badeend 0 Geplaatst 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2006 we hebben in ddrie weken al een eigen nummer af en dat vind ik al heel wat,,,en we hebben heel misschien een minitiur met een andere band geregeld.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 En? Al materiaal? Ik ben straks twee weken thuis, en zal ons orgel en mijn gitaar eens verkrachten.. Favobands momenteel: Dead Can Dance, The Mars Volta, Riverside, The Sins of Thy Beloved, Morphia, Seeed, Bob Marley & The Wailers, Ekseption, Assemblage 23, Anathema, Katatonia, Novembre, Agalloch en Empyrium Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 op het moment luister ik veel naar: Hawthorne Heights, Avenged Sevenfold, All-American Rejects, Panic! At The Disco, Story Of The Year, The Automatic en zoals altijd: UnderOATH Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Quote: Op vrijdag 28 juli 2006 09:33:53 schreef Raido het volgende: The Mars Volta *kotssmiley* wat vind iedereen daar toch zo goed aan? mijn oren vangen alleen maar herrie op Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Het zijn muzikale freaks, progessieve alto's en live reusachtige idioten en hun nieuwste album is best te pruimen. Je moet er alleen aan wennen.. Begin gewoon zo: Raidohead -> Muse -> Dredg -> Oceansize -> The Mars Volta Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 As I lay Dying, Zao, Demon Hunter, Hatebreed, Atreyu Link naar bericht Deel via andere websites
London 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Radiohead Toch wel mijn meest favoriete band, ik heb ze pas laat ontdekt ... in 1997 toen OK Computer uit kwam. Maandag 28 augustus ga ik ze voor de derde keer zien Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Mja, Radiohead is wel aardig, ik luister meer Muse (wat ik al weinig doe), meer Dredg en meer Mars Volta Link naar bericht Deel via andere websites
London 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Muse is ook goed te behappen, straks op Lowlands zie ik hun ook alweer voor de 3e keer. Van Dredg en de Mars Volta ken ik nog niet zoveel nummers, maar het klinkt allemaal wel lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Quote: Op zaterdag 29 juli 2006 10:14:33 schreef DutchPeanut het volgende: As I lay Dying, Zao, Demon Hunter, Hatebreed, Atreyu Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Quote: Op zaterdag 29 juli 2006 18:20:25 schreef *nath* het volgende: [...] Ik dacht laat ik maar niets zeggen.. Géén Nodes of Ranvier, The Chariot, Dillinger Ecape Plan, The Psyke Project en Flee the Seen.. maar ach zo te zien komt dat goed Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Ik vind TenaciousD wel erg leuk. De nummers gaan echt werkelijk nergens over maar ze rocken. Verder vind ik Dropkick Murphys, Kaiser chiefs, Green day, Guano apes en een heleboel andere rockbands erg leuk om naar te luisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 TenaciousD het nummer fuck er gently is geweldig!!! Link naar bericht Deel via andere websites
London 0 Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Briljante tekst Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Laatste week erg veel aparte muziek geluisterd.. maudlin of the well - aparte metal, doomig, met orgeltjes en andere vage dingen. Subaudition - emotionele folk uit Finland, erg mooi. Tenhi - Subauditionstyle, ietjes doomiger. Assemblage23 - Industrial/Techno -> EBM + Synth LPG - heerlijke pop/rock (ook op Flevo) Draconian - Gothen Doom, bijzonder mooi Rose Rovine E Amanti - Darkfolk/Neofolk/Industrial <3 Empyrium - Tenhiachtig Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Ik heb ook eens een stukje gezien waarin Jack Black (een van de twee van Tenacious D) dolblij vertelde dat hij een nieuwe manier van zingen heeft uitgevonden. Namelijk inward singing. Normale rockbands rocken maar 50% van de tijd omdat ze de andere 50% gebruiken om in te ademen. Maar Jack Black had daar dus wat op gevonden. Echt super komisch (alhoewel het uit deze post waarschijnlijk niet naar voren komt, maar je moet het zelf horen eigenlijk). Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Ja, dat staat ook op het album. Echt lachen die twee! Ze hadden ook een tijdje zo'n foute nergensovergaande serie op tv. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Mijn favoriete bands/muziek: De volgorde maakt niet uit Enya Enigma Mike Oldfield Michael Flatley Genesis Saybia Metallica Guns 'n Roses Blof Marco Borsato Dire Straits Barlowgirl Daarnaast hou ik super veel van opwekkingsliederen, daar heb ik een paar favorieten van: Wat een liefde U bent heilig Aan Uw voeten Heer Heer ik kom tot U Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Ik zie daar een paar hele leuke artiesten staan! Genesis, Dire Straits en Mike Oldfield doel ik dan op...ben geen kenner van hun muziek maar vind wat ik ken erg mooi.... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Evanescence is oke ole oleee. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Niet. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Wat ik momenteel veel luister: Dire Straits, Transatlantic, Alice Cooper, Toto. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Quote: Op woensdag 09 augustus 2006 18:51:43 schreef Thijs het volgende: Ik zie daar een paar hele leuke artiesten staan! Genesis, Dire Straits en Mike Oldfield doel ik dan op...ben geen kenner van hun muziek maar vind wat ik ken erg mooi.... Link naar bericht Deel via andere websites
esjedee 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 euh ik luister vooral kutless (the best) en een stijl: celtic... kent iemand het nummer adiemus?? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 *steekt vingertje op* Ik luister momenteel veel Derniere Volente, Europe, Assemblage 23, Delain en Karcius Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten