Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 1 minuut geleden zei TTC: De Duivel is een handig excuus. Ik ben niet degene die God lastert en door mijn wantrouwen een wraakzuchtige God afleest he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ben niet degene die God lastert en door mijn wantrouwen een wraakzuchtige God afleest he. We kennen de trucjes onderhand wel, je bent goed getraind geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 4 minuten geleden zei TTC: We kennen de trucjes onderhand wel, je bent goed getraind geweest. Ja alles is hier stratego... Neen geen warlock meer maar gaande voor de christelijke vorming. Dat is al wat telt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ja alles is hier stratego... Neen geen warlock meer maar gaande voor de christelijke vorming. Dat is al wat telt. Dat is al lang achterhaald inmiddels, het zijn bijzondere waarnemingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 Zojuist zei TTC: Dat is al lang achterhaald inmiddels, het zijn bijzondere waarnemingen. Wel je hebt me al even niet gezien. Maar ik oog dus echt nuchter, fris en opgewekt. Daar is God verantwoordelijk voor. Het is echt anders nu. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 1 uur geleden zei Fundamenteel: Wel je hebt me al even niet gezien. Maar ik oog dus echt nuchter, fris en opgewekt. Daar is God verantwoordelijk voor. Het is echt anders nu. In welke klasse zit je precies? Een en ander is belangrijk om te weten welke strategie gehanteerd wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 @TTC heb je een uurtje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Heb je een uurtje? Trump zal een Sabbatsjaar wel interessant vinden, misschien dat hij straks vriend en vijand nog gaat verrassen. Ik zie hem er nog voor in staat ook, doen wat niemand hem heeft voorgedaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 Zojuist zei TTC: Trump zal een Sabbatsjaar wel interessant vinden, misschien dat hij straks vriend en vijand nog gaat verrassen. Ik zie hem er nog voor in staat ook, doen wat niemand hem heeft voorgedaan. Je zag niet uit dus, wel na zijn termijn komt de 7jarige tribulatie. 2024 - 2031 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Je zag niet uit dus, wel na zijn termijn komt de 7jarige tribulatie. Wat ze allemaal niet uitvinden, het wordt absurder met de minuut. En allemaal om te verbloemen wat vergeten is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 1 minuut geleden zei TTC: Wat ze allemaal niet uitvinden, het wordt absurder met de minuut. En allemaal om te verbloemen wat vergeten is? Ik volg dat kanaal al jaren en zat er zelden naast. U weze gewaarschuwd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik volg dat kanaal al jaren en zat er zelden naast. U weze gewaarschuwd. Zegt de man die het altijd over misleiding heeft, kennen die strategieën onderhand wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 29 minuten geleden zei TTC: Zegt de man die het altijd over misleiding heeft, kennen die strategieën onderhand wel. Pfff ik heb geen strategie, weerleg enkel wat ik geloof. Ik veroorzaak de grote misleiding niet he, ik ben daar in wakker geworden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 46 minuten geleden zei Fundamenteel: Pfff ik heb geen strategie, weerleg enkel wat ik geloof. Ik veroorzaak de grote misleiding niet he, ik ben daar in wakker geworden. Tja, dat hebben er nog gezegd. Citaat Dat is natuurlijk nogal pijnlijk voor de betrokkenen. Men zou in de regel haar leugens niet moeten onthullen, omdat men niet weet of en wanneer men ze weer nodig heeft. Het essentiële geheim van Engels leiderschap is niet zozeer afhankelijk van intelligentie. Integendeel, het hangt af van een opmerkelijk dom dik hoofd. De Engelsen houden zich aan het principe dat wanneer men liegt, dan moet het een grote leugen zijn, en deze moet worden volgehouden. Zij houden hun leugens vol, zelfs met het risico ermee voor gek te staan. (bron) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 6 uur geleden zei TTC: Tja, dat hebben er nog gezegd. Kijk eens buiten je eigen vernauwde geest, het kan openbarend werken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 6 uur geleden zei Fundamenteel: Kijk eens buiten je eigen vernauwde geest, het kan openbarend werken. Misschien moet je eerst je huiswerk een beetje grondiger nemen. Citaat Moderne theologen wijzen op de grote verschillen in historische context waarin Bijbelse teksten over de zogenaamde eindtijd zijn ontstaan. Ze interpreteren deze teksten niet als een 'draaiboek' voor het einde van de wereld, maar als tegendraadse, ondergrondse geschriften. Zulke teksten zijn van alle tijden en duiken op tijdens grote beroeringen, onzekerheden, dreigingen en verdrukking van mensen. Moderne theologen interpreteren zulke teksten uit het verleden als een bemoediging, dat ook lastige tijden vandaag van voorbijgaande aard zijn. We kunnen ze daarom ook lezen als een aanmoediging tot volharding. Het gaat deze theologen dus niet over geopenbaarde kennis over 'het einde van de wereld', maar om historische teksten die hoop en vertrouwen wekken ook in andere uitzichtloos lijkende situaties. (bron) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 3 uur geleden zei TTC: Misschien moet je eerst je huiswerk een beetje grondiger nemen. Dus de bijbel is dan de misleiding die ik als strategie gebruik volgens jou? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Dus de bijbel is dan de misleiding die ik als strategie gebruik volgens jou? Ik weet niet hoe jij het onderstaande leest, je kan het idee van een Jubeljaar hieraan toevoegen om pas dan te bepalen wat 'misleiding' wil zeggen. Moderne theologen wijzen op de grote verschillen in historische context waarin Bijbelse teksten over de zogenaamde eindtijd zijn ontstaan. Ze interpreteren deze teksten niet als een 'draaiboek' voor het einde van de wereld, maar als tegendraadse, ondergrondse geschriften. Zulke teksten zijn van alle tijden en duiken op tijdens grote beroeringen, onzekerheden, dreigingen en verdrukking van mensen. Moderne theologen interpreteren zulke teksten uit het verleden als een bemoediging, dat ook lastige tijden vandaag van voorbijgaande aard zijn. We kunnen ze daarom ook lezen als een aanmoediging tot volharding. Het gaat deze theologen dus niet over geopenbaarde kennis over 'het einde van de wereld', maar om historische teksten die hoop en vertrouwen wekken ook in andere uitzichtloos lijkende situaties. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Wie zijn die theologen, zonder naam of bekend met hun werken te zijn kan men schrijven wat men wil he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 8 minuten geleden zei Fundamenteel: Wie zijn die theologen, zonder naam of bekend met hun werken te zijn kan men schrijven wat men wil he. Ja, het gaat om het inhoudelijke en wat gedacht wordt op dat moment, zo zou iemand tijdens z'n proces van waarheidsvinding ook van mening kunnen veranderen maar steeds kunnen 'gepakt' worden op wat hij/zij vroeger dacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 13 minuten geleden zei TTC: Ja, het gaat om het inhoudelijke en wat gedacht wordt op dat moment, zo zou iemand tijdens z'n proces van waarheidsvinding ook van mening kunnen veranderen maar steeds kunnen 'gepakt' worden op wat hij/zij vroeger dacht. Betreft de openbaringen staat hier niets vast, dus is geen waarheid... Of toch mijn vertaling daarop is geen waarheid. Maar Christus is wel de weg en de waarheid, de enige. Ik ben bereid dat te bespreken, maar mensen kunnen dan nooit concreet vragen beantwoorden, springen van a naar c en zeggen dan dat ik stratego speel. It's a tricky thing. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 8 minuten geleden zei Fundamenteel: Betreft de openbaringen staat hier niets vast, dus is geen waarheid... Of toch mijn vertaling daarop is geen waarheid. Maar Christus is wel de weg en de waarheid, de enige. Ik ben bereid dat te bespreken, maar mensen kunnen dan nooit concreet vragen beantwoorden, springen van a naar c en zeggen dan dat ik stratego speel. It's a tricky thing. Niets is zeker dus, waarom je het zo dan wel verkondigd een vraagteken. Voor dat andere dien je nog te sterven aan verkeerde aannames die bij het levensspel horen, zoals je eerder al zei ben je daar volop mee bezig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei TTC: Niets is zeker dus, waarom je het zo dan wel verkondigd een vraagteken. Voor dat andere dien je nog te sterven aan verkeerde aannames die bij het levensspel horen, zoals je eerder al zei ben je daar volop mee bezig. De openbaringen zijn vrij cryptisch mijn inziens en je kan zoals de kwatrijnen van Nostradamus aardig wat interpreteren. Terwijl het evangelie glashelder is en geen geloof ter aarde meer liefde, genade predikt dan waar Jezus het deed. Jezus deed het voor, daardoor weten we ook hoe dat toe te passen. Het zeggen is blijkbaar niet voldoende of je had uw monetaire reset al bereikt he ? Indien je de film “the lie we live” niet zag, toch maar eens doen? Het is geen christelijke film maar haalt sterk aan dat meer geld onze oplossing niet is. 20 februari 2019 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 3 minuten geleden zei Fundamenteel: De openbaringen zijn vrij cryptisch mijn inziens en je kan zoals de kwatrijnen van Nostradamus aardig wat interpreteren. Terwijl het evangelie glashelder is en geen geloof ter aarde meer liefde, genade predikt dan waar Jezus het deed. Jezus deed het voor, daardoor weten we ook hoe dat toe te passen. Het zeggen is blijkbaar niet voldoende of je had uw monetaire reset al bereikt he . Indien je de film “the lie we live” niet zag, toch maar eens doen? Het is geen christelijke film maar haalt sterk aan dat meer geld onze oplossing niet is. Ja, het invoeren van een Jubeljaar is zowat het meest eenvoudige dat een mens kan bedenken, zo zie je ook veel beter wat er met die misleiding bedoeld wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 2 minuten geleden zei TTC: Ja, het invoeren van een Jubeljaar is zowat het meest eenvoudige dat een mens kan bedenken, zo zie je ook veel beter wat er met die misleiding bedoeld wordt. Dringt het niet door welke macht dat tegenhoudt? Het is geen christelijke. Maar misschien wordt sharia ooit realiteit en moeten banken interestvrij lenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten