BookerT 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Quote: Op woensdag 09 augustus 2006 19:00:40 schreef Thijs het volgende: Wat ik momenteel veel luister: Dire Straits, Transatlantic, Alice Cooper, Toto. en Sonata Arctica! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Mooi gisteren documentaire gekeken over blekmettel, die Ghaal van Gorgoroth is een engert 'what is the link between black metal and satanism?' Ghaal: 'because black metal is satanism' *iets wat een beeeetje op een lach lijkt 'thats the only right answer'. Ok... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Lamb Of God Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Quote: Op woensdag 09 november 2005 20:02:33 schreef Tarin het volgende: De nieuwe Spock's Beard (Feel Euphoria en Octane) is inderdaad anders, vager, maar IMO ook zeer tof. A Flash Before My Eyes (eerste 7 nummers van Octane) is supergaaf, zoals die blazerssectie er in knalt in The Ballet of the Impact.. kippenvel. (en de theremin van Al, en de cowbell van Nick \o/) Ik zat een beetje rond te surfen en zocht op google naar Spock's Beard -Octane en toen kwam ik dit topic tegen. Ik heb een paar nummers van Feel Euphoria gehoord en heb nu ook Octane gedownload. Ik weet niet wat het is, maar het kan me gewoon niet raken. Ik vind het niet eens echt slecht,vind het best goed, maar zonder Neal is het echt anders. Maar goed heb Octane nog niet helemaal uitgeluisterd, maar ik werd niet blij van wat ik hoorde. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 UNDEROATH!!! eindelijk ga ik ze zien Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Ik heb gehoord dat UnderOath hele foute muziek is. Want je hoort harde gitaren. En de ze zingen niet, maar maken hele enge schreeuw geluiden. Ook klinkt de muziek heel agressief. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 En vooral die kapsels Een ware christenman heeft toch gewoon kort haar met een nette scheiding in het midden,ribbroeken en blousjes? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Juist! Staat er niet in de bijbel dat je geen lang haar mag hebben? Hun haar is veel te lang. En ze hebben hele provocerende kleding aan. Dat staat een christen niet! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 *barst in tranen uit* draagt een goed christenvrouw mannenbroeken? Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Nee, jouw Edward ziet er lekker christelijk uit Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 HOU OOOOP! * Anne13 wordt bang van jullie ... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Edward is zielig. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 thijs jou engerd is ook neit alles hoor.. jij bent ook geen echt christen blijkbaar, het lijkt namelijk lang haar te hebben Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Ja, maar hij lacht, dan mag het Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 underoath lacht ook hoor heb de dvd gezien ze lachen EN ze jawel BIDDEN!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Is dat niet die man die ook in They sold their souls voorkomt van meneer Schimmel? Die man die mensen probeerd te shockeren? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Ook de duivel lacht Nath! En jou avatar is ook fout! Van rare mensen die lasterlijke plaatjes maken met een man met een vissenkom op zijn hoofd. Ze herscheppen de mens! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Alles altijd maar zwart, nooit blij... stelletje grefo's Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Maar ehm ontopic maar weer Is er nog iemand die iets zinnigs over de cd Octane van spocks Beard weet te zeggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Nath, mag ik mee naar underoath? En Thijs, Evanescence is goed, dat jij nou geen smaak hebt, daar kan ik ook niks aan doen! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Evanescence is mijns inziens een baggerband. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47:06 schreef Thijs het volgende: Evanescence is mijns inziens een baggerband. Hun nieuwe single is mooi Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 die ken ik weer niet. Maar als jij het zegt Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16:57 schreef Thijs het volgende: Maar ehm ontopic maar weer Is er nog iemand die iets zinnigs over de cd Octane van spocks Beard weet te zeggen? Ben zelf ook niet zo kapot van 'Spock-zonder-Neal'. Op die twee albums zonder Neal staan wel een handvol aardige nummers, maar het is lang niet het niveau van 'The Kindness of Strangers'(hun beste plaat imo), 'Beware of darkness' of 'V' In mijn ogen WAS Neal Spock's beard. Hij schreef (bijna) alle muziek en teksten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten