Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 (bewerkt) https://www.businessinsider.nl/aziatische-hoornaar-amsterdam/ Direct doodmeppen graag. Bij nader inzien toch maar niet doodslaan, maar een andere manier opteren met hetzelfde effect. De hoornaar iig heel laten. De slimmeriken laten een stof vrij namelijk als je ze doodslaat, waar de anderen op af komen. Maar dood moeten ze. 4 november 2018 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 Misschien beter om het nest proberen te lokaliseren en dat uit te laten roeien? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Mullog: Misschien beter om het nest proberen te lokaliseren en dat uit te laten roeien? Tuurlijk, niet iedereen is een held. Desalniettemin kan ik het niet laten om na te denken over een plan van aanpak. Zo heb ik jaren geleden ook me helemaal uitgeleefd op een aantal ratten. Net zo lang doorgaan tot je de alfa te pakken hebt. 4 november 2018 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 (bewerkt) Hehehe, deze zal ik maar niet wegkoppen. De kers op de taart. 4 november 2018 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 3 uur geleden zei Kaasjeskruid: Tuurlijk, niet iedereen is een held. Desalniettemin kan ik het niet laten om na te denken over een plan van aanpak. Zo heb ik jaren geleden ook me helemaal uitgeleefd op een aantal ratten. Net zo lang doorgaan tot je de alfa te pakken hebt. Bidden ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 5 minuten geleden zei Dat beloof ik: Bidden ? Het is altijd een uitstekende zaak om God te betrekken bij alles wat je doet. Zo ben ik allergisch voor die beesten en als ze mij steken op de verkeerde plek kan ik er dood aan gaan. Rust is troef bij die beesten, dus zou ik om rust bidden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: 2 uur geleden zei Dat beloof ik: Bidden ? Het is altijd een uitstekende zaak om God te betrekken bij alles wat je doet. Zo ben ik allergisch voor die beesten en als ze mij steken op de verkeerde plek kan ik er dood aan gaan. Rust is troef bij die beesten, dus zou ik om rust bidden. Die rust maakt niet uit. Jij wil slechts totale uitroeiing. Verontrustend, alleen tevreden zijn met zo'n gewelddadige oplossing. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 14 minuten geleden zei Dat beloof ik: Die rust maakt niet uit. Jij wil slechts totale uitroeiing. Verontrustend, alleen tevreden zijn met zo'n gewelddadige oplossing. Totale uitroeiing betekent van de aardbodem laten verdwijnen. Ik vind het een vergezochte conclusie op wat ik hier aanbied. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Totale uitroeiing betekent van de aardbodem laten verdwijnen. Ik vind het een vergezochte conclusie op wat ik hier aanbied. Dat is helemaal niet ver gezocht. Je zegt het gewoon zelf: 6 uur geleden zei Kaasjeskruid: Direct doodmeppen graag. Bij nader inzien toch maar niet doodslaan, maar een andere manier opteren met hetzelfde effect. De hoornaar iig heel laten. De slimmeriken laten een stof vrij namelijk als je ze doodslaat, waar de anderen op af komen. Maar dood moeten ze. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 2 minuten geleden zei Dat beloof ik: Dat is helemaal niet ver gezocht. Je zegt het gewoon zelf: In Nederland inderdaad. Aangezien ik dat land al decennia niet uit ben geweest, nam ik dit als vanzelfsprekend aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 21 minuten geleden zei Kaasjeskruid: In Nederland inderdaad. Aangezien ik dat land al decennia niet uit ben geweest, nam ik dit als vanzelfsprekend aan. Zo had ik het ook begrepen. Maar beestje voor beestje lijkt mij weinig effectief. Daarom de suggestie het nest te zoeken en de bron aan te pakken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 1 minuut geleden zei Mullog: Zo had ik het ook begrepen. Maar beestje voor beestje lijkt mij weinig effectief. Daarom de suggestie het nest te zoeken en de bron aan te pakken. Dat is in veruit de meeste gevallen het beste om te doen. Als doe het zelfer is het ook te doen, mits zorgvuldig benaderd en lijkt het mij wel een uitdaging. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 (bewerkt) Dit moeten we natuurlijk te allen tijde zien te voorkomen. 4 november 2018 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 5 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Handige doe het zelf val. Ha, dit is wel mooi, maar ik hanteer de .22 liever zelf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Op 4-11-2018 om 12:00 zei Dat beloof ik: Bidden ? Nou ja, als je er maar genoeg wijwater overheen giet... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 5 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 26 minuten geleden zei Robert Frans: Nou ja, als je er maar genoeg wijwater overheen giet... Zolang jij dat water maar niet op het vuur gooit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 Ow nee hé, hij doet het ook nog... Op een bepaalde manier vind ik hem stapel gek, maar kan ik hem ook waarderen; een schijtert is het niet, maar verstandig? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Niet te fanatiek bezig gaan met doodmaken dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Niet te fanatiek bezig gaan met doodmaken dus. "Gij zult niet doden." Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 1 minuut geleden zei Willempie: "Gij zult niet doden." Gij zult niet moorden is de correcte vertaling. Niet alle doden is moorden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Is de Hoornaar niet door God geschapen dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Geen idee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 9 uur geleden zei Kaasjeskruid: Geen idee. Dat heb je wel. Als het beestje niet door God geschapen is dan kan het alleen door evolutie ontstaan zijn of door een andere schepper dan God. Beide alternatieven zijn voor jou onaanvaardbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 4 minuten geleden zei Mullog: Dat heb je wel. Als het beestje niet door God geschapen is dan kan het alleen door evolutie ontstaan zijn of door een andere schepper dan God. Beide alternatieven zijn voor jou onaanvaardbaar. Ik zie de relevantie mbt het onderwerp niet en vind het een vreemde vraag waarop ik dan een vreemd antwoord geef. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 De bandiet, maar wat een prachtig beest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten