CaptainCaveman 0 Geplaatst 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2005 Edit: dubbel post. Link naar bericht Deel via andere websites
master03 0 Geplaatst 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2005 ik ben echt helemaal gek van Marilyn Manson. Zijn teksten zijn ontzettend goed, ondanks dat hij ook ontzettend tegen geloof aan schopt. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2005 Het is niet direct mijn all time favoriete band, maar momenteel kan ik Rock 'n Roll Worship Circus erg waarderen. Lekkere rockgospel Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2005 ik denk dat mijn alltime favo band toch echt.. Good Charlotte is. edit: hoewel op het moment toch echt The Rasmus meer gedraaid wordt Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 OOO afvallige. Er is 1 band en das sonata arctica. Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 Quote: Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05:19 schreef *nath* het volgende: ik denk dat mijn alltime favo band toch echt.. Good Charlotte is. Probeer dit eens; Rise Against MxPx The Ataris Good Riddance Swingin' Utters Less then Jake Link naar bericht Deel via andere websites
Maquiladora 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 Quote: Op zondag 28 augustus 2005 22:09:04 schreef Donnie het volgende: Je zou wat van Porcupine Tree moeten proberen Ik heb er inmiddels wat van gedownload, en moet zeggen dat het wel goed klinkt. Binnenkort nog maar meer van Porcupine Tree downloaden. Link naar bericht Deel via andere websites
Sperzieboon 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 - Delirious? - Rock 'N' Roll Worship Circus (wordt The Listening) - Battery Harvey Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 Red Hot Chilli Peppers Blink 182 Sonata Arctica Nightwish Slechtvalk MxPx Morphia Lacuna Coil Within Temptation NOFX Oasis Keane Saybia (super) Coldplay Rhapsody Nirvana HIM Greenday Clannad Enya POD Rage Against the MAchine Sirenia Opeth Offspring Muse Linkin Park heb ik ook alles origineel van bedenk ik me net. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 Quote: Op maandag 05 september 2005 18:42:38 schreef Radiohoofd het volgende: [...] Ik heb er inmiddels wat van gedownload, en moet zeggen dat het wel goed klinkt. Binnenkort nog maar meer van Porcupine Tree downloaden. De meeste Radiohead en Pink Floyd-fans vinden Porcupine Tree goed, ze worden ook wel steeds bekender. Ze moeten het ook hebben van mond tot mond reclame. (daarom ga ik er mee door) Hier heb je nog wat gratis legale downloads, http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=290 Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 Quote: Op maandag 05 september 2005 15:51:33 schreef AkkA het volgende: OOO afvallige. Er is 1 band en das sonata arctica. WHAAAAAAAAAAAA AAAAARGG!!! dat ik die was vergeten!! Sonata is natuurlijk ook helemaal geweldig!!! (van powermetal zeker weten mn favo band) Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst 5 september 2005 Ik ben er ook nog een paar vergeten. Radio head Pink Floyd Bloodhound gang en veeel meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Within temptation, Epica, Nightwish, Evanescence, After Forever, Sting, HIM, Tristania, Lacuna Coil, Tori Amos, Anouk en nog veeeeeeel meer! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op dinsdag 30 augustus 2005 00:02:29 schreef living stone het volgende: Van de metal vind ik seventh Avenue Eterna Narnia Savio u r Machine verder vind ik Hillsong, donnie mcclurking, out of eden, jaci valasque, third day wel ok. Top 40 muziek is ook zeker wel relax. Dus eigenlijk een beetje van alles wat Saviour Machine is met een u erbij! Maar ze zij wel zo vreselijk goed! Wat zie ik toch enorm uit naar hun komende wereldtour . Narnia behoort ook zeer zeker tot de top. Voor de rest zou ik jullie allen ook Sixteen Horsepower willen aanraden. Voor als je van alternatieve muziek houd (alternatiever dan metal bedoel ik). Het is zo mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 16 horsepower is retecool....heb ook een tijdje de cover van Low Estate als icoon gehad Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op maandag 05 september 2005 20:36:02 schreef Donnie het volgende: [...] De meeste Radiohead en Pink Floyd-fans vinden Porcupine Tree goed, ze worden ook wel steeds bekender. Ze moeten het ook hebben van mond tot mond reclame. (daarom ga ik er mee door) Hier heb je nog wat gratis legale downloads, http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=290 Mja, ik vind ze wel goed alleen hebben ze een uitstraling van nulkommanul op het podium. Ik vind NIN nog steeds de beste band ter wereld hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 * xx-taam-xx likes Ill Niño Link naar bericht Deel via andere websites
Genta 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 DE bans voor mij is euhmm... Nou kijk ik heb meerdere.. -Good Charlotte -Kutless (tenminste is wel heeel mooie muziek hoor ) -The Rasmus vinnik ook heeel coowl -Within Temptation Maar uiteindelijk komt dat zeg maar neer op rock kuzkuz Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op woensdag 07 september 2005 18:51:51 schreef Huskarl het volgende: [...] Mja, ik vind ze wel goed alleen hebben ze een uitstraling van nulkommanul op het podium. Ik vind NIN nog steeds de beste band ter wereld hoor... Ik let bij concerten op de muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Blind Priest 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Ik heb 2 favoriete bands. Waren er 3, maar eentje laat al 2 jaar niks van zich horen Op nr. 1: Sonata Arctica. De kenners weten wel waarom Op nr. 2: Judas Priest. Ik weet dat het niet netjes klinkt, maar deze britse heavy metal groep draait al 30 jaar mee en heeft vaak erg sterke nummers, laat staan optredens Op nr. 3: Blind Guardian. Was de 2e band waar ik fan van werd, maar sinds hun concert in 2003 zijn ze nogal stilletjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 dacht al dat data je nick vandaan kwam! Blind Guardian is vet! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 kan nie kieze (zoals zovelen) 16 horsepower (so jammer dat ze uit elkaar zijn!!) u2 jars of clay outlandish (ma niet alles, eyes never dry is wel cool) en nog een hele boel Link naar bericht Deel via andere websites
Blind Priest 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op woensdag 07 september 2005 20:15:27 schreef Ol Moth het volgende: dacht al dat data je nick vandaan kwam! Blind Guardian is vet! Dank je . Nu weet je echter ook waar het 2e deel van mijn nick vandaan komt ... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op woensdag 07 september 2005 20:12:27 schreef Blind Priest het volgende: Ik heb 2 favoriete bands. Waren er 3, maar eentje laat al 2 jaar niks van zich horen Op nr. 1: Sonata Arctica. De kenners weten wel waarom Op nr. 2: Judas Priest. Ik weet dat het niet netjes klinkt, maar deze britse heavy metal groep draait al 30 jaar mee en heeft vaak erg sterke nummers, laat staan optredens Op nr. 3: Blind Guardian. Was de 2e band waar ik fan van werd, maar sinds hun concert in 2003 zijn ze nogal stilletjes. YAY!! SONATA IS GEWELDIG!!! Ik kan neit naar het concert terwijl het kaartje op mijn kamer hangt ik hou van jou avatar trouwens! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 die dacht ik er ook al bij in maar ik heb niet echt een favo band. .de bands in mijn profiel zijn de favoriete bands Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten