en bevraagt naar wat de ander nodig heeft. Naar mijn idee weet alleen God dat. 12 augustus 2019 bewerkt door Nicky O Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 46 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Begint ie weer met zijn psychoseverheerlijking. Je bent niet goed bij je hoofd man. Mijn voor een aantal GGZ-experten absolute dwaasheid kan ik verbluffend eenvoudig verklaren, ik ben namelijk zo dom geweest om te gaan omdenken en daar rationeel doordachte conclusies aan te koppelen die niet van deze wereld zijn. Mijn volgende opdracht is daarom even logisch als evident, proberen te negeren en verdringen wat ik denk en meedogend de wereld beschouwen alsof er niet velen zijn die hetzelfde trachten te zeggen. Alvast benieuwd of me dat ook op een redelijke manier gaat lukken, niet makkelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 minuut geleden zei TTC: Mijn voor een aantal GGZ-experten absolute dwaasheid kan ik verbluffend eenvoudig verklaren, ik ben namelijk zo dom geweest om te gaan omdenken en daar rationeel doordachte conclusies aan te koppelen die niet van deze wereld zijn. Mijn volgende opdracht is daarom even logisch als evident, proberen te negeren en verdringen wat ik denk en meedogend de wereld beschouwen alsof er niet velen zijn die hetzelfde trachten te zeggen. Alvast benieuwd of me dat ook op een redelijke manier gaat lukken, niet makkelijk. Er zou hier gewoon geen ruimte moeten zijn voor je dwaze geraaskal. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Er zou hier gewoon geen ruimte moeten zijn voor je dwaze geraaskal. Je had toch iets tegen psychiatrie? Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 5 minuten geleden zei TTC: ik ben namelijk zo dom geweest om te gaan omdenken en daar rationeel doordachte conclusies aan te koppelen die niet van deze wereld zijn Ik zou je aanraden om de Bijbel te gaan lezen, dat zal je helpen je gedachtes weer recht te krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 3 minuten geleden zei TTC: Je had toch iets tegen psychiatrie? Ik heb er niets mee, maar ook de psychiatrie beschouwd een psychose als een ernstige aandoening. Je gebeuzel over de positieve kanten van een psychose zijn levensgevaarlijk voor mensen die psychosegevoelig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 10 minuten geleden zei Nicky O: Ik zou je aanraden om de Bijbel te gaan lezen, dat zal je helpen je gedachtes weer recht te krijgen. Vreemd, het is nu net door de Bijbel te lezen dat we tot deze nuchtere conclusies kunnen komen, maar dat vergt diepe introspectie en contemplatie. 9 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ik heb er niets mee, maar ook de psychiatrie beschouwd een psychose als een ernstige aandoening. Je gebeuzel over de positieve kanten van een psychose zijn levensgevaarlijk voor mensen die psychosegevoelig zijn. Vooral wanneer daar niets van begrepen wordt, logischerwijs. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 3 minuten geleden zei TTC: Vooral wanneer daar niets van begrepen wordt, logischerwijs. Daar valt ook niets aan te begrijpen, getuige je psychotische wartaal omtrent dit gebeuren. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 22 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Daar valt ook niets aan te begrijpen, getuige je psychotische wartaal omtrent dit gebeuren. Het is als zeggen dat de Bijbel wartaal is, weinigen begrijpen het. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten